Meestal moet je hem zelf nog laten inenten dan, maar het komt vaak genoeg voor dat mensen een nestje hebben en ze gratis wegdoen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:19 schreef ursel het volgende:
Gratis op te halen lijkt me vrij sterk..
Zeker als je een gezonde kitten wilt..
Zou idd zorgen dat je er eentje neemt die de inentingen heeft gehad enzo.
Ik weet dat bij mijn schoonmoeder er 1 onverwachts in verwachting is..(Was kater opeens huis ingevlucht en blijkbaar wezen rotzooien met haar poes..
)
Zal es vragen wat zij ermee van plan is enzo. Misschien doet ze ze wel weg tegen onkosten vergoeding ofzo.. Is in 's Gravendeel.
Kittens blijven maar even klein en zijn daarna net zo groot en lief als de poesies in een opvang.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:02 schreef Adelante het volgende:
in het asiel zitten er ook genoeg die wachten op een nieuw thuis
Dat onderschrijf ik geheel en al.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Kittens blijven maar even klein en zijn daarna net zo groot en lief als de poesies in een opvang.
Begin eerst eens bij een betere wereld en neem een kat uit het asiel.
dat doe ik heus wel hoor, maar ze wil gewoon een kitten.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat onderschrijf ik geheel en al.![]()
Mijn advies: laat je moeder haar nieuwe huisgenootje vooral zelf uitzoeken.
Op marktplaats zijn genoeg mensen die gewoon hun gezonde kittens gratis weg doen hoor, wel zelf inenten maar meestal kun je ze gewoon gratis ophalenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:19 schreef ursel het volgende:
Gratis op te halen lijkt me vrij sterk..
Zeker als je een gezonde kitten wilt..
Zou idd zorgen dat je er eentje neemt die de inentingen heeft gehad enzo.
Ik weet dat bij mijn schoonmoeder er 1 onverwachts in verwachting is..(Was kater opeens huis ingevlucht en blijkbaar wezen rotzooien met haar poes..
)
Zal es vragen wat zij ermee van plan is enzo. Misschien doet ze ze wel weg tegen onkosten vergoeding ofzo.. Is in 's Gravendeel.
ik zei toch dat het een schatje is?quote:
Je linkjes werken niet bij mijquote:Op maandag 19 maart 2007 09:46 schreef Uhmmie het volgende:
http://dierenasiel.com
werkt purrrrfect
en daar zitten op het moment OOK kittens
kost iets mee rdan bij een particulier.. maarja ze hebben dan wel een checkup gehad, zijn inge-ent en vaak is sterilisatie via datzelfde dierenasiel asl ze oud genoeg zijn daarna gratis
dus per saldo is het dan alsnog goedkoper dan via een particulier over het algemeen
of anders heb je nog http://kittenopvang.tk
Katten van een fokker halen als er een groot overschot aan katten isquote:Op maandag 19 maart 2007 09:58 schreef Uhmmie het volgende:
laatste keer dat ik een "gratis af te halen" kitten af haalde.....
was dat nou niet echt een positieve actie
na enige checkup bi de dierenarts bleek poeslief ten eerste geen poes te zijn maar een kater
en bovendien zo'n 4 weken jonger dan hij zei
(en hij zei dus: 8 weken... )
derhalve snapte poes niet wat ie met kattenvoer moest doen
de kattenbak snapte hij prima.. dat hoor je dus op te eten
het blijft mijn maatje voor altijd (RIP wup) maar ik zou het niet snel nog een keer doen
ervaringen met een raspoesje via een fokker zijn echt ZO veel beter.
mensen zijn begaan met hun dieren, hebben ze opgevoed en dergelijke
geen rare grappen
ze zijn duur.. maar hebben OOK bijv. zonder mokken de sterilisatie betaald
zo'n verschil met het andere htk-poesje dat nu ook in huis loopt
dat komt uit het asiel.
superbang.. nog steeds na anderhalf jaar
echt een stevig contrast met mijn flemende dame van de fokker
nou ligt dat ook enigzins aan het ras natuurlijk
maar ze kan met ong. alle huisdieren overweg
(nahja.. enkel de hagedissen niet dat blijft speelgoed..)
met volwassen en kleine kinderen.. alles is lief en ze is voor niets/niemand bang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |