Nederlanders kunnen gewoon geen F1 rijden, 10 jaar geleden was het hetzelfde met Verstappenquote:Op zondag 18 maart 2007 04:25 schreef -CRASH- het volgende:
Alberts sloeg z'n spijker in de muur
[afbeelding]
Nee het was de bakquote:Op zondag 18 maart 2007 04:28 schreef Stereotomy het volgende:
Te laat geremd?![]()
![]()
Verstappen zou het team de schuld gegeven hebben
quote:Op zondag 18 maart 2007 04:28 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2007 04:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ahh.. de nieuwe generatie heeft toch enigsinds van zelfreflectie meegekregenquote:Op zondag 18 maart 2007 04:28 schreef Stereotomy het volgende:
Te laat geremd?![]()
![]()
Ik heb ff de snapshots nagekeken...quote:Op zondag 18 maart 2007 04:28 schreef admiraal_anaal het volgende:voorwielen blokkeren??? Heb niks kunnen ontdekken
Geblokkeerde muur.quote:Op zondag 18 maart 2007 04:30 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik heb ff de snapshots nagekeken...
Maar geen geblokkeerde voorwielen
Dat is de bedoeling van dat gezamelijke bod blijkbaar. Dan kan de NOS oa besparen op bepaalde commentatoren (door dan voor sommige samenvattingen de Belgische commentator te gebruiken) en kan de VRT op die manier boven de commerciele zender (die dit jaar de rechten had) opbieden. Ik hoop het in elk geval ook , want op "Kanaal Twee" krijgen we hier dit jaar in Belgie zelfs nog reclame tussen de CL-song en de aftrap en zitten de commentators zelfs meestal in Brussel ipv het stadion zelfquote:Op zondag 18 maart 2007 04:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als de NOS op de dinsdag weer de samenvattingen kan laten zien ipv. woensdag pas...
quote:Op zondag 18 maart 2007 04:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
Kut ik dacht dat ze pas om 5 uur begonnen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |