abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49231029
gast zij is keihard vreemdgegaan en jij gaat doodleuk met haar sporten ik wist eigenlijk al bij de OP dat er sprake was van een ander, ja vrouwen kunnen echt hoeren zijn.. maar ja het goede aan dit topic is wel weer dat ik besef hoe goed ik het eigenlijk heb, samen met m'n vriendin huis gekocht, promotie etc.. dank daarvoor
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:28:26 #102
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_49243172
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:22 schreef Alonely het volgende:
En wie weet kunnen we over een aantal maanden(of een aantal jaar....) wel weer gewoon met elkaar omgaan.
Zeker doen, dit zal enorm schelen.
Gewoon ELK contact verbreken, ook fotos aandenken brieven de hele mikmak uit je gezichtsveld verwijderen (weggooien hoeft ook weer niet, prop het in een doos en berg het op) tel nr's msn-lijst emaila adressen.. alles weg, misschien heeft ze een blog ofzo, nooit meer checken ook niet met je ex-schoonouders communiceren over haar of wat dan ook.
Je zult zien dat je veel meer momenten gaat krijgen waarin je niet aan haar denkt.
En uiteindelijk (hoe lang dat kan duren verschilt altijd per persoon) zullen de momenten dat je niet aan haar denkt langer worden dan wel aan haar denken.. en dan realiseer je je dat je er overheen begint te komen.
Dan kun je misschien alles ook beter relativeren en eventueel weer contact met haar opnemen..
succes.
Je leeft maar één keer...
pi_49400163
Weer een update. Er is inmiddels van alles gebeurd.
Ik heb een andere baan en nieuwe woonruimte in een andere stad. Dit zou me opgewekter moeten stemmen, maar ondanks deze positieve ontwikkeling ben ik nog steeds ontzettend verdrietig en neerslachtig.
Er gaat letterlijk geen dag voorbij waarop ik niet hoef te huilen om wat er is gebeurd.
Het is trouwens vandaag exact 2 maanden geleden.
pi_49409657
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:02 schreef Alonely het volgende:
Er gaat letterlijk geen dag voorbij waarop ik niet hoef te huilen om wat er is gebeurd.
Geeft niks toch? Het gaat uiteindelijk wel weer over. Belangrijkste is dat je goed bezig bent
And now for something completely different.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 18:24:20 #105
5637 koekiemonster
Goede reaktie ------------>
pi_49410483
... zucht.. mag ik bij de club van zielige mannen. Sinds zondag is mijn relatie van ruim 8 jaar naar de klote. Heb nog geen idee waar ik ga wonen, of wat ik ga doen. Alles lijkt nu ineens kut.

Klote is dat de theorie me helder is. Positief blijven, niet afzakken, blijf een aardige peer etc, maar dat is nu net wat niet helemaal wil lukken, vooral het positief blijven.
koekje erbij?
  dinsdag 15 mei 2007 @ 20:05:25 #106
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_49414686
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:09 schreef SHE het volgende:
...

Zonder kut, geen super
Zonder pijn, geen vreugde
Leuk. Afgelopen week Vanilla Sky gezien, waar ik een passende tekst tegenkwam:
quote:
...just remember, the sweet is never as sweet without the sour, and I know the sour...
Brian Shelby - [Vanilla Sky]
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_49429813
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 18:24 schreef koekiemonster het volgende:
... zucht.. mag ik bij de club van zielige mannen. Sinds zondag is mijn relatie van ruim 8 jaar naar de klote. Heb nog geen idee waar ik ga wonen, of wat ik ga doen. Alles lijkt nu ineens kut.

Klote is dat de theorie me helder is. Positief blijven, niet afzakken, blijf een aardige peer etc, maar dat is nu net wat niet helemaal wil lukken, vooral het positief blijven.
Omfg 8 jaar?!?! fucking hell man, dat is echt ontzettend kut.
Hoe kwam het, en wie heeft het uitgemaakt?
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_49636651
Godverdomme, ik ben het echt zat om me weken aan een stuk onafgebroken ellendig te voelen.
pi_49648088
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 10:48 schreef Alonely het volgende:
Godverdomme, ik ben het echt zat om me weken aan een stuk onafgebroken ellendig te voelen.
Heb je nog contact met haar? Of heeft ze haar spullen gepakt en is met de noorderzon verdwenen?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_49648901
Alonely, veel succes ermee.
pi_49651747
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 15:47 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Heb je nog contact met haar? Of heeft ze haar spullen gepakt en is met de noorderzon verdwenen?
Nee, ik ben zelf verhuisd.
pi_50097097
nieuwe stad, nieuwe baan. ik ken in deze stad helemaal niemand, dus na mijn werk heb ik ook niet heel veel aanspraak van vrienden of bekenden.
  maandag 4 juni 2007 @ 17:32:19 #113
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_50097245
Nou, dan zal ik je gelijk es effe bellen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_50163408
Heb je daar al activiteiten naast je werk gezocht?
And now for something completely different.
pi_50165232
je kent mensen niet zomaar ineens, je moet ze leren kennen (werk is daarvoor een mooie gelegenheid)

vergeet die meid. Ondanks dat je van haar houd, kan je niet zeggen: owh ze heeft nu een gozer, dus zolang het aan is geen contact meer... zo werkt dat niet. Gewoon compleet afkappen.

je zit in een nieuwe stad, een nieuwe baan, een nieuw leven... je kan het indelen zoals JIJ dat wilt en je niet zorgen maken om een meid die alleen maar richt op werk, zegt dat ze dat wilt doen en vervolgens met een ander neemt!

Succes iig....
Don't blame me, it's a hardware problem
pi_54547394
Goh.. al een tijd geleden dat ik hier heb gepost. Die relatie, daar ben ik wel een beetje overheen. Maar alle ellende die erbij is komen kijken, daar heb ik heel wat meer moeite mee.
Het was achteraf bekeken een erg goed idee om contact op te nemen met een psycholoog. Ik merk dat er best wat dingen niet helemaal jofel zaten.
pi_54548319
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:56 schreef Alonely het volgende:
Goh.. al een tijd geleden dat ik hier heb gepost. Die relatie, daar ben ik wel een beetje overheen. Maar alle ellende die erbij is komen kijken, daar heb ik heel wat meer moeite mee.
Het was achteraf bekeken een erg goed idee om contact op te nemen met een psycholoog. Ik merk dat er best wat dingen niet helemaal jofel zaten.
Hoi,

Hoe gaat het verder met je? Ben je wel al een beetje gewend in je nieuwe omgeving?

Ik lees dit topic voor het eerst. Wel heftig als je leven ineens zo op zijn kop staat. Relatie stuk, nieuwe omgeving, nieuwe baan. Fijn te lezen dat je wat aan een psycholoog hebt.
Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Buschetta het volgende:
Je bent nu officieel een crimineel
pi_54550931
Toen ik nog in Shanghai zat las ik al mee in dit topic ben ondertussen weer terug in Nederland.
Hoe gaat het nou met je? Heb je nog contact met je ex en hoe is haar relatie of is dat (hopelijk) over ? Heb jij alweer contact met nieuwe meiden, of 'n rebound gehad?
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_54559247
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:56 schreef Alonely het volgende:
In ieder geval heb je dan ingezien dat je aan jezelf wilde werken; dat lijkt me erg goed. Soms heb je gewoon van dit soort vervelende ervaringen nodig om verder te groeien in het leven.
Ik wens je veel succes toe, zet 'm op!
pi_54563327
Tsja relaties .
pi_54576488
Ik heb weer redeljik normaal contact met mijn ex: ik heb haar gisteren ook nog even aan de telefoon gehad.
We kunnen gewoon met elkaar praten en zo nu en dan is het best gezellig om haar weer eens te spreken.
Zij is nog steeds samen met die andere man, dus het ziet er niet naar uit dat dat een bevlieging was.
Ondertussen weet ik ondertussen donders goed dat de relatie waar wij in zaten absoluut niet OK was.
Er zat zo ontzettend veel scheef tussen haar en mij dat het eigenlijk gewoon een kwestie van tijd was voordat wij uit elkaar zouden gaan.
pi_54576534
Oh ja...Ik heb sinds een aantal maanden weer wat contact met verschillende vrouwen en door dit 'verse' damescontact merk ik dat ik me jarenlang enorm beperkt heb gevoeld in mijn doen en laten. Ook al was dit in feite niet zo: ik vond wel dat het zo was.
Wat dat betreft ben ik wel erg blij, maar ik merk dat ik nu een beetje door dreig te slaan naar de andere kant van de metronoom. Wat dat praktisch gezien inhoudt? Ik neuk me op dit moment echt een slag in de rondte.
(Ja, ik doe het veilig!)
  dinsdag 13 november 2007 @ 15:15:29 #123
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54576566
Gadverdamme! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 13 november 2007 @ 16:00:52 #124
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_54577782
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:14 schreef Alonely het volgende:
Oh ja...Ik heb sinds een aantal maanden weer wat contact met verschillende vrouwen en door dit 'verse' damescontact merk ik dat ik me jarenlang enorm beperkt heb gevoeld in mijn doen en laten. Ook al was dit in feite niet zo: ik vond wel dat het zo was.
Wat dat betreft ben ik wel erg blij, maar ik merk dat ik nu een beetje door dreig te slaan naar de andere kant van de metronoom. Wat dat praktisch gezien inhoudt? Ik neuk me op dit moment echt een slag in de rondte.
(Ja, ik doe het veilig!)
Haha, toch mooi om te lezen dat het verdriet zonder uitzicht naar beter eigenlijk altijd tijdelijk is en je daarna gewoon verder kan gaan. Gefeliciteerd, ik heb hetzelfde meegemaakt, was ook een relatie van vijf jaar.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_54598447
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:15 schreef k_i_m het volgende:
Gadverdamme! .
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_55264922
Ik heb ondertussen flnk wat dates achter de rug met veel compleet verschillende dames.
Wat heb ik eraan overgehouden?
Eh..veel leuke herinneringen (en een paar minder leuke), een veel beter idee over wat ik wel en niet zoek in een vrouw en twee supertoffe vriendinnen. (Gewone vriendinnen, dus geen love-interests)
pi_56045934
Ik ben gisteren nog even bij mijn ex langsgegaan om een boek op te halen.
Het was gisteren duidelijk: we zijn echt klaar met elkaar als geliefden. En dat voelt gewoon OK.
We hebben even met elkaar gekletst, we zijn nog wel in elkaar en elkaars leven geinteresseerd, maar meer dan dat is er niet. Ik ben blij voor haar dat zij gelukkig is met haar nieuwe partner en zij is blij voor mij dat ik het nu naar mijn zin heb in mijn nieuwe werk en in de stad waar ik nu woon.
pi_56055685
verdriet - woede - ''achstadium'' - terugval - verdriet - woede - acceptatie. De cirkel die iedereen doormaakt.

Je bent al weer redelijk ver als ik zo lees, dus houd hoop, het komt vanzelf weer goed.
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_56067857
Yep. Het heeft een tijdje geduurd, maar nu voelt het voor mij gewoon goed dat mijn ex en ik niet meer samen zijn.
(Exact) tien maanden geleden had ik echt niet kunnen bedenken dat ik er nu zo over zou denken.
  woensdag 16 januari 2008 @ 11:01:23 #130
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_56068099
-Laat maar, best oud topic! -
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  woensdag 16 januari 2008 @ 11:03:15 #131
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_56068141
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:14 schreef Alonely het volgende:
(Ja, ik doe het veilig!)
En hier wil ik alleen maar even op zeggen: "Ga zo door! "
Daar is niets mis mee.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_56691741
Topic mag wel dicht. Mijn ex en ik zijn ondertussen gewoon bevriend met elkaar, meer niet. En da's wel best zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')