Jaap kan morgen helemaal niet boven gaan schijten. Hij poept al in z'n broek als hij de deur van die slaapkamer ziet....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:38 schreef Day het volgende:
[..]
Dat stukje heb ik dan gemist.![]()
Maar dan nog geldt, dan moet Sylvia maar naar huis gaan, als het haar niet bevalt
En Jaap gaat morgenochtend Eric en Huub wakker houden, moet hij vooral doen. Hij geen nachtrust, zij ook geen rust.
jemig. waar hebben ze jou opgegraven?quote:
klasse Day, want zo is het ook weerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:38 schreef Day het volgende:
[..]
Maar dan nog geldt, dan moet Sylvia maar naar huis gaan, als het haar niet bevalt
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:43 schreef NaturelWoman het volgende:
Dan ben jij niet goed bij je hoofd of ... mag je zelf invullen![]()
Ga weg domme kloon.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:43 schreef NaturelWoman het volgende:
Dan ben jij niet goed bij je hoofd of ... mag je zelf invullen![]()
ik denk dat hij morgen een string draagt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jaap kan morgen helemaal niet boven gaan schijten. Hij poept al in z'n broek als hij de deur van die slaapkamer ziet....
Er staat eenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
klasse Day, want zo is het ook weerStrookt zo heerlijk met je eerdere opmerkingen over respect naar Sylvia
![]()
de energie van huub daar heeft eric de helft van.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:42 schreef Day het volgende:
Ik vraag me af en toe toch af of Eric dat gepest wel zo leuk vindt.
Dat nietquote:
nu nog een gesprekje over roaming en dan hebben we alles wel gehad.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat nietHet netwerk is erg stabiel en betrouwbaar
Maar ook duur, dat wel
Ik werk niet voor KPN iigquote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:52 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
nu nog een gesprekje over roaming en dan hebben we alles wel gehad.
Veel plezier verder en welkom hierquote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:53 schreef NaturelWoman het volgende:
Huub type snuiter zonder ruggegraat, je bent niks kabouter plop,face the emptyness like a real man![]()
en voor jullie hier: Lang leve Jaap,Lang leve Brian![]()
ik ga der vantussenen zoek me een leukere forum op
![]()
toedeledokiquote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:53 schreef NaturelWoman het volgende:
Huub type snuiter zonder ruggegraat, je bent niks kabouter plop,face the emptyness like a real man![]()
![]()
Hoi Coraquote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:53 schreef NaturelWoman het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |