Is al heel oud en als ik me goed herinner ook niet waar.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:19 schreef Suikeroom het volgende:
ik ging Brian ff googlen en vond dit:
Amsterdam - De moeder van Gouden Kooi Deelnemer Brian Kubatz is slachtoffer van vandalisme en doodsbedreigingen aan haar zoon. Er zijn meerdere bakstenen door haar ruit gegooid, en mannen met bivakmutsen op, schreeuwden "Brian moet dood" alvorens weg te rijden in een Fiat Panda.
De politie heeft verklaard extra te gaan serveilleren en roept getuigen op zich te melden.
Bron: www.detelegraaf.nl
maar waarom is Netty dan gevlugd en woont ze nu bij een tante?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Is al heel oud en als ik me goed herinner ook niet waar.
Zegt toch meer dan genoegquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:28 schreef itsme het volgende:
amanda vind het dood normaal dat brian en co dan syl wakker gaan maken.
Brian trok syl aan haar been gisteren?
In hoe verre is dit onder fysiek "geweld" te verstaan???quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:28 schreef itsme het volgende:
amanda vind het dood normaal dat brian en co dan syl wakker gaan maken.
Brian trok syl aan haar been gisteren?
geen idee maar raar als iemand ligt te slapen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:32 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Ik hoe verre is dit onder fysiek "geweld" te verstaan???
Als ik Sylvia was zou ik het even doorbellen ....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:32 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Ik hoe verre is dit onder fysiek "geweld" te verstaan???
ik bedoel ... ik ben dan benieuwd wat er gebeurt als huub Brian voet vastpakt om er ff aan te trekken om hem wakker te maken
en een vage fotopaginaquote:Brian Kubatz
"My writing is my passion to expression"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |