Die van Nepthys telt natuurlijk wel, dus het is nu nog +1.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:11 schreef PeRi het volgende:
American Beauty -1 en al ik het goed heb bijgehouden en die van Nepthys niet telt, ligt ie er nu wel uit en anders gaat ie toch wel tot wederziens zo.
Modern Times -1
Nosferatu, eine Symphonie des Grauens +1
Oh ja ik zie nu pas dat ie zn stemmen al herzien heeftquote:Op maandag 19 maart 2007 09:14 schreef Mike het volgende:
[..]
Die van Nepthys telt natuurlijk wel, dus het is nu nog +1.
Back to the Future ligt er ook al uit.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:39 schreef Dodecahedron het volgende:
# Pulp Fiction (1994) -1
# Back to the Future (1985) -1
# American Beauty (1999) +1 The Godfather +1
bedanktquote:Op maandag 19 maart 2007 11:14 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Back to the Future ligt er ook al uit.
Niet helemaal, maar toch wel voor een redelijk gedeeltequote:Op maandag 19 maart 2007 10:40 schreef Dodecahedron het volgende:
Goed idee dit! Heb je dit zelf bedacht Falco?
Nice wat het is leuk om te zien wat we allemaal nou hebben gestemt in een mooi overzicht.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar toch wel voor een redelijk gedeelte.
Helo: Ik heb wel ideeën om na de vijf poules nog een complete aangepaste imdb-top 250 samengesteld door FOK!kers te maken. Maar na afloop van poule III kan ik wel zo'n alternatieve top 150 met poule I en II d'rin gebakken maken.
En ohja... AB eruit.
Leuk idee wederom. Wil je dat dan baseren op de top-100 lijstjes die de fokkers ingeleverd hebben of iets anders?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Helo: Ik heb wel ideeën om na de vijf poules nog een complete aangepaste imdb-top 250 samengesteld door FOK!kers te maken.
Nee gewoon op basis van wat we nu al doen. Top100-lijstjes verzamelen , is Gorro zijn liefhebberijquote:Op maandag 19 maart 2007 15:14 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Leuk idee wederom. Wil je dat dan baseren op de top-100 lijstjes die de fokkers ingeleverd hebben of iets anders?
Ben-Hur ligt er al uitquote:Op maandag 19 maart 2007 01:06 schreef J-Will het volgende:
Ben Hur -1
Pulp Fiction -1
The Deer Hunter +1
Raarquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:33 schreef cwk het volgende:
potdikkie, was dit topic al een tijdje kwijt.
Aah, kut, zag niet dat er nog twee pagina's warenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:26 schreef Dodecahedron het volgende:
American Beauty en Der Untergang liggen er al uit, Mr-Sander.
Ga je je stemmen aan andere films dan misschien gevenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:51 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Aah, kut, zag niet dat er nog twee pagina's waren![]()
Hmm...meer andere films heb ik eigenlijk niet zo zeer bekeken, alleen The Godfather. Dus: Nee, misschien volgende keer weerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Ga je je stemmen aan andere films dan misschien geven?
Ja, dit is echt het toernooi van de middelmaat.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:26 schreef Dodecahedron het volgende:
American Beauty en Der Untergang liggen er al uit, Mr-Sander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |