Ja echt zo van "JA DOE DIE TEPELS MAAR DOAR" *burp*quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
die 2de van onderen heeft lelijke tieten
Je vergeet de "Flots!' geluidseffecten.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja echt zo van "JA DOE DIE TEPELS MAAR DOAR" *burp*
ik fixte hetquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Dit is het kutste bier en tieten topik ooitwát een anticlimax tegenover de TT
die blondequote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:22 schreef remlof het volgende:
En, het is St Paddy's vandaag, de nationale ierse beer & boobs day!
[afbeelding]
Jij post tenminste weer een mooie damequote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:22 schreef remlof het volgende:
En, het is St Paddy's vandaag, de nationale ierse beer & boobs day!
[afbeelding]
matigquote:
neukteugels enzeauquote:
quote:
Welkom in ONZquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:33 schreef Viswijfje het volgende:
Verder wel een érg plat topic.. je zou toch denken dat mannen op een forum die houding van "stoer doen en over seks praten" los konden laten, maar nee hoor..![]()
ik verwachtte niet al te veel inhoud toen ik de titel zagquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:33 schreef Viswijfje het volgende:
dit is wel grappig gedaan!!! (als t tenminte een grapje is , maar dat neem ik toch wel heel erg aan)
Verder wel een érg plat topic.. je zou toch denken dat mannen op een forum die houding van "stoer doen en over seks praten" los konden laten, maar nee hoor..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |