ik niet... er zijn grenzen... zelfs voor mij...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:06 schreef Leandra het volgende:
Ik ben toch benieuwd hoeveel mensen de streams nu nog aan hebben.... over verslaafd gesproken
Dat heeft die jongen ook niet nodig, maar daar zal hij eerst zelf van overtuigd moeten rakenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:08 schreef Polonium-120 het volgende:
Even terug naar huub en zijn alcohol quota....
Menig drinker voelt zich gehinderd en zelfs bedreigd door de vreselijke gevolgen die alcoholgebruik naar verluid kan hebben. Met elke slok schijnen er immers miljoenen hersencellen tegelijk het loodje te leggen. Maar omdat desondanks het verlangen naar alcohol even moeilijk te weerstaan blijft, is er, met name in intellectuele kringen waarin het bezit van onaangetaste hersenen hoog wordt gewaardeerd, grote behoefte aan een filosofische rechtvaardiging van het plezier in het drinkgelag, van namiddags borreluurtje tot nachtelijke slemppartij. Nu is die rechtvaardiging meer dan een eeuw geleden al gegeven door Friedrich Nietzsche, en dat is de minste niet, hoewel hij zelf een hartgrondige hekel had aan sociale contacten en kroegpraat, en zelden of nooit dronk: 'Eén glas wijn per dag is voldoende om van mijn leven een tranendal te maken.'
...en huub mag er drie hebben! Dat heeft die jongen toch niet nodig?
Huub drinkt gewoon (net als bijv. Eric en Amanda) uit verveling. Ik denk dat ik ook meer dan normaal zou drinken als ik daar zou zitten.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:08 schreef Polonium-120 het volgende:
Even terug naar huub en zijn alcohol quota....
blabla
...en huub mag er drie hebben! Dat heeft die jongen toch niet nodig?
Ik waarschijnlijk ook, maar dat zou nog steeds niet betekenen dat ik dagelijks alcohol binnen zou krijgen;)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Huub drinkt gewoon (net als bijv. Eric en Amanda) uit verveling. Ik denk dat ik ook meer dan normaal zou drinken als ik daar zou zitten.
Iedereen is naar de Zwaluwhoeve, en nee, wij hebben ook geen geluid... en terecht, het zou te gek zijn als al dit personeel ook nog eens gehinderd zou worden door het dragen van een zender.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:14 schreef Gigageil het volgende:
Waar is iedereen? En hebben jullie geluid?
![]()
Dat gaat nog jaren duren. Een neurotransmitter meer of minder neemt hij op de koop toe. Zelf heb ik dat ook moeten ervaren. Na een periode van een halfjaar geen alcohol aangeraakt te hebben ging het wat beter met mij.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat heeft die jongen ook niet nodig, maar daar zal hij eerst zelf van overtuigd moeten raken![]()
Oh ja, das waar ook......bedankt !quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iedereen is naar de Zwaluwhoeve, en nee, wij hebben ook geen geluid... en terecht, het zou te gek zijn als al dit personeel ook nog eens gehinderd zou worden door het dragen van een zender.
Ze zijn daar om hun werk te doen, niet als vermaak voor de streamers.
pcies. natasja drinkt ook niet (veel of regelmatig), ze heeft al een kater van haar kindjes.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook, maar dat zou nog steeds niet betekenen dat ik dagelijks alcohol binnen zou krijgen;)
slaat ze op in haar borsten.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:19 schreef Crush65 het volgende:
Moet je eens opletten hoeveel Amanda er achterover slaat...maar ja, die heeft 'nergens last van' !
Géén Offtopic hier Aub.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:28 schreef Leandra het volgende:
Als Amanda nou op de Zwaluwhoeve naar het Turkse badhuis gaat dan denk ik dat ze haar minimaal 2 keer moeten scrubben voor ze goed schoon is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |