Zeker doen, dit zal enorm schelen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:22 schreef Alonely het volgende:
En wie weet kunnen we over een aantal maanden(of een aantal jaar....) wel weer gewoon met elkaar omgaan.
Geeft niks toch? Het gaat uiteindelijk wel weer over. Belangrijkste is dat je goed bezig bentquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:02 schreef Alonely het volgende:
Er gaat letterlijk geen dag voorbij waarop ik niet hoef te huilen om wat er is gebeurd.
Leuk. Afgelopen week Vanilla Sky gezien, waar ik een passende tekst tegenkwam:quote:Op woensdag 4 april 2007 15:09 schreef SHE het volgende:
...
Zonder kut, geen super
Zonder pijn, geen vreugde
quote:...just remember, the sweet is never as sweet without the sour, and I know the sour...
Brian Shelby - [Vanilla Sky]
Omfg 8 jaar?!?! fucking hell man, dat is echt ontzettend kut.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:24 schreef koekiemonster het volgende:
... zucht.. mag ik bij de club van zielige mannen. Sinds zondag is mijn relatie van ruim 8 jaar naar de klote. Heb nog geen idee waar ik ga wonen, of wat ik ga doen. Alles lijkt nu ineens kut.
Klote is dat de theorie me helder is. Positief blijven, niet afzakken, blijf een aardige peer etc, maar dat is nu net wat niet helemaal wil lukken, vooral het positief blijven.
Heb je nog contact met haar? Of heeft ze haar spullen gepakt en is met de noorderzon verdwenen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:48 schreef Alonely het volgende:
Godverdomme, ik ben het echt zat om me weken aan een stuk onafgebroken ellendig te voelen.
Nee, ik ben zelf verhuisd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:47 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Heb je nog contact met haar? Of heeft ze haar spullen gepakt en is met de noorderzon verdwenen?
Hoi,quote:Op maandag 12 november 2007 11:56 schreef Alonely het volgende:
Goh.. al een tijd geleden dat ik hier heb gepost. Die relatie, daar ben ik wel een beetje overheen. Maar alle ellende die erbij is komen kijken, daar heb ik heel wat meer moeite mee.
Het was achteraf bekeken een erg goed idee om contact op te nemen met een psycholoog. Ik merk dat er best wat dingen niet helemaal jofel zaten.
In ieder geval heb je dan ingezien dat je aan jezelf wilde werken; dat lijkt me erg goed. Soms heb je gewoon van dit soort vervelende ervaringen nodig om verder te groeien in het leven.quote:Op maandag 12 november 2007 11:56 schreef Alonely het volgende:
Het was achteraf bekeken een erg goed idee om contact op te nemen met een psycholoog. Ik merk dat er best wat dingen niet helemaal jofel zaten.
Haha, toch mooi om te lezen dat het verdriet zonder uitzicht naar beter eigenlijk altijd tijdelijk is en je daarna gewoon verder kan gaan. Gefeliciteerd, ik heb hetzelfde meegemaakt, was ook een relatie van vijf jaar.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:14 schreef Alonely het volgende:
Oh ja...Ik heb sinds een aantal maanden weer wat contact met verschillende vrouwen en door dit 'verse' damescontact merk ik dat ik me jarenlang enorm beperkt heb gevoeld in mijn doen en laten. Ook al was dit in feite niet zo: ik vond wel dat het zo was.
Wat dat betreft ben ik wel erg blij, maar ik merk dat ik nu een beetje door dreig te slaan naar de andere kant van de metronoom. Wat dat praktisch gezien inhoudt? Ik neuk me op dit moment echt een slag in de rondte.
(Ja, ik doe het veilig!)
En hier wil ik alleen maar even op zeggen: "Ga zo door!quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:14 schreef Alonely het volgende:
Oh ja...Ik heb sinds een aantal maanden weer wat contact met verschillende vrouwen en door dit 'verse' damescontact merk ik dat ik me jarenlang enorm beperkt heb gevoeld in mijn doen en laten. Ook al was dit in feite niet zo: ik vond wel dat het zo was.
Wat dat betreft ben ik wel erg blij, maar ik merk dat ik nu een beetje door dreig te slaan naar de andere kant van de metronoom. Wat dat praktisch gezien inhoudt? Ik neuk me op dit moment echt een slag in de rondte.
(Ja, ik doe het veilig!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |