die op de a'damsestraatweg is toch ook goed. groot zat en vooral snelle kassa'squote:Op woensdag 11 april 2007 20:28 schreef VoreG het volgende:
De AH op de Nachtegaalstraat is toch het beste.
A selfsorting problem?quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:44 schreef ioko het volgende:
Net een flinke matpartij op de A'straatweg, wel 15 turken die het ergens over oneens waren. Erg vermakelijk.....
Ik was niet snel genoegquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:38 schreef kwib het volgende:
[..]
A selfsorting problem?
En nog belangrijker; wat is de link naar YouTube?
Ik shopte meestal bij de AH kanaleneiland, omdat ik daar vaak langskwam als ik terug kwam van kantoor. En de AH in Oog in al, maar die vond ik te klein, niet genoeg hebben en te traag bij de kassa...quote:Op donderdag 12 april 2007 23:30 schreef MaJo het volgende:
In het kader van 'het vertellen bij welke AH je shopt': bij het Willem van Noortplein. Maar die is dan ook maar eene minuutje lopen van mijn huisWelk vrij klein en bijna altijd lange rijen bij de kassa
Gisteravond weer in de Filemon geweest. Best wel primaAlleen niet echt mijn muziek...
Ik ook niet, al die vaders die met hun kinderen fietsen en heel beschaafd bij elk verkeerslicht stoppen, schande! Wilhelminapark was gezellig druk.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:17 schreef ioko het volgende:
Of het druk is in het centrum! Ik moest ff wat ophalen daar, maar ik kwam niet vooruit
Oneens.quote:Op zondag 15 april 2007 01:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dat gezeik over mooie dames de hele tijd. Vrouwen op straat zijn daar heus niet ter meerdere eer en glorie van jouw oogbollen ofzo.
Dat klopt, maar ze lopen er wel, en ik ga echt niet wegkijken.quote:Op zondag 15 april 2007 01:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dat gezeik over mooie dames de hele tijd. Vrouwen op straat zijn daar heus niet ter meerdere eer en glorie van jouw oogbollen ofzo.
Wat, jij dacht dat je ander nut had?quote:Op zondag 15 april 2007 01:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
I stand corrected.quote:Op zondag 15 april 2007 15:15 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat, jij dacht dat je ander nut had?.
quote:Op zondag 15 april 2007 01:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
die lopen e rin de winter ook alleen heb ze dan iets meer kleding aan, zijn ze dan minder mooi ofzoquote:Op zondag 15 april 2007 09:29 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ze lopen er wel, en ik ga echt niet wegkijken.![]()
Nee. Heeft een bende frituurvetten iemand overvallen?quote:Op zondag 15 april 2007 19:41 schreef Q. het volgende:
Jij nog iets meegekregen van de frituurvetoveral?
Ik denk dat ie dit bedoeld: Overvallers verjaagd met heet frituurvetquote:Op zondag 15 april 2007 20:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee. Heeft een bende frituurvetten iemand overvallen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |