Mijn werkquote:Op donderdag 26 april 2007 22:47 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Een kleine 2 uurtjes geleden trof ik deze situatie aan in Utrecht:
[afbeelding]
![]()
uhm ...er liggen een stel meteorieten op de wegquote:Op donderdag 26 april 2007 22:47 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Een kleine 2 uurtjes geleden trof ik deze situatie aan in Utrecht:
[afbeelding]
![]()
Maar die ribbeltjes zijn er voor de stok die de blinde voor zich uit houdt en dat stokkie voelt dat steentje welquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:50 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Die geribbelde tegels zijn aangelegd om blinden in goede banen te lijden en op de stoep te houden. Een blinde ziet dat kiezelsteentje op de stoep niet aankomen...
Wat moet een blind iemand bij de Ikea?quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:50 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Die geribbelde tegels zijn aangelegd om blinden in goede banen te lijden en op de stoep te houden. Een blinde ziet dat kiezelsteentje op de stoep niet aankomen...
Goedkoop eten natuurlijk, wat moet je er anders?quote:
Ik kwam laatst een blinde inclusief zonnebril en geringde stok tegen in de Ikea. Hij stond precies onder het bordje met de bekende pijl "zo ziet u alles". Helaas had ik toen geen camera bij me.quote:
Zijn mensen die inkopen doen bij ikea niet sowieso blind?quote:
Stond met die vent in de AH2Go van de week op 't CS.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:20 schreef Sjoewe het volgende:
http://omroep.nl/nps/premtime/
Of de laatste uitzending van PremTime over overvecht
Vouwfietsen in de spits gewoon laten bijbetalen, net als met gewone fietsen. Dat lost een heleboel op. Daarnaast bagagewagon verplicht stellen waar die er is en je komt een heel eind.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:10 schreef zwahiel het volgende:
En vouwfietsen in de trein idd, jezus wat kan me daar aan ergeren.
Kort samengevat? Drukquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:05 schreef VoreG het volgende:
Hoe is koninginnedag in Utrecht eigenlijk?
Ik heb het nog nooit hier geviert.
Dat is het in Amsterdam ook, dus wat dat betreft niet andersquote:
Op koninginnedag en nach.quote:Kom naar het Domplein in Utrecht en ga uit je dak op de beats van Don Diablo, DJ Chuckie, Benny Rodrigues, Sidney Samson, Chris Rox, Joshua Walter, Martin Pieters en MC Knowledje!
Het zijn ook altijd van die Zonnatura-slurpende linnentasjesdragende Op-Pad mensen, die met vouwfietsjes in de trein willen. Bovendien is een scharnier ergens in het midden van je stadsfiets voor sommigen al genoeg om aan te nemen dat het een vouwfiets is.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vouwfietsen in de spits gewoon laten bijbetalen, net als met gewone fietsen. Dat lost een heleboel op. Daarnaast bagagewagon verplicht stellen waar die er is en je komt een heel eind.
Nou ja, ik tel al elk jaar mijn zegeningen dat ik niet forens op de route naar de huishoudbeursquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:13 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd van die Zonnatura-slurpende linnentasjesdragende Op-Pad mensen, die met vouwfietsjes in de trein willen. Bovendien is een scharnier ergens in het midden van je stadsfiets voor sommigen al genoeg om aan te nemen dat het een vouwfiets is.![]()
Ik denk dat tot 01.00 uur veel mensen op het Domplein zullen zijn ivm dat feest van Caz!.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:26 schreef The6thgate het volgende:
morgen lekker op stap in utrechtis er later op de avond/nacht eigenlijk wel kans om ergens binnen te komen? neem iig aan dat het niet bepaald rustig zal zijn
nee zal wel weer overvol zijn overalquote:Op zaterdag 28 april 2007 10:26 schreef The6thgate het volgende:
morgen lekker op stap in utrechtis er later op de avond/nacht eigenlijk wel kans om ergens binnen te komen? neem iig aan dat het niet bepaald rustig zal zijn
90's now, is het verstandig de kaarten vooraf in handen te hebben?quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:34 schreef MaJo het volgende:
Dit jaar wordt mijn eerste koninginnedag/nacht in utrecht. Hiervoor altijd in Amsterdam geweest (wat overigens geweldig is als je de plekjes maar weet). Morgennacht gaan we naar 90's now en dan op koninginnedag zelf gewoon rustig door de stad struinen
Heel verstandig. Het is namelijk uitverkochtquote:Op zondag 29 april 2007 15:05 schreef Zyggie het volgende:
[..]
90's now, is het verstandig de kaarten vooraf in handen te hebben?
Uhuh, al 2 wekenquote:Op zondag 29 april 2007 15:38 schreef TMan het volgende:
[..]
Heel verstandig. Het is namelijk uitverkocht![]()
Wauw. Het was net ook al erg druk en afgezet enzo in de stad.quote:Op zondag 29 april 2007 18:04 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik hoor net op de scanner de mededeling van de organisatie/standstoezicht, dat de vrijmarkt officieel is begonnen.
Toch niet bij het viaduct hoop ik?quote:Op zondag 29 april 2007 19:06 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Iemand had z'n hoofd uit het dakluik gestoken als ik het goed heb begrepen.
Er hoort nog de voornaam van desbetreffend voormalige chileense president bij, Salvador.quote:Op zondag 29 april 2007 19:03 schreef Burdie het volgende:
Allendeplein is toch niet hier in de buurt.
edit: wel dus, precies waar ik bedoelde ook.
Dat klinkt heel dom.quote:Op zondag 29 april 2007 19:06 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Iemand had z'n hoofd uit het dakluik gestoken als ik het goed heb begrepen.
Ja, diegene heeft z'n hoofd gestoten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |