Mythe, niets mis met sterke spieren en sterke botten ontwikkelen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:11 schreef mirannie het volgende:
Is toch helemaal niet gezond ofzo om als 14jarige spieren te kweken? Dacht zelfs dat ze bij mijn sportschool niet eens kinderen onder de 16 toelaten tot de krachttraining... Maar gewoon wat sit-ups doen, kan volgens mij geen kwaad. 50 per dag om mee te beginnen. En hardlopen om de rolletjes kwijt te raken.
Valt wel mee hoor, bij ons in de sportschool worden zelfs speciale circuittrainingen gegeven voor kinderen van 12-17 jaar waarbij ze met leeftijdsgenoten kunnen fitnessen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:11 schreef mirannie het volgende:
Is toch helemaal niet gezond ofzo om als 14jarige spieren te kweken? Dacht zelfs dat ze bij mijn sportschool niet eens kinderen onder de 16 toelaten tot de krachttraining... Maar gewoon wat sit-ups doen, kan volgens mij geen kwaad. 50 per dag om mee te beginnen. En hardlopen om de rolletjes kwijt te raken.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Ga Sonja bakkeren en doe elke dag buikspier oefeningen!
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:32 schreef sir_me het volgende:
Skazminko heb je msn dat praat makkelijker ?
fietsen/wandelen/hardlopen/zwemmen/crosstrainer enzovoortquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:09 schreef sir_me het volgende:
kan iemand uitleggen wat cardio juist inhoud ???
Tijd in de zin van jaren.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:12 schreef sir_me het volgende:
Ahnj k nujaah ik zal alles proberen maar jammer dat het niet vroeger resultaat zal zijn maarja
schoonheid vraagt tijd ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |