quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:22 schreef Mike1964 het volgende:
Ik mis Peter6000 een beetje...
En ik ben vast niet de enige?
Ik mis Peter6000 ook heel erg.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:22 schreef Mike1964 het volgende:
Ik mis Peter6000 een beetje...
En ik ben vast niet de enige?
Peeetquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:40 schreef Spinhead72 het volgende:
[..]
Ik mis Peter6000 ook heel erg.
Maar ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij Nikky 'betrekkelijk hersenloos' heeft genoemd, en dat hij daarom 'voorlopig niet welkom meer is'.
Dus helaas.
Hoi Spinhead, welkom.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:40 schreef Spinhead72 het volgende:
[..]
Maar ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij Nikky 'betrekkelijk hersenloos' heeft genoemd, en dat hij daarom 'voorlopig niet welkom meer is'.
Dus helaas.
Tja....hersenloos of niet, zij heeft nu eenmaal de "knopjes" die de macht spelen...quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:40 schreef Spinhead72 het volgende:
[..]
Dus helaas.
Had hiermee te maken: Mogelijke downtime vandaag (2e paasdag)quote:Op maandag 9 april 2007 15:51 schreef Katewalker het volgende:
.......Warning: main(../www.inc/repliqueCore.php): failed to open stream: No such file or directory in /fok2/www/extern/replique/www/rde.php on line 2
Fatal error: main(): Failed opening required '../www.inc/repliqueCore.php' (include_path='/fok/pear') in /fok2/www/extern/replique/www/rde.php on line 2
De afgelopen 5 minuten krijg ik steeds dit bericht als ik naar een volgende bladzijde van de cos wil..![]()
Wat is dat?....
Ja mijn zoonquote:
TVP dan maar evenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
Als ik de DGK subforum-pagina wil openen dan krijg ik keer op keer een foutmelding, bij de gewone AT is het geen probleem en via die pagina krijg ik ook gewoon de COS en dergelijke te zien.
De DGK subforum pagina geeft deze foutmelding:
Warning
in_array(): Wrong datatype for second argument in line 941 of file {config_root}/www.inc/global/classes/forum.class.php
Deze had ik dan ook uit mijn MyAT gepluktquote:
Ah, dat hoopte ik al. Als Breuls vraagt 'Nog steeds?' heeft 'ie meestal iets gefixed.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze had ik dan ook uit mijn MyAT geplukt![]()
Het probleem lijkt zich inmiddels weer te hebben opgelost overigens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |