quote:Spurs-Chelsea Cup replay on BBC
The FA Cup sixth round replay between Tottenham and Chelsea at White Hart Lane will be shown live on BBC ONE on Monday 19 March at 2000 GMT.
Chelsea came back from two goals down to earn the replay in a thrilling 3-3 draw at Stamford Bridge.
The winners of the replay will face Blackburn on the weekend of 14-15 April at a venue yet to be decided.
The programme will also feature goals from Manchester United's quarter-final replay with Middlesbrough.
Gelukkig ook voor Spurs steekt Chelsea in een dramatische vorm en verliezen ze alles de laatste wekenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:40 schreef assie het volgende:
Verheug me er al op..... Spurs maken goede kans, zijn lekker bezig laatste weken!!
Zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:05 schreef RayMania het volgende:
Hopelijk net zo'n leuke wedstrijd als op Stamford Bridge.
Moet ook wel. Dit is, dacht ik, Chelsea's 50ste wedstrijd dit seizoen, en ze zijn nog lang niet klaar. Niemand houdt het vol om zoveel wedstrijden in een jaar te spelen (behalve als je Frank Lampard heet natuurlijkquote:Op maandag 19 maart 2007 18:02 schreef Damzkieee het volgende:
Hup Spurs
Chelsea gaat rouleren schijnt. Ben benieuwd.
En de verdediging van Spurs is ook alles behalve solide. Er zouden zomaar >5 goals kunnen vallenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:34 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zou denk ik niet inzetten op een 0-0. Tottenham is echt los voorin de laatste weken, en Chelsea scoort ook bijna altijd wel. Beloofd iig wat.
Valt wel mee. Als je de laatste wedstrijden ziet, zie je dat er veel doelpunten uit standaard situaties tegen vallen. Daar moet alleen echt goed aan gewerkt/getraind worden.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:39 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
En de verdediging van Spurs is ook alles behalve solide. Er zouden zomaar >5 goals kunnen vallen![]()
Lees anders even de OP!quote:Op maandag 19 maart 2007 20:43 schreef Marcosss het volgende:
Is het niet live op de BBC eigenlijk? Ik dacht gisteren zoiets gelezen te hebben op BBC-teletekst...
No problemquote:
Nu welquote:Op maandag 19 maart 2007 20:57 schreef Blupp het volgende:
nog niks te zien op de BBC ??!!
Echt Engels idd. Allemaal netjes in pak dat is ook altijd zo bij de FA Cup.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:04 schreef mcyodogg het volgende:
Lineker is toch ex-Tottenham?
gewoon verlengen nu en daarna eventueel strafschoppen.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:07 schreef assie het volgende:
Domme vraag maar wat als het na 90 minuten gelijk is???
Gewoon verlengen (maakt niet uit of het nou 3-3 of 1-1 wordt, bij gelijkspel gewoon verlengen)quote:Op maandag 19 maart 2007 21:07 schreef assie het volgende:
Domme vraag maar wat als het na 90 minuten gelijk is???
67 goals in 105 wedstrijdenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:04 schreef mcyodogg het volgende:
Lineker is toch ex-Tottenham?
Waarom is Tottenham een kutteamquote:Op maandag 19 maart 2007 21:14 schreef VoreG het volgende:
De 2 grootste kutteams uit Engeland tegen elkaar. Jippie.
Tja, Keane-Berbatov is ook een behoorlijke aanvalquote:Op maandag 19 maart 2007 21:15 schreef Dos37 het volgende:
Jammer dat Defoe ook niet speelt die was super in de eerste wedstrijd.
Vergelijk dat eens met AZ. Was van Gaal trainer van Chelsea stond het nu 2-3quote:Op maandag 19 maart 2007 21:27 schreef assie het volgende:
Dat Chelsea constant 8 man achter de bal....
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:40 schreef tong80 het volgende:
Een gemiddelde vrijdagavond RTL-7 wedstrijd is vermakelijker.
Is wel duidelijk. Beide teams knallen de bal vaak gewoon maar naar voren.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]![]()
beide teams willen geen achterstand riskeren en dat is te merken.
Mwah, niet echt. Ik ben nu gewoon naar het commentaar aan het luisteren, dat maakt het tenminste nog dragelijkquote:Op maandag 19 maart 2007 21:40 schreef tong80 het volgende:
Een gemiddelde vrijdagavond RTL-7 wedstrijd is vermakelijker.
Hoe lang is het nu geleden dat Mourinho de assistent van Van Gaal was.....quote:Op maandag 19 maart 2007 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vergelijk dat eens met AZ. Was van Gaal trainer van Chelsea stond het nu 2-3
Inderdaad zeer tegenvallend, terwijl de eerste match tussen ze juist zo leuk was.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:54 schreef Ludacriss het volgende:
Half time. Saaie helft.
Even zien wat de 2de helft brengt.
Eerst zelfs alleen tolk/vertalerquote:Op maandag 19 maart 2007 21:45 schreef assie het volgende:
[..]
Hoe lang is het nu geleden dat Mourinho de assistent van Van Gaal was.....![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:17 schreef Corksterr het volgende:
Van mij mag deze tussenstand ook de eindstand zijn.
Dan krijgen we een verlenging, daar zitten beide ploegen ook niet op te wachten, lijkt mequote:Op maandag 19 maart 2007 22:17 schreef Corksterr het volgende:
Van mij mag deze tussenstand ook de eindstand zijn.
Hopelijk kunnen ze hetzelfde wat Chelsea kon in de 1ste wedstrijdquote:Op maandag 19 maart 2007 22:26 schreef golfer het volgende:
Dit lijkt mij de genadeslag voor de Spurs.
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:29 schreef One_conundrum het volgende:
ihet is nu 1-3?
Ik kon het niet echt opmaken uit de postst voor me, maar ik kijk nuquote:
1-3 is ook twee doelpunten verschil, wat Chelsea thuis goed wist te maken.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:29 schreef One_conundrum het volgende:
ihet is nu 1-3?
't Was ook een uiterst onduidelijke en volledig onrelateerbare post.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:32 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik kon het niet echt opmaken uit de postst voor me, maar ik kijk nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:39 schreef mcyodogg het volgende:
Sinds die eerste goal, speelt Chelsea echt een stuk beter.
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:40 schreef Miss_07 het volgende:
jeeeeeeeh C.Ronaldo Heeft voor man utd gescoord
(Man utd - Middlesbrough)
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:40 schreef Miss_07 het volgende:
jeeeeeeeh C.Ronaldo Heeft voor man utd gescoord
(Man utd - Middlesbrough)
gelukkig niet. Nou wordt het nog spannend.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:44 schreef Dos37 het volgende:
hij mist hem let op.
quote:
levenslang stadionverbod toch?quote:
Twee stadionsupporters voor Tottenham(denk ik) minder, jaquote:
Volgens mij viel hij een speler aan. Toen kwam heel Chelsea hem pakkenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dom van hem. Ik heb het niet gezien, heeft hij nog iets gedaan?
quote:Spurs have confirmed they will co-operate with the FA and will ban for life the fan who aimed the punch at Lampard.
"We can confirm that two fans entered the field of play, one from each club," said a Spurs statement.
"The Tottenham fan is to receive an immediate lifetime ban from matches at White Hart Lane and will appear in court during the coming week.
"Details of the Chelsea supporter have been forwarded to Chelsea Football Club and we believe that they will be taking similar action."
Thnx, het is een neefje geworden trouwens.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:17 schreef mcyodogg het volgende:
In ieder geval gefeliciteerd met je nieuwe neef/nicht dan![]()
Gelijk tweebenig trainen. Daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:03 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Thnx, het is een neefje geworden trouwens.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:19 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Gelijk tweebenig trainen. Daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |