Daaag poepie schatje liefje ect ..quote:
Het erge is dat ik het nu steeds in boeken tegenkom.... en dan heeft het meteen een rare lading.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat `bewerkstelligen´ blijft komisch.
![]()
Respect je PC's, ze zijn niet verrot, dat ben je hoog uit zelf als je er niet goed mee omgaatquote:
Niet alleen raar.............vies, goor etc..............quote:Op zondag 18 maart 2007 00:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Het erge is dat ik het nu steeds in boeken tegenkom.... en dan heeft het meteen een rare lading.
Precies, de fout zit m vaak in degene achter het toetsenbordquote:Op zondag 18 maart 2007 00:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Respect je PC's, ze zijn niet verrot, dat ben je hoog uit zelf als je er niet goed mee omgaat![]()
Laat de laatste twee woorden eraf en ik geloof je ook.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:38 schreef maril het volgende:
Die Amanda. waarom wacht ze eerst die SOA test van hem niet af, ik snap dr echt niet, zou bijna geloven dat ze echt gek is op Brain.
Nou dan heb je je PC verrot gemaakt !quote:Op zondag 18 maart 2007 00:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Respect je PC's, ze zijn niet verrot, dat ben je hoog uit zelf als je er niet goed mee omgaat![]()
Moest ff nadenken ,maar ik heb hmquote:Op zondag 18 maart 2007 00:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laat de laatste twee woorden eraf en ik geloof je ook.
Zo frisjes is madam zelf ook nietquote:Op zondag 18 maart 2007 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik zet de streams aan en zie dat Amanda zich weer door die smerige stink vingers laat aanraken
Ik ben er van overtuigd dat ze iig denkt dat ze gek op hem is, het "dan doen we alleen sex" is gewoon een leugen naar hem toe om in ieder geval minimale aandacht van hem te krijgen.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:38 schreef maril het volgende:
Die Amanda. waarom wacht ze eerst die SOA test van hem niet af, ik snap dr echt niet, zou bijna geloven dat ze echt gek is op Brain.
HAHAHAAHquote:Op zondag 18 maart 2007 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik zet de streams aan en zie dat Amanda zich weer door die smerige stink vingers laat aanraken
Laat alsjebieft je audio uit, het meerdere keren ten gehore gebrachte zware ademen is er ook weer.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:39 schreef scanman01 het volgende:
nou ze doucht 4 x per dag en is hele tijd met haar, haar en gezicht bezig, ik heb daar zo de schurf aan.quote:
ik bedoel masseren maar draaien kan hij ook nietquote:Op zondag 18 maart 2007 00:41 schreef Loserkid het volgende:
Brian kan er niks van..
Daar is weinig voor nodig.............quote:Op zondag 18 maart 2007 00:40 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Huub draaid nu al beter dan Brain
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |