Opgelost!!!quote:Op zondag 18 maart 2007 00:12 schreef CartWOman het volgende:
Koelkast kan nog open. Niks aan de hand.![]()
Tuurlijk, slaat nergens op.quote:
Dat ie de pasagierstoel heeft vernacheld!quote:Op zondag 18 maart 2007 00:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tegen de chauffeur heeft Jaap het over een geheimpje. Dat hij niks mankeert misschien?
Dat hij een hypochonder is?quote:Op zondag 18 maart 2007 00:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tegen de chauffeur heeft Jaap het over een geheimpje. Dat hij niks mankeert misschien?
Japio deed grappies maken!quote:Op zondag 18 maart 2007 00:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Naar boven je ook steeds een trappie op. Ik denk dat het vonnis gaat worden dat Japio naar huis moet, of een eigen slaapkamer krijgt naast Eginia en Fries.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Denk je niet dat de huisarts zal voorschijven dat Japio boven moet slapen ..... Die trap is veel te slecht voor zijn rug en dat staat zijn herstel in de weg ........
Jaap is de oude weer dusquote:Op zondag 18 maart 2007 00:12 schreef mootie het volgende:
Hij gaat gewoon als eerste naar de koelkast !
Dat is wel een laatste optie ja.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:14 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet hoor, maar voor je op zaterdagavond naar een huisartsenpost gaat moet je toch wel redelijk in de veronderstelling zijn dat je de nacht niet gaat overleven toch??
Gatver het begint te wennen.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:14 schreef maril het volgende:
Brain en Amanda zijn alweer met het voorspel bezig![]()
knipjequote:Op zondag 18 maart 2007 00:14 schreef kissa het volgende:
Amanda zit bovenop Braaaain en masseert hem![]()
Voor afstand nemen en geen seks meer met braaaaaaien zeker.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:14 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda is er weer klaar voor............................![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 00:14 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet hoor, maar voor je op zaterdagavond naar een huisartsenpost gaat moet je toch wel redelijk in de veronderstelling zijn dat je de nacht niet gaat overleven toch??
Nee erger 1x per 2 uur een paracetamol, dat vind ik zo,n zwak middel bij deze pijn , hij had beter voor dat ander middel kunnen kiezen(peroonlijk neeem ik 2x paracetamol tegelijk bij pijn.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio is heeeeeeel erg ziek. 2 paracetamolletjes, en dat 4x !!!!
Tijgerbalsem verwarmt alleen de opperhuid hij kan beter Tantum nemenquote:Op zondag 18 maart 2007 00:17 schreef CartWOman het volgende:
Tijgerbalsem helpt wel.... pfff dan is er echt niks aan de hand.
Pijnlijk hoor die stess in je rug....quote:Op zondag 18 maart 2007 00:17 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Zware spierpijn dus
Om de 2 uur 1 paracetamol en dan 8 totaal
Voorgeschreven voor éen dag.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:17 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Zware spierpijn dus
Om de 2 uur 1 paracetamol en dan 8 totaal
Eenmaal per 2 uur ? Ik denk dat Huub en Eric wel zullen zorgen voor een stipt inname-schema gedurende de nachtquote:Op zondag 18 maart 2007 00:18 schreef maril het volgende:
[..]
Nee erger 1x per 2 uur een paracetamol, dat vind ik zo,n zwak middel bij deze pijn , hij had beter voor dat ander middel kunnen kiezen(peroonlijk neeem ik 2x paracetamol tegelijk bij pijn.
Ja ik ook, en hij met zo'n groot lichaam mag dat zeker hebben toch?quote:Op zondag 18 maart 2007 00:18 schreef maril het volgende:
[..]
Nee erger 1x per 2 uur een paracetamol, dat vind ik zo,n zwak middel bij deze pijn , hij had beter voor dat ander middel kunnen kiezen(peroonlijk neeem ik 2x paracetamol tegelijk bij pijn.
Volgens mij doet Natasia dat bij iedereen , dat doet ze volgen mijn al de hele tijd, ongeacht wie het is.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:19 schreef yellowfirst het volgende:
Wat is Natasia toch behulpzaam.......dat riekt naar hogerop willen komen in de po-poll.....
Ieder placebo werkt bij Japio hypochondrioquote:Op zondag 18 maart 2007 00:19 schreef TiNo_Flo het volgende:
Die tijgerbalsem die Natasia nu op de rug van Jaap smeert heeft ook geen enkel effect. Die vetlaag houdt in ieder geval heel wat tegen..
ik had mezelf al verbeterd ;-/quote:Op zondag 18 maart 2007 00:20 schreef kissa het volgende:
Niet Eric dusEr wordt weer stevig gekonijnd
![]()
Laat dat maar aan hen over inderdaadquote:Op zondag 18 maart 2007 00:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eenmaal per 2 uur ? Ik denk dat Huub en Eric wel zullen zorgen voor een stipt inname-schema gedurende de nacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |