Ik ook!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:20 schreef imported_sphinx het volgende:
Ik wil in een gitaarwinkel werken.![]()
![]()
terwijl je ook in een winkel vol gitaren en amps kunt zitten, erop spelen, erover lullen, en betaald krijgen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:23 schreef Jorikjet het volgende:
ik wil een uitkering en iedere dag dan gitaar spelen.
Ja tog zou ik voor les gaan. Het werkt gewoon sneller en beter vind ik, Dan het wat aankloten met internet. Ik bedoel, wie gaat je corrigeren als je wat fout doet. Heb zelf ook een tijdje via internet lopen leren, maar les ging tog een stuk beter!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:15 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
Ik zou iets zoeken van een goedkope Epiphone of een Squier gitaar (beiden electrisch). Een accoustische kan natuurlijk ook, is minder duur en je hebt weinig spullen nodig. Hoe lang het duurt voordat je iets kan spelen verschilt per persoon, maar na een maand kun je al zeker wel een paar simpele akkoorden nummers spelen. Gitaarles is opzich niet nodig, omdat je via internet ook een hoop kan vinden en leren.
wat zullen je snaren dan beroerd klinken manquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:07 schreef imported_sphinx het volgende:
Met 0.12's op je gitaar kun je btw ook geld besparen![]()
ze zitten er sinds begin dit jaar al op. (letterlijk sinds 1 januari)
Idd, het eerste jaar heb ik geen les gehad omdat de jonge waar ik de gitaar van geleend had in Afrika zat, hij zou me ook les gaan geven. Na een jaar kreeg ik les en ging ik véél verder vooruit. Vooral theorie over posities enzo kan je niet makkelijk vinden op internet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:51 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja tog zou ik voor les gaan. Het werkt gewoon sneller en beter vind ik, Dan het wat aankloten met internet. Ik bedoel, wie gaat je corrigeren als je wat fout doet. Heb zelf ook een tijdje via internet lopen leren, maar les ging tog een stuk beter!
eens.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:51 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja tog zou ik voor les gaan. Het werkt gewoon sneller en beter vind ik, Dan het wat aankloten met internet. Ik bedoel, wie gaat je corrigeren als je wat fout doet. Heb zelf ook een tijdje via internet lopen leren, maar les ging tog een stuk beter!
Waar heb je dat kreng vandaan? Is het omhulsel ook wat of is het ene beejte cheap ass troep?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:15 schreef Jorikjet het volgende:
simpele el cheapo Arion HU 8500, maar hij doet wat hij moet doen, en voor het geld (15 euro) is het perfect!
[afbeelding]
En daarnaast hebben leraren vaak dure gear en wat atlijd vet is als je er eens over mag spelenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:05 schreef LennartCM het volgende:
[..]
eens.
Met een leraar wordt je op je fouten gewezen, ipv je fouten te oefenen, want als je ze niet ziet/hoort blijf je ze spelen. Ik merk ik dat je met een leraar gewoon veel sneller vooruit gaat.
das wel waar idd. anders ga je jezelf dingen fout aanleren.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:51 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Eens over mag spelen? In mijn gitaartijd speelde ik elke week op dure gitarenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:06 schreef punkjunk het volgende:
[..]
En daarnaast hebben leraren vaak dure gear en wat atlijd vet is als je er eens over mag spelen![]()
dude, zo irritant hoe je daarover praat in het gitaristentopicquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:11 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Eens over mag spelen? In mijn gitaartijd speelde ik elke week op dure gitaren![]()
3:) Als je op mij lijkt, kun je binnen 3 jaar dit spelenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:24 schreef DakDuuf het volgende:
EUj luitjes,
Omdat ik onlangs mijn rijbewijs heb gehaald, heb ik voor mijzelf besloten om gitaar te gaan leren spelen.
Nu zit ik met een paar probleempjes.
1:) wat voor een gitaar??? Welke raden jullie mij aan?
2:) waar les te nemen * in het mooie groningen zeg maar*.
3:) Hoe lang ben je bezig voordat je enigzins een beetje gitaar kan spelen?
Kunnen jullie mij hierbij helpen???
greets DakDuuf
EZdrummer is supersimpel, gewoon een kit samengesteld uit de paar combinaties waaruit je kunt kiezen. en een beetje met de mix (in EZdrummer zelf) geklooid.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:14 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Die drums voor je myspaceliedjes zijn Ezdrums/DKFH? Nog wat interessants gedaan qua EQ en compressie? Ik ben er ook ene beetje aan het kloten, maar ik heb er bar weinig verstand van
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=rotten_land_2.mp3
Oe, op de goedkope gitaarpik getraptquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:14 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dude, zo irritant hoe je daarover praat in het gitaristentopic
je klinkt als iemand die moet oprotten en zn muil houden![]()
Da's om te voorkomen dat je drumpartijen klinken als Kraftwerkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:16 schreef imported_sphinx het volgende:
Alleen de 'Humanize' functie staat niet aan, omdat de bassist niet wist wat het inhield. dus het kan eigenlijk nog beter![]()
Sprak de man met de extra lange nek. Dr. Freud?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:16 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Oe, op de goedkope gitaarpik getrapt![]()
![]()
Proestquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:16 schreef imported_sphinx het volgende:
Alleen de 'Humanize' functie staat niet aan, omdat de bassist niet wist wat het inhield.
ja, hij dacht dat het was zoals in GuitarPro. dat het in principe niet meer op de maat isquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Da's om te voorkomen dat je drumpartijen klinken als Kraftwerk.
nee, helemaal nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:16 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Oe, op de goedkope gitaarpik getrapt![]()
![]()
Ik heb het woord bas niet genoemtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:20 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee, helemaal niet![]()
ik doelde op het feit dat je 'in mijn gitaartijd' 'toen ik nog gitaar speelde' 'mijn bass dit en dat'
zegt. dit is niet het 'gitaarverledentopic'
maar whatever![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |