Van wie niet?quote:Op zondag 18 maart 2007 05:11 schreef AllSmiles het volgende:
Ga gewoon is langs bij een fitnessgym, daar kunnen ze je wel advies geven over voeding en trainen. Volgens mij mag je zowiezo nog geen krachttraining doen omdat je nog aan het groeien bent.
Tnx voor deze tips, daar heb ik wat aan!quote:Op zondag 18 maart 2007 10:57 schreef GizartFRL het volgende:
Elke avond voor je gaat slapen situps doen.
Met weinig beginnen, tot je last krijgt van je spieren, dan nog 5 en dan gaan slapen.
Volgende dag hetzelfde verhaal etc. etc. totdat je op een gegeven moment meer dan 100 kunt zonder last te krijgen van je spieren.
Succes verzekerd.
meer dan 100 heb je nix aan..quote:Op zondag 18 maart 2007 10:57 schreef GizartFRL het volgende:
Elke avond voor je gaat slapen situps doen.
Met weinig beginnen, tot je last krijgt van je spieren, dan nog 5 en dan gaan slapen.
Volgende dag hetzelfde verhaal etc. etc. totdat je op een gegeven moment meer dan 100 kunt zonder last te krijgen van je spieren.
Succes verzekerd.
sociaal schiet het niet echt op hequote:Op zondag 18 maart 2007 11:07 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Tnx voor deze tips, daar heb ik wat aan!
ik vind het mooiquote:Op zondag 18 maart 2007 18:09 schreef freecell het volgende:
Is wel ongelofelijk lelijk
Dan maar een beetje een zacht buikjeStuk beter dan een uitsmijtersuiterlijk
Die gast is wel 15 en is van het DutchBodyBuilding Forumquote:Op zondag 18 maart 2007 18:05 schreef Viking84 het volgende:
Idd, wat Freecell zegt.
Ga lekker hardlopen en buikspieroefeningen doen. Evt krachttraining in de sportschool.
Deze knul zegt 15 te zijn. Lijkt me niet dat je op je 15e zo'n body kunt hebben zonder anabole steroïden:
http://www.aquaforum.nl/gallery/upload/8_0_51b_dsc00843.jpg
Je bent in de groei!quote:Op zondag 18 maart 2007 18:13 schreef Drumpie het volgende:
Ik ben zelf ook 14 en ik ga 3x per weeks naar fitness, vooral kracht daarnaast doe ik hardlopen elke dag 15 tot 30 minuten, geen snoep af en toe kan wel maar niet veel, goed eten dus,
'S morgens: beschuitje met kaas + thee of glas melk
jongens van 14 moeten op voetbal of hockey.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Je bent in de groei!
Hoppa! Brood eten 's morgens of brinta of havermout of whatever.
Mijn moeder van 62, die eet een beschuitje als ontbijt!
Voetbal boeit me niet, Hockey ook niet, ik wil Massaquote:Op zondag 18 maart 2007 18:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jongens van 14 moeten op voetbal of hockey.
Niet naar de sportschool. Kom op je 18e maar terug.
Met zo'n voeding gaat dat je niet lukken.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:39 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Voetbal boeit me niet, Hockey ook niet, ik wil Massa![]()
Is zeker wel mogelijk. Flink eten, goed trainings schema en aanleg is dat mogelijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:05 schreef Viking84 het volgende:
Idd, wat Freecell zegt.
Ga lekker hardlopen en buikspieroefeningen doen. Evt krachttraining in de sportschool.
Deze knul zegt 15 te zijn. Lijkt me niet dat je op je 15e zo'n body kunt hebben zonder anabole steroïden:
http://www.aquaforum.nl/gallery/upload/8_0_51b_dsc00843.jpg
Ik heb betere voeding, maar ik zei maar paar dingen van de zoveel wat je nodig hebt.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:50 schreef seto het volgende:
[..]
Met zo'n voeding gaat dat je niet lukken.
6000 kcal. Oh my fucking God!quote:Op zondag 18 maart 2007 19:25 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Is zeker wel mogelijk. Flink eten, goed trainings schema en aanleg is dat mogelijk.![]()
Nog een voorbeeld.
http://i15.tinypic.com/2eg4pxl.jpg
Deze jongen is op de eerste twee foto's 14, op de derde en vierde is hij 15 jaar.
Hij traint vooral voor kracht, neemt 6000 kcal per dag tot zich aan schoon voedsel (geen junkvoer etc) en traint flink.
Hij kan 110 kilogram bankdrukken, en ik kan je vertellen dat ik weinig mensen ken die dat kunnen, laat staan 15 jarigen die dat binnen een jaar trainen voor elkaar krijgen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |