Zit aan de Biltsestraatweg, iets voorbij de Berekuil. Het is een aannemersbedrijf.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:20 schreef TMan het volgende:
Dikke fik in of vlak buiten utrecht, in de buurt van de campus. Iemand enig idee wat 't is?
Flinke rookpluim iig, deed me denken aan toen het tw-gebouw bij utwente in de fik stond. Toen ik bij olympos wegfietste was 't nog niet zo heel veel, maar een kwartiertje later kwam het al aardig op gang. Politie had de toegangswegen al afgezet, kwam erlangs, daar waar je met al die tunneltjes on de biltstraat door kunt enzo...
Ik heb geen last gehad van de rook, woon er maar zo'n 700 meter vandaan, maar de wind stond de goede kant op.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:25 schreef Honingdrop het volgende:
Ja, mijn hele kamer stinkt naar rook, dus maar even mn raam dichtgedaan. Het leek echt veel dichterbij moet ik zeggen, maar het was ook wel een flinke rookpluim
Gewoon je grenzen kennen joh. En voor veel mensen in Utrecht is het spoor de grens. Behalve rondom het spoorwegmuseum. Dat is een goed deelquote:
Dat ligt niet op de route.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:23 schreef speknek het volgende:
AH begin Amsterdamsestraatweg roeleert. Die heeft ook de prijs voor beste AH van Nederland gewonnen.
Boodschappen doen op 4 vierkante meter. No thanksquote:Op woensdag 11 april 2007 20:23 schreef speknek het volgende:
AH begin Amsterdamsestraatweg roeleert. Die heeft ook de prijs voor beste AH van Nederland gewonnen.
Mietje! Ik doe altijd een kwartier voor sluitingstijd nog snel boodschappen, speciaal om de kassieres te pesten. En ze draaien klassieke muziek in dat winkelcentrum 's avonds, dus weinig mocro's te bekennen.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:12 schreef Q. het volgende:
In de zomer durf ik nog wel op winkelcentrum Kanaleneiland te komen, in de winter niet, veuls te donker. Doorgaans doe ik gewoon boodschappen bij de AH op HC.
Geweldig altijd dat dat ook echt helpt. Heerlijk stereotyp.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:31 schreef DennisMoore het volgende:
En ze draaien klassieke muziek in dat winkelcentrum 's avonds, dus weinig mocro's te bekennen.
Yep. die ligt ook op mijn routequote:Op woensdag 11 april 2007 20:23 schreef speknek het volgende:
Het is misschien klein, maar er lopen iig veel mooie vrouwen rond, en die loop je dan weer snel tegen het lijf door de kraptequote:Op woensdag 11 april 2007 20:28 schreef kwib het volgende:
[..]
Boodschappen doen op 4 vierkante meter. No thanks![]()
Die klein!? Voor Utregse begrippen niet echt, ga maar eens op de Damstraat kijken.. Of je moet in een van die deprimerende buiten-buitenwijken boodschappen gaan doen..quote:Op donderdag 12 april 2007 12:43 schreef ioko het volgende:
[..]
Het is misschien klein, maar er lopen iig veel mooie vrouwen rond, en die loop je dan weer snel tegen het lijf door de krapte![]()
Goed idee, ook dichtbij.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:49 schreef TrentReznor het volgende:
[..]
Die klein!? Voor Utregse begrippen niet echt, ga maar eens op de Damstraat kijken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |