abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55264922
Ik heb ondertussen flnk wat dates achter de rug met veel compleet verschillende dames.
Wat heb ik eraan overgehouden?
Eh..veel leuke herinneringen (en een paar minder leuke), een veel beter idee over wat ik wel en niet zoek in een vrouw en twee supertoffe vriendinnen. (Gewone vriendinnen, dus geen love-interests)
pi_56045934
Ik ben gisteren nog even bij mijn ex langsgegaan om een boek op te halen.
Het was gisteren duidelijk: we zijn echt klaar met elkaar als geliefden. En dat voelt gewoon OK.
We hebben even met elkaar gekletst, we zijn nog wel in elkaar en elkaars leven geinteresseerd, maar meer dan dat is er niet. Ik ben blij voor haar dat zij gelukkig is met haar nieuwe partner en zij is blij voor mij dat ik het nu naar mijn zin heb in mijn nieuwe werk en in de stad waar ik nu woon.
pi_56055685
verdriet - woede - ''achstadium'' - terugval - verdriet - woede - acceptatie. De cirkel die iedereen doormaakt.

Je bent al weer redelijk ver als ik zo lees, dus houd hoop, het komt vanzelf weer goed.
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_56067857
Yep. Het heeft een tijdje geduurd, maar nu voelt het voor mij gewoon goed dat mijn ex en ik niet meer samen zijn.
(Exact) tien maanden geleden had ik echt niet kunnen bedenken dat ik er nu zo over zou denken.
  woensdag 16 januari 2008 @ 11:01:23 #130
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_56068099
-Laat maar, best oud topic! -
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  woensdag 16 januari 2008 @ 11:03:15 #131
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_56068141
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:14 schreef Alonely het volgende:
Oh ja...Ik heb sinds een aantal maanden weer wat contact met verschillende vrouwen en door dit 'verse' damescontact merk ik dat ik me jarenlang enorm beperkt heb gevoeld in mijn doen en laten. Ook al was dit in feite niet zo: ik vond wel dat het zo was.
Wat dat betreft ben ik wel erg blij, maar ik merk dat ik nu een beetje door dreig te slaan naar de andere kant van de metronoom. Wat dat praktisch gezien inhoudt? Ik neuk me op dit moment echt een slag in de rondte.
(Ja, ik doe het veilig!)
En hier wil ik alleen maar even op zeggen: "Ga zo door! "
Daar is niets mis mee.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_56691741
Topic mag wel dicht. Mijn ex en ik zijn ondertussen gewoon bevriend met elkaar, meer niet. En da's wel best zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')