Raarquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:33 schreef cwk het volgende:
potdikkie, was dit topic al een tijdje kwijt.
Aah, kut, zag niet dat er nog twee pagina's warenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:26 schreef Dodecahedron het volgende:
American Beauty en Der Untergang liggen er al uit, Mr-Sander.
Ga je je stemmen aan andere films dan misschien gevenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:51 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Aah, kut, zag niet dat er nog twee pagina's waren![]()
Hmm...meer andere films heb ik eigenlijk niet zo zeer bekeken, alleen The Godfather. Dus: Nee, misschien volgende keer weerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Ga je je stemmen aan andere films dan misschien geven?
Ja, dit is echt het toernooi van de middelmaat.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:26 schreef Dodecahedron het volgende:
American Beauty en Der Untergang liggen er al uit, Mr-Sander.
was al bang voor zo'n opmerkingquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:19 schreef JelleS het volgende:
Zo, Samuel is dus de volgende op mijn lijstje.
Ik hoop wel dat jullie allemaal "die" tekenfilm hebben gezien. Want de laatste dagen ging hij er wel verrassend snel uit. Hopelijk stemmen jullie wel op de slechtste film die gezien is en niet de in jullie ogen lijkende slechtste filmquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
was al bang voor zo'n opmerking![]()
Als jij nou die tekenfilm niet weg had gestemd had ik gewoon nog op die kunnen minstemmen![]()
Ik kom tot 1. Price had namelijk al voor vandaag een pun gegevenquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:15 schreef Helo het volgende:
Quatre cents coups, heeft -1 gekregen door ruudbackus die film was er dus al uit
Als het nou Mononoke-hime , Castle in the Sky of Kaze no tani no Naushika was geweest, had hij er niet zo snel uitgevlogen denk ik. Spirited Away is in mijn ogen, en blijkbaar van veel meer, niet zijn beste werk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:08 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat jullie allemaal "die" tekenfilm hebben gezien. Want de laatste dagen ging hij er wel verrassend snel uit. Hopelijk stemmen jullie wel op de slechtste film die gezien is en niet de in jullie ogen lijkende slechtste film
Met jou kan ik praten! Ik doe morgen Butch ook weer +1 .. dat einde van die film, weergaloos!quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:38 schreef Luutgaert het volgende:
Butch Cassidy and the Sundance Kid +1
..........
Dit is al de derde keer op rij, dat je op een film stemt die er al uit is. Zou je je stem willen veranderen misschien?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:52 schreef Carolyne1575 het volgende:
The Godfather +1
Quatre cents coups, Les -1
In the Heat of the Night -1
Ik vind dat ook een aparte tactiek ja. In de onderste regionen kun je natuurlijk het (nodige) verschil maken welke film er wel of niet in blijftquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:23 schreef Helo het volgende:
Apocalypse Now 1 erbij , 1 eraf ,1 erbij , 1 eraf ???
kunnen jullie niet gewoon wat eruit stemmen beetje stom nu er nog 3 te gaan zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |