Wat was het dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:33 schreef ToT het volgende:
MASD, je had 'm goed!
Heb ik daar zo lang voor zitten painten!
Sorryquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:35 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
Haha, jij was eerder![]()
Linkje naar Deel 3
Maakt niksquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:36 schreef MASD het volgende:
[..]
Sorry
Eerst ff alles in de OP laten werken
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:40 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
[..]
Paint it black - Rolling Stones
Bob Dylan - knocking on heavens doorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:49 schreef MASD het volgende:
vorige nog ongeraden, maar alvast een nieuwe!![]()
[afbeelding]
JA! Dacht dat niemand die zou wetenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:48 schreef ToT het volgende:
Oh hee, met die messen: Sharp dressed man! ZZ Top!
Ja!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:50 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Bob Dylan - knocking on heavens door
Done!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:52 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
Gooi die van tyler nog ff in de OP, dan haal ik die 2 andere uit mijn post weg, scheelt bandbreedte
Niet gezien, maar wil ik zeker kijken (herhaling ofzo). Die concerten ook altijd, als ze die gitaren zo ronddraaien en dan gewoon doorspelen, supervetquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:52 schreef ToT het volgende:
ZZ Top was laatst nog bij OCC he.Bike laten bouwen.
Die is al geraden toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:57 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
Heb je een hint over de band van die van jou, MASD?
Nope nog steeds niet goed.quote:
Het zijn "kinderen"quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:57 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
Heb je een hint over de band van die van jou, MASD?
Binnen een minuut geradenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:59 schreef Dodecahedron het volgende:
Zwoerd -> Gangsta's Paradise van Coolio
Done!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:00 schreef rakotto het volgende:
[..]
Nope nog steeds niet goed.Jij noemt alleen een fragment uit de lyrics.
edit: Dus mijn plaatje mag ook in de OP.![]()
Nopequote:
Ook nietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:12 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
Country Roads?
Road to Zion?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:23 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ook niet
De bestandsnaam verraadt al redelijk wat
Bijna!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:30 schreef MASD het volgende:
[..]
Dan nog is ie to moeilijk![]()
mijn gok is "The pieces don't match"
James Morisson?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:26 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Bijna!
Nog een hint: het is een artiest, geen band, en zn naam lijkt op een oude muziek legende...
damian marley hoe had ik die over het hoofd kunnen zienquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:25 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Van?
en nou niet snel gaan googlen![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:27 schreef jovink het volgende:
[..]
damian marley hoe had ik die over het hoofd kunnen zien
West End Girls .. Pet Shop Boys!quote:
The Pieces Don't Match?quote:
The Pieces don't fit anymore. Maar ok, ik reken m goed.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:31 schreef MASD het volgende:
[..]
The Pieces Don't Match?
Trouwens de eerste keer dat ik van die gozer hoorde, dacht ik meteen aan The Doors![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:34 schreef Apotheose het volgende:
[..]
The Pieces don't fit anymore. Maar ok, ik reken m goed.![]()
aint no party like an alcolic party maar dat is m ook nie:Pquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:36 schreef Apotheose het volgende:
[afbeelding]
aint no sunshine when you're gone?
of was ie al geraden en heb ik m ongelooflijk over de kop gelezen
Tyler..Durden heeft nog niet in dit topic gereageertquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:36 schreef Apotheose het volgende:
[afbeelding]
aint no sunshine when you're gone?
of was ie al geraden en heb ik m ongelooflijk over de kop gelezen
Whehehe, nu zie ik hem pas.quote:
Ik zie het poppetje toch duidelijk met een half been, een stap zetten.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:42 schreef ToT het volgende:
Ik vind het op zo'n crime scene omlijning van een lijk lijken, dus een body. Ain't no body...
detail shmetailsquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:35 schreef ToT het volgende:
Plaatje van Pet Shop Boys klopt trouwens niet echt he!Als het pijltje die kant op wijst, kijk je nu naar het oosten, mar dat zijn details!
yepquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:56 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Jimmy Hendrix - Castles made of sand?
Helaas.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:08 schreef ToT het volgende:
Tonight, Smashing Pumpkins?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:07 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Red Hot Chili Peppers - Slow Cheetah
Vertaald in het nederlands zou het half goed zijnquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:09 schreef ToT het volgende:
(Veranderd in Today, fooutje.Maar zal vast ook niet goed zijn.)
Rolling Stones - Mother's Little Helper?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:09 schreef ToT het volgende:
[afbeelding]
Okee, ik wil de namen van minimaal 3 bands horen!
Ja!!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:09 schreef jovink het volgende:
dancing in the moonlight
ow, tja, ik doe niet aan teruglezenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:15 schreef ToT het volgende:
Nepthys, helaas!
D.Rose: Yellow submarine is al geweest!
im blue badadie ba ddaaaaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:19 schreef Apotheose het volgende:
ook een weggevertje , denk ik:
[afbeelding]
Forever Bluequote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:19 schreef Apotheose het volgende:
ook een weggevertje , denk ik:
[afbeelding]
quote:
yess!! Wist alleen niet dat Chris Isaak ook een nummer had met dezelfde titel. Dus ik had Little River Band in gedachten. Maar de titel is idd juistquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:24 schreef D.Rose het volgende:
Chris Isaak - Forever blue?
Vind ik juist mooi!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:36 schreef ToT het volgende:
1 van de weinige nummers die ik van hem ken is Wicked game....wat een kwijlnummer zeg!
Kinderen voor kinderen- Op een onbewoond eiland?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:48 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Vind ik juist mooi!![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:02 schreef MASD het volgende:
[..]
Kinderen voor kinderen- Op een onbewoond eiland?![]()
zag t aan de bolhoed hehequote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:02 schreef ToT het volgende:
Crap, toen ik dat WTF intypte, schoot het me te binnen. Je bent me net voor.
Die zwarte kleding vond ik nogal vaag.
Ik zat even te kijken wat dat ding ernaast moest voorstellen, maar volgens mij is het Smooth Criminal (van Michael Jackson).quote:
hehequote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:21 schreef ToT het volgende:
(Je onderschrift moet intussen aangepast worden, MASD)
The Clash - Koka Kola ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:17 schreef MASD het volgende:
In de OP staan trouwens nog wat paints die niet geraden zijn
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:42 schreef ToT het volgende:
MASD: wisselstroom / gelijkstroom - helse bellen!
Jep!!!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:53 schreef ToT het volgende:
Status Quo - In the army now?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:16 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Ik zat even te kijken wat dat ding ernaast moest voorstellen, maar volgens mij is het Smooth Criminal (van Michael Jackson).
Ehm.. Heintje? Naah, das geen rock he..quote:
geen jimmyquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:14 schreef ToT het volgende:
Whiskey in a Jar - Jummy Hendrix?
Het ging om dit plaatje!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:12 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ehm.. Heintje? Naah, das geen rock he... My Chemical Romance?
AC/DC - Whole lotta Rosie?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Het ging om dit plaatje!
[afbeelding]
1e antwoord is Genesis - Mama
Nog een niet-engelstalige te gaan en nog eentje.
Ja dat wist ik. Maar de titel is toch 'mama' ? My Chemical Romance heeft ook een song die 'mama' heet..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Het ging om dit plaatje!
[afbeelding]
1e antwoord is Genesis - Mama
Nog een niet-engelstalige te gaan en nog eentje.
Paint The Red Door Blackquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:39 schreef JediMindTricks het volgende:
[afbeelding]
-edit: Paint it black - Rolling stones-
Das toch geen titelquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:21 schreef MASD het volgende:
[..]
"I saw a red door, and i want it painted black"
Gitaristen kunnen sowieso geen noot lezenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:21 schreef ToT het volgende:
*ROFL* @ Whole lotta Rosie!Nee!
Gitarist kan geen noot lezen.
Het is de eerste zin van het liedjequote:
Ow.. dacht dat je 3 bands zocht met allen dezelfde titel.. En dat Genesis er al een goed van was..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:21 schreef ToT het volgende:
Apotheose, oh? Wizziknie. Nee ik zoek 2 anderen.
Maar eentej daarvan is wel verdomd moeilijk hoor. Echt heel onbekende rock.
Amerikaanse band met een Nederlandse of Duitse zanger. Zeer gespierd. Veel satanische teksten. Gitarist kan geen noot lezen.
Danzig?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:21 schreef ToT het volgende:
Apotheose, oh? Wizziknie. Nee ik zoek 2 anderen.
Maar eentej daarvan is wel verdomd moeilijk hoor. Echt heel onbekende rock.
Amerikaanse band met een Nederlandse of Duitse zanger. Zeer gespierd. Veel satanische teksten. Gitarist kan geen noot lezen.
feel the vibration ?quote:
My bad. Ik dacht dat je songtitels moest painten.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:23 schreef MASD het volgende:
[..]
Het is de eerste zin van het liedje
en in de paint word toch iets "black gepaint"
Het liedje heet dus: "Paint it Black"
Ja dat kloptquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Mijn mp3 speler zegt dat het de Beach Boys zijn
klopt dat?
quote:
helemaal over het hoofd gezienquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:02 schreef Houzer het volgende:
[..]
Tiga & Syntherius - I wear my sunglasses at night
Heartbreak Hotel, Chris Isaak??quote:
Kon niet meer op die naam komenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:42 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
helemaal over het hoofd gezien
ik keur hem goed,maar eigenlijk bedoelde ik natuurlijk de orginele versie van Corey Hart
Ja, Elvis bedoel je... Of nog een ander.. Had ik de titel fout?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:44 schreef MASD het volgende:
[..]
Een andere artiest checkte al eerder in bij dit hotel
![]()
Ik heb het al geëditquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ja, Elvis bedoel je... Of nog een ander.. Had ik de titel fout?
Neequote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:40 schreef MASD het volgende:
[..]
New York, New York - Sinatra
San Francisco, San Francisco - Sinatra?
ARTIST: John Phillipsquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:51 schreef Houzer het volgende:
[..]
The mama's & the papa's - are you going to san fransisco?
Dat raadde ik wel ja, maar nog geen bevestiging gezienquote:
Wie heeft het dan gepaint?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat raadde ik wel ja, maar nog geen bevestiging gezien
quote:
Jovink - Brommers Kieken!quote:Op zondag 18 maart 2007 00:12 schreef jovink het volgende:
[afbeelding]
heb ik dr ook nog 1 voor jullie ik denk vrij pittige voor jullie
Gewoon "Zondag 18 Maart" opschrijvenquote:Op zondag 18 maart 2007 00:14 schreef Queen_Bee het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=PmEphDwv_vY deze wilde k ook painten, maar dat kan niet
BARBAAR!!quote:Op zondag 18 maart 2007 00:18 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik heb geen geluid op deze computer![]()
morgen maar luisteren
ik denk iets met maanlicht en een stad ofzoquote:Op zondag 18 maart 2007 00:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat dit moet voorstellen
hij is ook bijzonder cryptisch het moet een stad voorstellen en dat ding dr boven moetj e zelf maar uitvogelenquote:Op zondag 18 maart 2007 00:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat dit moet voorstellen
ja warmquote:Op zondag 18 maart 2007 00:24 schreef MASD het volgende:
[..]
ik denk iets met maanlicht en een stad ofzo![]()
Wat ik zeg dusquote:Op zondag 18 maart 2007 00:24 schreef jovink het volgende:
[..]
hij is ook bijzonder cryptisch het moet een stad voorstellen en dat ding dr boven moetj e zelf maar uitvogelen
deze keer weet je het gewoon nietquote:Op zondag 18 maart 2007 00:25 schreef MASD het volgende:
[..]
Wat ik zeg dus![]()
dit keer ga ik het niet raden![]()
Oké, je hebt me doorquote:Op zondag 18 maart 2007 00:26 schreef jovink het volgende:
[..]
deze keer weet je het gewoon nietzge het maar
KFC?quote:Op zondag 18 maart 2007 00:33 schreef jovink het volgende:
de stad heet kentucky
ik denk het welquote:Op zondag 18 maart 2007 00:37 schreef jovink het volgende:
ja alleen de K ja
met alleen de tip kentuckey moet het te doen zijn toch
Ik zei het eerderquote:Op zondag 18 maart 2007 00:40 schreef Nepthys het volgende:
[..]
O, helemaal vergeten![]()
Bijna, het was eigenlijk Chase the sun (Planet Funk).
kan altijd weer terug naar ONZ, we kijken ff hoe het gaat oke?quote:Op zondag 18 maart 2007 01:31 schreef Queen_Bee het volgende:
Neeheeeeeee in MEN krijgt t veel te weinig respons
Nee sorry, kon het niet laten:quote:Op zondag 18 maart 2007 02:02 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
En de laatste
The Doors - Light my firequote:Op zondag 18 maart 2007 02:02 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
[afbeelding]
En de laatste, sorry dat het allemaal van die weggevertjes zijn. Maar dat krijg je zo op de avond.![]()
Here I go again on my own.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:47 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
[afbeelding]
Alhier mijn bijdrage zo op de late avond, srry maar meer kon ik er niet van maken![]()
Wake up, it's a beautiful morning - Boo Radleys (of zo)quote:
Supergrass - Pumping up your Stereo?quote:Op zondag 18 maart 2007 02:10 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
[..]
Nee sorry, kon het niet laten:
[afbeelding]
Dit is echt de laatste![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 01:02 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Wake Up (van Rage Against The Machine of The Arcade Fire of Korn ...)?
Goedquote:
Inderdaadquote:Op zondag 18 maart 2007 09:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Here I go again on my own.
Ehmmm...Whitesnake of zo?
Nope, de band is een handtekeningquote:En die laatste: M.A.R.R.S. - Pump up the volume?
(Wilde ik ook al gaan painten!)
My Active Topicsquote:Was trouwens lastig om dit topic terug te vinden....
Ook nietquote:Op zondag 18 maart 2007 10:18 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Supergrass - Pumping up your Stereo?
http://tinypic.com/quote:Op zondag 18 maart 2007 11:13 schreef denkjedat het volgende:
waar uploaden jullie van ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kga nu ff eten kijken wie hem als eerst geraden heb
quote:Op zondag 18 maart 2007 11:15 schreef denkjedat het volgende:
hij is moeilijk maar raden maar !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding]Dire Straits.. Money For Nothing (and your chicks for free)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kga nu ff eten kijken wie hem als eerst geraden hebjust give a second thought
what if we don't get caught...
Green River - Creedence Clearwater Revivalquote:
goed geradenquote:Op zondag 18 maart 2007 11:19 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Dire Straits.. Money For Nothing (and your chicks for free)
Alan Parsons Project - Turn it Up?quote:Op zondag 18 maart 2007 02:10 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
[..]
Nee sorry, kon het niet laten:
[afbeelding]
Dit is echt de laatste![]()
gratis meiden = chicks for free..quote:Op zondag 18 maart 2007 11:50 schreef denkjedat het volgende:
[..]
goed geradenhoe weet je dat zo goed?
![]()
moeilijk ik weet hem niet ik probeer er ook nog wel een te maken die moeilijk isquote:Op zondag 18 maart 2007 12:14 schreef Apotheose het volgende:
[..]
gratis meiden = chicks for free..Ben verders ook niet geheel onbekend met de Dire Straits
Brothers in Arms
![]()
Anyways, hier mijn paintskills:
[afbeelding]
Toch niet robbie williams hèquote:Op zondag 18 maart 2007 12:14 schreef Apotheose het volgende:
[..]
gratis meiden = chicks for free..Ben verders ook niet geheel onbekend met de Dire Straits
Brothers in Arms
![]()
Anyways, hier mijn paintskills:
[afbeelding]
quote:
Kloptquote:Op zondag 18 maart 2007 11:39 schreef MASD het volgende:
[..]
Green River - Creedence Clearwater Revival![]()
Srryquote:Ik heb hem zelf ook gedaan in het vorige topic![]()
Advertising Spacequote:Op zondag 18 maart 2007 12:20 schreef ToT het volgende:
Het enige waar ik aan moet denken is Tashmin Archer - Sleeping sattelite, maar dat advertisement klopt daar niet bij.
Zou kunnen, ik luister amper Top 40 muziek.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:23 schreef MASD het volgende:
[..]
Advertising Space![]()
Was nog geen jaar geleden een "hit"
TIs meatloaf!quote:Op zondag 18 maart 2007 12:28 schreef ToT het volgende:
[afbeelding]
Er staan nog 2 van mij open, maar hier is er nog eentje.
Makkie, lijkt mij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |