*zich schrap zetquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ow het is een remlof topic ! die zijn zeldzaam![]()
Goed topic dus![]()
![]()
Toch wel een ierse pub?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ga het in de kroeg vieren btw!
Naja ik was nog aan het twijfelen maar nu word het dus inderdaad medemblik.quote:
Die tieten?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:05 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zag dat een keer bij Spongebob
O'Caelleigh's te Groningen.quote:
En niet O'Connells in Arnhem?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Naja ik was nog aan het twijfelen maar nu word het dus inderdaad medemblik.
Wat een onzin, ik heb ook Opera en dat werkt als een goudvis.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Even een uitlegen:
In opera staan die icoontjes niet goed en als ik dan iets te scheel op quote druk kan het zijn dat ik op edit druk en dan gaat het fout![]()
Het icoontje van mijn PM ding staat ook teveel naar rechts...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik heb ook Opera en dat werkt als een goudvis.
Je hebt gewoon teveel gesnoven![]()
Binnenkortquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:07 schreef -skippybal- het volgende:
Gaat Bizznnitch uit in Arnhem?
Straf van Allah omdat je mod bent enzo.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het icoontje van mijn PM ding staat ook teveel naar rechts...![]()
Staat echt scheef hier, en jij hebt geen edit knopje enzo echt kut dit...![]()
Plannen om in Arnhem uit te gaanquote:
Zie ik je in O'Connells?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:11 schreef Litso het volgende:
Dat vier ik morgenavond met een Guiness.
Ik ben deze week afhankelijk van het geld van mijn vrienden, die overigens nog steeds denken dat je mijn denkbeeldige vriend bent, dus misschien.quote:
Wtf?!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben deze week afhankelijk van het geld van mijn vrienden, die overigens nog steeds denken dat je mijn denkbeeldige vriend bent, dus misschien.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben deze week afhankelijk van het geld van mijn vrienden, die overigens nog steeds denken dat je mijn denkbeeldige vriend bent, dus misschien.
Tof, dan kan je ze doen ontwaken uit die droomquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:14 schreef Litso het volgende:
[..]
quote:
Wát?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:19 schreef -skippybal- het volgende:
zo'n fabriesding
Ja boeien, het balletje in z'n Guinness flesje deed het nietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:26 schreef SugarShipCaptain het volgende:
Wat is in hemelsnaam een "fabrieksding"?
Dat zijn alleen mijn postsquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:32 schreef pc-fr34k het volgende:
En waarom is fok niet groen voor deze dag?!!
PICS!quote:
Kijkt en wacht op de tieten van misshobjequote:
Lang wachtenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kijkt en wacht op de tieten van misshobje![]()
*wachtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kijkt en wacht op de tieten van misshobje![]()
Flauw hoorquote:
Wat remlof zegt.quote:
Jaaah flauw dit, laat die jetsers eens zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
Sjongejonge, ga je nu speciaal aan de Guinness thuis omdat het St. Paddy's is?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:01 schreef remlof het volgende:
Ik zit nu aan m'n eerste Guinness Stout
[afbeelding]
Een flesje maar hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Sjongejonge, ga je nu speciaal aan de Guinness thuis omdat het St. Paddy's is?
En vannacht zei je nog dat jee het uit de tap moest drinken...
Nee, alleen soms in de auto, hoezo?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:19 schreef -skippybal- het volgende:
Luister je toevallig ook nog Radio Veronica?
Maar ik verneuk nooit topicsquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:19 schreef seekfaM het volgende:
Baggerverwijderd zegt ie dan
Volgens mij bagger je zel oook wat mee met wat heel veel bier
Die draaien vanuit Dublin. Alleen maar Ierse muziek.quote:
quote:
Tof!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die draaien vanuit Dublin. Alleen maar Ierse muziek.
Heeeeel veel U2 dus () en af en toe lekkere Folk
![]()
Ze maken er ook niet veel woorden aan vuil!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:33 schreef tong80 het volgende:
En Ierland verliest in de laatste seconde juist vandaag de 6-nations
Er is op een St Patrick's day nog nooit zoveel gevloekt in Ierland als vandaagquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze maken er ook niet veel woorden aan vuil!
France snatch title from Ireland
Korenmarktquote:
Ik ga naar Nijmegenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ging jij niet naar Nijmegen?
Ow en er is toch nog ierse muziek op Veronica
[afbeelding]
Varkensstraat, net iets minder breezahs en morocs...quote:
Ow jah, ik was eigenlijk van plan om naar O'Connells te gaan, maar ik zal ook nog effe in Murphy's gaan kijkenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Varkensstraat, net iets minder breezahs en morocs...
Ah, die is wel vet jaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Varkensstraat, net iets minder breezahs en morocs...
Yeps, alleen jammer dat ze hun website niet zo bijhoudenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:47 schreef Adelante het volgende:
Die op de korenmarkt is O'Connells toch?
Ik ben vooral in O'Connells geweesy, maar even in Murphy's... Viel me tegen geen lekkere dames, geen Guinness op tap en een hele slechte Beatles cover bandquote:Op zondag 18 maart 2007 02:33 schreef Adelante het volgende:
Het was oke!![]()
beetje veel guiness enzo... ;D
Jah en Slarioux ookquote:Op zondag 18 maart 2007 04:04 schreef Litso het volgende:
Heel even in O'Connels geweest. Remlof was er. Score!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |