abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 maart 2007 @ 01:02:22 #26
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_47387644
Als je dingen opschrijft, denk je er over na en zet je ze letterlijk op een rijtje. Dat kan al helpen, al is het misschien een druppel op de gloeiende plaat van je verdriet. Ik weet helaas precies hoe het voelt, het kutgevoel dat je beheerst, overneemt en het idee dat het gewoon niet erger meer kan worden en ook nooit meer weg zal gaan.

Gelukkig gaat het wel weg. Je moet er soms aan werken, en het kan lang duren, maar net zoals de meeste mensen hier er objectief en van een afstand naar kunnen kijken (sommigen zelfs iets te nuchter), zul jij dat ook kunnen. Je hebt hiervan geleerd, je zit nu in een kutsituatie maar je hebt concrete punten waar je iets mee kunt. Je weet waar het mis is gelopen (zoveel mensen weten het niet, ook al willen ze het zo graag kunnen uitleggen), je weet wat punten voor jezelf zijn om aan te werken (niet zozeer omdat je ex vriendin dat vindt maar omdat jij inziet dat bepaalde dingen misschien niet gaan zoals ze moeten gaan) en je moeder kan je hulp op dit moment waarschijnlijk wel gebruiken. Ik denk dat je best bij haar terecht kunt met een beetje van je verdriet, het is en blijft je moeder!

Heel veel sterkte.
pi_47390832
Ik sluit me aan bij hierboven. Je bent goed bezig, houd dat vast
And now for something completely different.
pi_47515289
Update: voel me nog steeds leeg, verdrietig en eenzaam. Geen schokkend nieuws op dat gebied dus.
Eergisteren ben ik bij een goede vriendin van me langsgegaan en het deed me ontzettend goed om gewoon even bij haar te hangen en met haar over de hele bak ellende te praten.
Ik ben wat inzichten rijker geworden, niet alleen over het voormalige 'ons', maar ook over mezelf en de reden dat ik soms bepaalde dingen wel of niet heb gezegd of gedaan.
Ik ben bij haar blijven slapen en het was de eerste nacht sinds de uitbraak van alle ellende dat ik een nacht meer dan twee uur heb kunnen slapen. Dat had natuurlijk ook te maken met de hoeveelheid wijn die we naar binnen hebben gegoten.
Met mijn moeder gaat het naar omstandigheden redelijk. Ik ga d'r nu even bellen, vindt ze vast fijn. (en ikzelf ook)
pi_47519739
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:38 schreef Alonely het volgende:
Update: voel me nog steeds leeg, verdrietig en eenzaam. Geen schokkend nieuws op dat gebied dus.
Dat is inderdaad niet vreemd, geeft ook niks.
quote:
Eergisteren ben ik bij een goede vriendin van me langsgegaan en het deed me ontzettend goed om gewoon even bij haar te hangen en met haar over de hele bak ellende te praten.
Ik ben wat inzichten rijker geworden, niet alleen over het voormalige 'ons', maar ook over mezelf en de reden dat ik soms bepaalde dingen wel of niet heb gezegd of gedaan.
Ik ben bij haar blijven slapen en het was de eerste nacht sinds de uitbraak van alle ellende dat ik een nacht meer dan twee uur heb kunnen slapen. Dat had natuurlijk ook te maken met de hoeveelheid wijn die we naar binnen hebben gegoten.
Met mijn moeder gaat het naar omstandigheden redelijk. Ik ga d'r nu even bellen, vindt ze vast fijn. (en ikzelf ook)
Goede actie
  woensdag 21 maart 2007 @ 18:48:17 #30
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_47520619
Waardeloos...

Twee dingen heel goed onthouden:
1. Het gaat over
2. Je hebt nu meer dan ooit je vrienden nodig

Natuurlijk was dat al gezegd, maar het is echt heel erg waar. Een paar maanden geleden zat ik zelf ook een beetje in een diep "gat" en als ik daar achteraf op terugkijk is het heel gek: Hoe rot die periode ook was, ik heb een heel goed gevoel over gehouden aan mijn sociale vangnet, hoe luisterend en begaan en meelevend iedereen was. Echt heel mooi!
Het is misschien een schrale troost, of misschien zie je het niet op dit moment, maar zeker weten dat er mooie dingen uit voortkomen! [insert aai-over-bol-smiley]
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_47702328
Ik kan hier nu een heel verhaal neer gaan zetten, maar ik zie het nut er niet van in. Nu niet in ieder geval.
Mijn verdriet is er nog steeds, en ook niet minder hevig.
Maar die pijn wordt bijna overschaduwd door een intens gevoel van woede en het besef dat ik ontzettend besodemieterd en voorgelogen ben. Je raadt het al: dit gaat gewoon om een andere kerel.
pi_47703542
Aha... dat is mooi extreem kut. Nu heb je in elk geval een prima reden om haar niet terug te willen. Tegen de woede kun je even gaan squashen of zo
pi_47703611
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:52 schreef Alonely het volgende:
Ik kan hier nu een heel verhaal neer gaan zetten, maar ik zie het nut er niet van in. Nu niet in ieder geval.
Maar die pijn wordt bijna overschaduwd door een intens gevoel van woede en het besef dat ik ontzettend besodemieterd en voorgelogen ben. Je raadt het al: dit gaat gewoon om een andere kerel.
Saw that one comming.....

De persoonlijke groei is wel een dingetje en zal ze naar waarheid vertelt hebben. Alleen had ze er imo eerder mee mogen komen.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_47703621
Dat is erg kut voor je, sterkte ermee.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 11:19:32 #35
11102 knep
Mountainfreak
pi_47704980
Lekker is dat, de extra 'werkuren' waren dus van een ander kaliber?
pi_47705243
Hier is maar 1 oplossing: AFLEIDING

En dan bedoel ik niet meteen andere vrouwen, maar ook al klinkt het afgezaagd: ga sporten, ga die hobby doen die je altijd al had willen doen, doe een nieuwe opleiding (kan ook korte cursus zijn bijv.) enz.
Vooral door veel te sporten zul je je beter gaan voelen, omdat dat er voor zorgt dat je humeur beter wordt en je depri-gevoelens (het "ik voel me zo ellendig en het komt noooooit meer goed etc, etc-gevoel" )er stukken minder van worden, het is net een happy-drug.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 11:49:53 #37
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_47706101
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:28 schreef Nooruna het volgende:
Hier is maar 1 oplossing: AFLEIDING

En dan bedoel ik niet meteen andere vrouwen, maar ook al klinkt het afgezaagd: ga sporten, ga die hobby doen die je altijd al had willen doen, doe een nieuwe opleiding (kan ook korte cursus zijn bijv.) enz.
Vooral door veel te sporten zul je je beter gaan voelen, omdat dat er voor zorgt dat je humeur beter wordt en je depri-gevoelens (het "ik voel me zo ellendig en het komt noooooit meer goed etc, etc-gevoel" )er stukken minder van worden, het is net een happy-drug.
Een happy drug als xtc hoef je alleen maar te slikken, veel minder moeite imho
Thinking about thinking of you.
pi_47706384
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:49 schreef shifto het volgende:

[..]

Een happy drug als xtc hoef je alleen maar te slikken, veel minder moeite imho
ach ja
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:31:12 #39
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_47709895
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:52 schreef Alonely het volgende:
Tja, het is kut voor je, maar dat viel te verwachten. Opnieuw verliefd worden is vaak net die druppel die iemand nodig heeft om een relatie af te kappen. Neemt niet weg dat ze overduidelijk niet lekker in d'r vel zat in die relatie, en dat kun je d'r niet kwalijk nemen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_47710856
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:31 schreef Catbert het volgende:

[..]

Tja, het is kut voor je, maar dat viel te verwachten. Opnieuw verliefd worden is vaak net die druppel die iemand nodig heeft om een relatie af te kappen. Neemt niet weg dat ze overduidelijk niet lekker in d'r vel zat in die relatie, en dat kun je d'r niet kwalijk nemen.
Nee, dat is ook niet wat ik haar kwaliijk neem.
Ik vind het vooral verrot om te merken dat ze me (hoogstwaarschijnlijk) al een tijdje heeft voorgelogen om niet te laten merken dat ze met een ander bezig was. Het is iemand die altijd heeft laten weten dat trouw en eerlijkheid ongeveer de belangrijkste dingen voor haar zijn. En het gemak waarmee ze me de laatste tijd heeft voorgelogen, dat steekt wel zo ontzettend.
Ik voel me niet alleen gekwetst en besodemieterd, maar voor mij is het ook verdomd moeilijk te verteren dat ze de afgelopen vierenenhalf jaar zo makkelijk wegflikkert. Het resultaat van deze ellendige puinbak is dat we elkaar waarschijnlijk nooit meer zien, wat me ook verdrietig stemt. Maar ik weiger om als 1 of andere goedgelovige lamlul alles wat ze me vertelt te slikken.
Ze heeft me laten weten dat ze heel erg hoopt dat we dit samen nog op een redelijke en nette manier kunnen afsluiten, maar ik merk aan zoveel dingen dat hetgene wat ze me vertelt gewoon niet klopt.
En natuurlijk, nu heb ik er eigenlijk niets meer over te zeggen, want het is per slot van rekening 'uit' tussen ons.
Maar ik heb niet het idee dat ik dit ergens aan heb verdiend. Gevoelens zijn gevoelens en daar kun je niets aan doen. Maar het is niet nodig om iemand op deze manier extra te kwetsen.
Ze claimt eerlijk te zijn terwijl ze me harder op mijn hart trapt dan iemand ooit in mijn leven heeft gedaan.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 14:31:36 #41
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_47711949
Sterkte gast, het komt allemaal goed maar je moet nu eerst door het diepe dal heen
Here are condoms lined with a topical anesthetic for prolonged action. What a paradox. You don't feel anything but you can fuck for hours. This really seems to miss the point. I want my whole life to be lined with topical anesthetic.
pi_47712058
Meer dan jouw opgestoken middelvinger verdient ze niet. Laat haar lekker een eind opdonderen met haar 'redelijke en nette manier'.
pi_47712795
Hoe weet je zo zeker dat ze met een andere kerel bezig is?
  dinsdag 27 maart 2007 @ 15:02:55 #44
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_47713068
Dude. Jeweet .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_47713699
Zo, die andere kerel miste ik al in de OP.
'persoonlijke groei' en 'het gaat niet meer zo goed tussen ons beiden'. En ondertussen werkweken van 70 uur maken waarvan 35 op kantoor, jaja.

Nou ja, je gaat natuurlijk ook niet bij de eerste kriebel voor iemand anders meteen je huidige relatie beëidigen. Dus je bent wel besodemieterd, maar als iedereen dat soort 'eerlijkheid' had duurden de meeste relaties niet langer dan een halve dag. Voor zowel mannen als vrouwen geldt dat het een klein gevoel is, dan moet het groeien, en dan ga je wachten op de druppel. Het is gewoon een onderwerp waarvan je je partner niet van dag tot dag op de hoogte kunt houden.

Tipje Van mij: Stapel niet alles op elkaar: Je baan, je moeder, je relatie, het Bedrog, geen vrienden, de accu van je telefoon leeg... Pak de problemen aan waar je iets aan kunt doen: moeder en vooral een baan natuurlijk.
Als je thuis gaat zitten kniezen ga je alles alleen maar donkerder inzien!
pi_47903490
Update.
Het besef dat het definitief over is begint nu pas echt goed tot me door te dringen.
De dagen nadat ze het me had verteld koesterde ik nog de hoop dat er misschien een heel klein kansje was dat we er nog samen uit konden komen, maar ik weet nu zeker dat dat echt niet meer gaat gebeuren. Zij gaat door met haar leven en daar hoort een 'ons' of een 'wij' gewoon niet meer bij. Ze is zoveel mogelijk weg van huis omdat het voor haar erg moeilijk is om mij alleen maar huilend thuis te zien zitten. Ik kan het gewoon niet tegenhouden. Toen ik vandaag naar buiten was gegaan (want het was toch mooi weer) liep ik gewoon over straat met de tranen die over mijn wangen stroomden. Het houdt niet op, het lijkt alsof de pijn en het verdriet blijven alleen maar groter worden.
Ik heb nooit geweten dat een mens zoveel emotionele pijn kon voelen. Het is niet eens te omschrijven, ik kan alleen maar janken en ik wil zo ontzettend graag dat dit afschuwelijke gevoel stopt.

Ik voel me zo ontzettend stom, ik heb de afgelopen jaren zo hard geprobeerd om mezelf en andere mensen voor de gek te houden. Hoe kun je jezelf zo ontzettend lang voorhouden dat alles goed gaat? Dat alles wel in orde komt, als je maar lang genoeg doet alsof er niets aan de hand is en dat je controle hebt over je emoties en de manier waarop je ze uit.
Het is zo pijnlijk om te realiseren dat ik al die jaren nooit mijn ware gevoelens heb durven tonen, juist omdat ik als de dood was dat ik om die reden zou worden afgewezen.

Afwijzing door iemand die dichtbij me staat is zo'n beetje mijn grootste angst geweest en juist door me zo moeilijk bloot te geven heb ik er grotendeels zelf voor gezorgd dat het wel is gebeurd.
Ik heb het wel zo ontzettend verkloot...
  zondag 1 april 2007 @ 20:50:12 #47
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_47903580
quote:
Op zondag 1 april 2007 20:47 schreef Alonely het volgende:
Update.
Het besef dat het definitief over is begint nu pas echt goed tot me door te dringen.
De dagen nadat ze het me had verteld koesterde ik nog de hoop dat er misschien een heel klein kansje was dat we er nog samen uit konden komen, maar ik weet nu zeker dat dat echt niet meer gaat gebeuren. Zij gaat door met haar leven en daar hoort een 'ons' of een 'wij' gewoon niet meer bij. Ze is zoveel mogelijk weg van huis omdat het voor haar erg moeilijk is om mij alleen maar huilend thuis te zien zitten. Ik kan het gewoon niet tegenhouden. Toen ik vandaag naar buiten was gegaan (want het was toch mooi weer) liep ik gewoon over straat met de tranen die over mijn wangen stroomden. Het houdt niet op, het lijkt alsof de pijn en het verdriet blijven alleen maar groter worden.
Ik heb nooit geweten dat een mens zoveel emotionele pijn kon voelen. Het is niet eens te omschrijven, ik kan alleen maar janken en ik wil zo ontzettend graag dat dit afschuwelijke gevoel stopt.

Ik voel me zo ontzettend stom, ik heb de afgelopen jaren zo hard geprobeerd om mezelf en andere mensen voor de gek te houden. Hoe kun je jezelf zo ontzettend lang voorhouden dat alles goed gaat? Dat alles wel in orde komt, als je maar lang genoeg doet alsof er niets aan de hand is en dat je controle hebt over je emoties en de manier waarop je ze uit.
Het is zo pijnlijk om te realiseren dat ik al die jaren nooit mijn ware gevoelens heb durven tonen, juist omdat ik als de dood was dat ik om die reden zou worden afgewezen.

Afwijzing door iemand die dichtbij me staat is zo'n beetje mijn grootste angst geweest en juist door me zo moeilijk bloot te geven heb ik er grotendeels zelf voor gezorgd dat het wel is gebeurd.
Enige wat rest is leren van je fouten en je komt vast nog wel een ander leuk meisje tegen. En dan je best doen om niet in dezelfde valkuil te belanden!
Here are condoms lined with a topical anesthetic for prolonged action. What a paradox. You don't feel anything but you can fuck for hours. This really seems to miss the point. I want my whole life to be lined with topical anesthetic.
pi_47903745
quote:

Ik ken je niet, maar denk je werkelijk dat het jouw schuld is dat ze op iemand anders verliefd is geworden? Volgens mij niet namelijk, en als je dat jezelf blijft wijsmaken zit je straks met een last op je schouders die helemaal niet nodig is.

Verder sterkte ermee, want kut is het wel. Ik zou zo snel mogelijk wegwezen daar, desnoods naar je moeder.
pi_47907849
quote:
Een relatie is altijd 'wij', en dit soort dingen gebeurt ook wanneer je 'alles goed doet'. Er zijn nu eenmaal dingen waar je niks aan kunt doen. Dat zij op een ander verliefd is geworden is jou totaal niet aan te rekenen. Als er hier iemand verkeerd bezig is geweest, dan is zij het, door het jou niet eerder te zeggen.

Je verdriet en pijn zullen misschien nog wel een tijdje blijven of zelfs nog groter worden, maar je komt er echt weer overheen. Deze dingen hebben nu eenmaal tijd nodig om te verwerken. Je komt er heus weer bovenop
pi_47910156
quote:
Op zondag 1 april 2007 20:54 schreef hummus het volgende:

[..]

Ik ken je niet, maar denk je werkelijk dat het jouw schuld is dat ze op iemand anders verliefd is geworden? Volgens mij niet namelijk, en als je dat jezelf blijft wijsmaken zit je straks met een last op je schouders die helemaal niet nodig is.
Ik geef mezelf er niet de schuld van dat ze verliefd is geworden op iemand anders. Los daarvan kan ik alleen maar gissen naar wat voor contact ze met die andere man heeft. En natuurlijk weet ik dat het ook wel erg naïef is om te denken dat ze gewoon alleen maar 'gezellig' met 'm kan kletsen.
Het punt is niet dat ik mezelf er de schuld van geef dat ze op de avances van een ander in is gegaan, maar dat ik zo lang niet wilde zien wat er tussen ons allemaal misging en dat ik me vooral concentreerde op mijn eigen ding, mijn eigen belevingswereld. Het is fucking wrang om het toe te geven, maar ik heb mijn gevoel van eigenwaarde op een bepaald moment grotendeels ontleend aan het feit dat ik een relatie met haar had. Het klinkt misschien stom, maar ik besef dat ik mezelf in de laatste paar jaar heb laten veranderen in iemand waar ik zelf niet blij mee ben.
Ik heb mezelf en de mensen om me heen op een rare manier voor de gek proberen te houden door altijd te doen alsof niets me kon deren.
quote:
Verder sterkte ermee, want kut is het wel. Ik zou zo snel mogelijk wegwezen daar, desnoods naar je moeder.
Ik verhuis over iets minder dan twee weekjes. Dan heb ik tijdelijk een plek voor mezelf alleen. Nu zie ik er enorm tegenop om daar alleen te zitten, maar ik zie wel wat ervan terecht komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')