De hele stream zelfs. Alleen 3 en 4 staan hier nog aan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu begrijp ik je....ik heb het geluid per definitie uitstaan bij hem.
Ik luister het liefste naar Brian! Dan voel ik me zó goed over mezelf...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu begrijp ik je....ik heb het geluid per definitie uitstaan bij hem.
Je hebt helemaal gelijk, hij staat nu al bij Sylvia om het te vertellen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:20 schreef waxmask het volgende:
Brian doet dit nu alleen als schuldgevoel naar Syl, zodat hij later weer kan zeggen wat ie allemaal wel niet heeft bewerkstelligd bij Fries.
Wanneer het de rat betreft geldt safety first. Derhalve zoals mijn zwager zei na het overlijden van onze schoonmoeder bij de vraag begraven of cremeren; voor alle zekerheid beide!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kampferspiritus doet wonderen, zegt men.
Oud middel uit het leger, dus volgooien die hap.
Dat heet opjagen, en is goed voor het paard, beweging. Heb ik van Syl geleerd.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:23 schreef schatje het volgende:
Paardje pesten, laffe hond.
Ja ik was zelf ook verbaasd dat de FEBO mijn script meteen opnamquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, hij staat nu al bij Sylvia om het te vertellen.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:22 schreef demins het volgende:
[..]
Ik luister het liefste naar Brian! Dan voel ik me zó goed over mezelf...
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:24 schreef Ning het volgende:
15:59 - Brian was bang
Amanda is de kamer van Huub en Eric nog niet uit of de 19-jarige snelt naar Brian om verslag te doen. Ze vertelt dat de twee Miljonairs er alles aan zullen doen om Brian uit zijn tent te lokken. Maar de Antilliaan zegt geen vrees te hebben. Toch maakte hij, naar eigen zeggen, een aantal angstige momenten mee vannacht: “Ik ben bang dat ze me gaan slaan op plekken waar de camera het niet ziet. Gisteren op de trap was ik ook bang dat ze me zouden steken of slaan, zodat ik van de trap zou vallen! Maar daar ga ik niet over bellen, want ik wil niet kinderachtig overkomen!” Ehh, te laat Brian…
10
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:24 schreef FdW het volgende:
[..]
Wanneer het de rat betreft geldt safety first. Derhalve zoals mijn zwager zei na het overlijden van onze schoonmoeder bij de vraag begraven of cremeren; voor alle zekerheid beide!
Voor de rat dus zowel chemische als operatieve castratie![]()
![]()
![]()
Ik hoop donderdagavond tijdens de ontslagrondequote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:26 schreef maril het volgende:
Wanneer krijgt Natasia heer 2 uurtjes?
Nee later, toen zat ie aan d'r bek te trekken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heet opjagen, en is goed voor het paard, beweging. Heb ik van Syl geleerd.![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik hoop donderdagavond tijdens de ontslagronde![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik hoop donderdagavond tijdens de ontslagronde![]()
Als ze een partner heeft bewerkstelligd!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:26 schreef maril het volgende:
Wanneer krijgt Natasia heer 2 uurtjes?
Oeps, heb ik even gemist.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee later, toen zat ie aan d'r bek te trekken.
Dat is vanwegen dat spreekwoord "Een gegeven paard niet in de bek kijken"' Zo denkt ie nl. ook over Amandaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee later, toen zat ie aan d'r bek te trekken.
waarschijnlijk weer geen klote.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:30 schreef JetFreggel het volgende:
iemand enig idee wat er gaat gebeuren om half 5?
nah ik ben er klaar voorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:29 schreef itsme het volgende:
16:13 - Verzameltijd
De Miljonairs moeten zich om half vijf verzamelen in de woonkamer. Welke boodschap zouden ze deze keer krijgen? Zou het gaan over de perikelen van afgelopen nacht of hebben de Miljonairs gewoon weer iets leuks in het vooruitzicht? We zullen het snel genoeg te weten komen?
bron 10
Ik hoop op Wilgoquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:30 schreef JetFreggel het volgende:
iemand enig idee wat er gaat gebeuren om half 5?
ben er ook bang voor inderdaad, bummerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:31 schreef itsme het volgende:
[..]
waarschijnlijk weer geen klote.
Net als een paar dagen geleden, toen jaap geen waarschuwing kreeg.
Een uitje of zo
?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:18 schreef demins het volgende:
Is die Fries van engelse komaf?
Denk ik ook, volgens mij vinden ze het wel best zo, dat de regels met voeten getreden worden, lekker veel ruimte laten voor ongein en plasmaboy iets laten vertellen over een uitje.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:31 schreef itsme het volgende:
[..]
waarschijnlijk weer geen klote.
Net als een paar dagen geleden, toen jaap geen waarschuwing kreeg.
Een uitje of zo
quote:
Gesellig.......nou.quote:
Ga je nou ook al zeuren als ze hun vakliteratuur doornemen?quote:
alsjeblieft, of dat ze zeggen dat natasia donderdagavond weg mag.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
toch geen gezeik over wilgp en natasi ahit hé
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |