Kampioen wordt Inter toch wel, maar niet tegen Romaquote:Op woensdag 18 april 2007 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Jammer voor Inter
Daar kan ik mij alleen maar bij aansluiten, dit geeft Internazionale niet meer uit handen.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:25 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kampioen wordt Inter toch wel, maar niet tegen Roma
Ik hoop met je mee.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:17 schreef pfaf het volgende:
1-0 met rust. Houdt vol nu poptverdikkeme!
Volgens mij kwam het zelfs doordat enkele spelers van Parma toegaven dat er niets aan de hand was. Pazzini schudde enkele spelers de hand. Zou wel super fairplay actie zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 22:01 schreef pfaf het volgende:
En terug getrokken, dit heb ik nog nooit gezien!
Klopt ja, zowel Bucci als Contini spraken met de scheids vlak voor hij 'm terugtrok.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:21 schreef Afunados het volgende:
[..]
Volgens mij kwam het zelfs doordat enkele spelers van Parma toegaven dat er niets aan de hand was. Pazzini schudde enkele spelers de hand. Zou wel super fairplay actie zijn![]()
Parma speelde met meer inzet, hart en ziel. En Viola had aan het eind 10 voorhoedespelers in het veld, dat was ook te veel voor het goede.quote:Overwinning was redelijk terecht, Viola was erg zwak, en verdiende niet meer dan een gelijkspel. Veel slechte passes. Achja, maakt verder weinig uit. Nu wordt de CL uitgesteld tot volgend seizoen (en stopt iedereen met dromen), UEFA Cup is mooi genoeg
Fuck yeah!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:47 schreef pfaf het volgende:
Siena ook gewonnen, zie ik nu pas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |