Ze heeft een keer een bontjasje willen kopen online in DGK en kwam op allemaal filmpjes en fotos met geknuppelde beeste, dat vondt ze ziek maar de link met haar eigen jas werdt niet door haar gelegd. Ik denk dat de redactie iets probeert op touw te zetten wat zelfs een peuter nog moet begrijpen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:13 schreef schatje het volgende:
Wanneer komt eigenlijk die Bont voor Dieren campagne voor Amanda? Daar zijn ze nu best wel lang mee bezig.
Idd, ik kreeg wel een mail van ze nav mijn klacht over dat bontje, maar daarna niks meer vernomen, vaag.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:13 schreef schatje het volgende:
Wanneer komt eigenlijk die Bont voor Dieren campagne voor Amanda? Daar zijn ze nu best wel lang mee bezig.
Da's ook weer waar .. .Brian stuurt liever aan ....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:14 schreef Ning het volgende:
[..]
Nou gezamelijk.Brian laat liever iemand anders de zaakjes opknappen
Dat meen je niet, dat had ik even gemistquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:15 schreef petraa het volgende:
Gadver Jaap hangt dat roze sportshirt van hem zeiknat van het zweet op een knaapje in zijn kast. Ik vroeg me al af of dat ding ooit gewassen werd. Even later hangt hij zijn sportbroek ook nat in de kast.![]()
Wat een Ransjaap
De redactie zei ook een week of 2 geleden dat ze samen met bont voor dieren bezig waren een aktie voor te bereiden, maar waarom moet dat zo lang duren ????quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Idd, ik kreeg wel een mail van ze nav mijn klacht over dat bontje, maar daarna niks meer vernomen, vaag.
Speltactiek!! Ook een manier om medebewoners weg te pesten, en nog toegestaan ookquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:15 schreef petraa het volgende:
Gadver Jaap hangt dat roze sportshirt van hem zeiknat van het zweet op een knaapje in zijn kast. Ik vroeg me al af of dat ding ooit gewassen werd. Even later hangt hij zijn sportbroek ook nat in de kast.![]()
Wat een Ransjaap
Nou dat duurt dan wel erg lang.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ze heeft een keer een bontjasje willen kopen online in DGK en kwam op allemaal filmpjes en fotos met geknuppelde beeste, dat vondt ze ziek maar de link met haar eigen jas werdt niet door haar gelegd. Ik denk dat de redactie iets probeert op touw te zetten wat zelfs een peuter nog moet begrijpen.
Ja, dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik denk dat de redactie iets probeert op touw te zetten wat zelfs een peuter nog moet begrijpen.
ja echt hij had het nat op zijn bed gegooid, hij rook eraan pakte een knaapje en hing het in zijn kast tussen zijn goede kleding. Daarna hetzelfde verhaal met zijn trainingsbroek.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat meen je niet, dat had ik even gemist![]()
![]()
![]()
hij róók eraan mwah, was nog fris genoeg ... gadverdegadver .. wat een smerige viespeuk.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:18 schreef petraa het volgende:
[..]
ja echt hij had het nat op zijn bed gegooid, hij rook eraan pakte een knaapje en hing het in zijn kast tussen zijn goede kleding. Daarna hetzelfde verhaal met zijn trainingsbroek.
Ik hoop dat ze inderdaad daad bij haar woord voegt.....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:13 schreef waxmask het volgende:
Maar goed , door alle commotie vergeet Brainless de reprimande van Juf Judith en staat ons een enorm spektakel te wachten als ze weer les komt geven!!!!
Inderdaad hij heeft er nog niets mee gedaan, dus dat wordt feest van de week.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:21 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze inderdaad daad bij haar woord voegt.....
Dan krijgen we zeker een leuke avond.
Hij rookt de anderen uit, schatquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
hij róók eraan mwah, was nog fris genoeg ... gadverdegadver .. wat een smerige viespeuk.
En alles hangt nu tussen zijn schone (of niet) kleren ....
Ik dacht ook al tegen Brian en Amanda kan het niet zijn, wie dan wel??quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:22 schreef beequeen het volgende:
Tegen wie zegt Zdngmw schatje buiten beeld, Ton weer in de buurt?
Als hij zijn gesnuif van woede en het konijnen-gehijg meerekent heeft hij zijn ademshalingsoefeningen gedaan ...... dat weer welquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Inderdaad hij heeft er nog niets mee gedaan, dus dat wordt feest van de week.![]()
![]()
Het zijn echte doorzetters ...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:23 schreef petraa het volgende:
Van die plannen van Jaap en Brian komt ook nix terecht, net zeiden ze over een kwartier weer er is nu inmiddels een half uur voorbij en ze doen nog steeds niet qua huub en eric wakker houden.
Zal lekker ruiken die kast van Jaap.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:15 schreef petraa het volgende:
Wat een Ransjaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |