Edelstenenbuurt? Heb ik ook een tijdje gewoond. Prima wijkje hoorquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik moet er ook weer aan geloven binnenkort.. Als iemand nog een briljante kamer in de buurt van het centrum weet voor minder dan 300 euro met zo min mogelijk irritante huisgenoten, dan houd ik me per direct aanbevolen.
Had per 1 april een kamer kunnen hebben van 12 m2 voor 250 euro in Lombok bij een vriend van me in huis. Dus het is niet ondenkbaar ofzo.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]veel succes
mocht je inderdaad zoiets kunnen vinden let me know
Mits goed netwerk uiteraard.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Had per 1 april een kamer kunnen hebben van 12 m2 voor 250 euro in Lombok bij een vriend van me in huis. Dus het is niet ondenkbaar ofzo.
mja mij netwerk is te klein in utrechtquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Had per 1 april een kamer kunnen hebben van 12 m2 voor 250 euro in Lombok bij een vriend van me in huis. Dus het is niet ondenkbaar ofzo.
Hey daar woon ik vlakbijquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:39 schreef speknek het volgende:
Wat is het weer (2x) heerlijk in ons Utrecht.
[afbeelding].
Willem van Noortstraatquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:17 schreef The6thgate het volgende:
[..]
ik ook, druk buurtjewaar woon jij ergens dan?
Zegguhquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:41 schreef Q. het volgende:
Ik begin een ouwe zeur te worden, ik zit me te ergeren aan het overschot van studenten in Utrecht.
Daar woon ikquote:
Je wil zeker een huisje in Sterrenwijk ofzo?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:41 schreef Q. het volgende:
Ik begin een ouwe zeur te worden, ik zit me te ergeren aan het overschot van studenten in Utrecht.
Ook als je zelf geen student meer bent?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Al die studenten, dat is nou juist het leuke van utrecht...
Ik ben tijdelijk geen student meer, maar ik vind niets leuker dan tussen de studenten lopen/zitten/bierenquote:
otterstraat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |