kloptquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoe kansloos, je verlangt naar de internet tijd 2001? Besef je wel dat je geen leven hebt?
op de plaatjes klikkenquote:
Doe ik ookquote:
waaromquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:47 schreef bugeye1 het volgende:
dat is pure internet nostalgie.
Voor mij is dat Fok! 2003
niet opgelet ,of ik viel niet opquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mijn naam komt wel een paar keer voorbij op die plaatjes
Topics die me echt amper meer iets zeggen, maar toch van mijn hand zijn
Overigens komt Blue_ei me niet echt bekend voor
er is dus niets veranderdquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:08 schreef HenkieVdV het volgende:
Toen waren er al te veel inhoudsloze, niet grappige topics.
Waar was je danquote:
right:quote:
Ik ken je ook niet.quote:
Dat is het inderdaad meer. Iets geslotener, overzichtelijker.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ken je ook niet.
En Fok! was toen niet zo zeer leuker, als wel overzichtelijker.
GoLLeMquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:15 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Waar was je dan![]()
Statistieken
Laatste bezoek: Verborgen
Aantal posts: 25341 (gemiddeld 29 per dag)
Nee jij dan:quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:15 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Waar was je dan![]()
Statistieken
Laatste bezoek: Verborgen
Aantal posts: 25341 (gemiddeld 29 per dag)
toen kwam ik op fok.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:47 schreef bugeye1 het volgende:
dat is pure internet nostalgie.
Voor mij is dat Fok! 2003
Jij bent idd een van de weinigen. Ze hebben die spatie afgeschaft ivm met een mail-forward-dienst die er nooit van gekomen is. In een mailadres mag nooit een spatie zitten.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:11 schreef Super Snackman het volgende:
Overigens heb IK nog een spatie in me usernaam, wedden dat ik daarmee tot 1 van de weinigen behoor. Of mag dat tegenwoordig weer. (ik zou bijna een spatie-verheerlijkingstopic aanmaken)
Ik heb nog een tinkepink@work account. Ook met zo'n leuk tekentje.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:11 schreef Super Snackman het volgende:
Overigens heb IK nog een spatie in me usernaam, wedden dat ik daarmee tot 1 van de weinigen behoor. Of mag dat tegenwoordig weer. (ik zou bijna een spatie-verheerlijkingstopic aanmaken)
Misschien anderen usersname?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ken je ook niet.
En Fok! was toen niet zo zeer leuker, als wel overzichtelijker.
Er staat een topic van een kloon van mequote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mijn naam komt wel een paar keer voorbij op die plaatjes
Topics die me echt amper meer iets zeggen, maar toch van mijn hand zijn
welke ,vertelquote:Op zondag 18 maart 2007 08:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er staat een topic van een kloon van me
ben geen newbies hahaquote:Op zondag 18 maart 2007 09:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, ik verklap geen kloons aan newbies.
Statistiekenquote:
Heeft Tijn Willem nog door geslapen vannacht je bent er namelijk vroeg bij.quote:Op zondag 18 maart 2007 09:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
eerste accounts staan sinds de overgang naar replique op 00.00
In de bibliotheek omdat we een 56k modem thuis haddenquote:
Kabelmodem hierquote:Op zondag 18 maart 2007 10:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
In de bibliotheek omdat we een 56k modem thuis hadden
Hoe oud was jij toen,quote:
Jaartje of 16, 17..quote:
En toen nog geen Fok! er!quote:
Heb nog een oldskool accountje uit '00quote:
00 geboorte jaar van chistus .Gelogen over je leeftijd?quote:Op zondag 18 maart 2007 12:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb nog een oldskool accountje uit '00![]()
Sssstquote:Op zondag 18 maart 2007 12:15 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
00 geboorte jaar van chistus .Gelogen over je leeftijd?
Volgens mij was het vroeger niet drukker [zie bovenste plaatje ]quote:Op zondag 18 maart 2007 12:22 schreef Angst het volgende:
dat heb ik net gemist 2001, maar het was vroeger wat drukker op fok, en wat meer ouderwets, nu is dat luxe grijs, minder intiem zeg maar
![]()
meer standaard
Groep was kleiner. Veel kleiner.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:33 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Volgens mij was het vroeger niet drukker [zie bovenste plaatje ]
Maar ik denk wel dat er meer inhoud in zat
Oke zit wat inquote:Op zondag 18 maart 2007 12:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Groep was kleiner. Veel kleiner.
Er waren veel minder topiks, dus de kwaliteit leek hoger te liggen.
Was niet zo, maar dat leek zo.
ik herriner me dat het drukker was, maar maybe omdat ik toen slecht en alleen in onzin zatquote:Op zondag 18 maart 2007 12:33 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Volgens mij was het vroeger niet drukker [zie bovenste plaatje ]
Maar ik denk wel dat er meer inhoud in zat
Bagger kan ook fun zijnquote:Op zondag 18 maart 2007 12:45 schreef Angst het volgende:
[..]
ik herriner me dat het drukker was, maar maybe omdat ik toen slecht en alleen in onzin zat
en dat was toen ook al baggerdat wel
i second thatquote:
Nou nederlands praten .[lijkt op bagger]quote:
dat ik het eens met je benquote:Op zondag 18 maart 2007 13:09 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Nou nederlands praten .[lijkt op bagger]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |