Ben ik voor niets gestopt?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:21 schreef Bass-Miss het volgende:
En vooral roken, want evenstar heeft een zeer allergisch kind terwijl ze dat niet deed tijdens de zwangerschap.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:23 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
waar slaat dit op ?
Even ter verduidelijking: Er is nog helemaal geen oorzaak bekend waardoor allergie-en onstaan, ze zijn nog steeds bezig met onderzoeken. Zelfs vermoeden dat het veroorzaakt wordt door een bepaald gen.
Ik heb niet gerookt tijdens de zwangerschap en poosje daarvoor al gestopt met roken.
En toch heb ik een zeer allergishc kind.. ra ra hoe kan dat ?
Ik vind het een stomme nergens op slaande opmerking die alleen gemaakt is om op de man te spelen, kinderachtig erg kinderachtig.
Het enige wat wij willen aangeven is dat het niet onverstandig is om eens na te laten kijken hoe of wat. Omdat dan voor maud en chacama duidelijkheid is.
Dat iemand wel of niet voor of tegen Bv is moet mogen kunnen. daarmij speelt zij niemand op de man en is er geen reden omdat van jou kant wel uit te doen
quote:Op zondag 18 maart 2007 09:53 schreef cattie het volgende:
Het mooiste cadeau heb ik gisteren van Ive gekregen, zoals ik al hoopte zei hij gisteren mama!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En vanochtend lag hij in zijn bedje: "Papa papapapapa papa"!![]()
Heb ik ook gedaan. Veel sudo en veel verschonen.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:51 schreef Belana het volgende:
op stukke billen smeer ik sudo, veeeeeeel sudo en lois raadde me laatst aan om Ezra af en toe even een half uurtje zonder luier te laten liggen, lekker drogen aan de luchtverder verschoon ik de luier veel. arme Ken!
Komen er dan niet allemaal haartjes in de open wondjes?quote:Op zondag 18 maart 2007 19:51 schreef snoopy het volgende:
Geen billendoekjes gebruiken maar liever watten met water.
Donequote:Op zondag 18 maart 2007 19:59 schreef snoopy het volgende:
Met open wondjes idd niet zo'n goed idee. Dan beter deppen met een hydrofielwashandje.
Tinka heeft het na geboorte vaak gehad en Randy bij de zure tandenluiers. Wat vaker de luier verschonen, schoonwassen met water en aan de lucht drogen idd. Soms gebruik ik sudo, maar meer preventief.... als het wat smetterig blijft of is, doe ik dat juist niet en gooi er een flinke berg talk op. Dat doet minder pijn dan insmeren en neemt de vocht op. Binnen 2 dagen tot mijn stomme verbazing NIETS meer te zien. Werkt perfect.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:46 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Schrik! Ik deed zijn luier open, bloed in de poep
Ik maak hem schoon, billen bloeden... wéér... Kennelijk heeft Kendahl een wel heel gevoelige huid, dus van mij mogen die tandjes heel veel tempo maken!
Tips, ervaringen? Wat moet ik met deze gevoelige huid? Ik heb hem nu maar even in een katoenen luier gelegd..
Jajaja!!! Hier nog zo'n een. Hoort erbij denk ik.quote:Op zondag 18 maart 2007 09:46 schreef LadyS het volgende:
Wie weet iets over een negenmaandensprongetjeOverdag wil ze dus amper eten , geen brood geen pap en geen fruit. Gisteren wel een paar hapjes hartige taart, dat vond ze erg lekker
Jaha Mikael poept ook zoveel. Telkens als ik hem uit bed haal heeft ie wel gepoept. En soms wil ie gewoon even in bed liggen om te poepenquote:Op maandag 19 maart 2007 10:16 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Poepen jullie kinderen trouwens ook zoveel? Zowat elke luier overdag bevat poep! Dan veel, dan weinig. Dit is sinds hij vast voedsel krijgt, naast de melk/pap. Maar het is de laatste dagen ook wel zurig... tandje? Jemig.... hoelang kan zoiets duren!?
Hahahaha! In bed om te poepen. Hij neemt er dus echt even de tijd voor. Ken poept vaak onder het eten. Door het eten wordt de darmwerking gestimuleerd, denk ik. Sowieso de spijsvertering.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:19 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Jaha Mikael poept ook zoveel. Telkens als ik hem uit bed haal heeft ie wel gepoept. En soms wil ie gewoon even in bed liggen om te poepen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |