Dan kies ik toch voor Jaapquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
televisiekijkende bewoners zijn altijd nog interessanter dan Jaap achter de pc 8 uur per dag!
Discoveryquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze zagen enkele flitsen van de Teasers-party. Nu hoor ik iets van een Engels-talige film.
Is niet nodig. Ze kijken geen pr0n, nu iets van National Geographic of Discovery op TV.quote:
Weet ikquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Is niet nodig. Ze kijken geen pr0n, nu iets van National Geographic of Discovery op TV.
Psies.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jaap is alleen interessant als ie onder de grond ligt
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:18 schreef koppiesoep het volgende:
Nu het toch vrij rustig is hier, iemand nog een tip waar ik de streams nofg meer kan bekijken? Media player doet het niet meer bij mij en ik kijk de streams nu via vkmag.com, maar die zijn ook niet optimaal.
Door die opmerking besef ik juist dat ik Stephan, Nicolaas, Ilona, Angelique en zelfs Evilene mis...quote:
OT .. scan ik heb nog iets leuks wat ik je wil laten zien ..... niet hillarisch maar wel leuk voor jouquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Rechts in beeld op stream 4 een spiegeling in het raam
Die mis ik ook, maargoed we moeten roeien met de riemen die we hebben en tja, dan is Jaap iig leuk voer voor psychologenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Door die opmerking besef ik juist dat ik Stephan, Nicolaas, Ilona, Angelique en zelfs Evilene mis...
Wat een verschil met nu![]()
Dat is een voorwendsel om even lekker bij de boys te kunnen zitten, de schalkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:19 schreef kaat17 het volgende:
brain heeft er honger van gekregen
Het mag eigenlijk niet maargoed, bij deze wens ik je ook welterustenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:20 schreef Ashrak het volgende:
Ga denk ik lekker mijn bedje in en zet de stream op de tv.
Ik hoop op een rustige nacht.
Voor straks ...
Trustuh allemaal
Klopt, en in die tijd had je ook de geweldige kaviaar-workshop met Jacobus Toet, de sigaren-cursus, de betere kleding, enzovoort. Dat was toch allemaal veel leuker op de streams...... Kijk maar eens hoe Brian er nu weer bij zit !quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Door die opmerking besef ik juist dat ik Stephan, Nicolaas, Ilona, Angelique en zelfs Evilene mis...
Wat een verschil met nu![]()
Mijn excuses ...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het mag eigenlijk niet maargoed, bij deze wens ik je ook welterusten![]()
Het oorspronkelijke concept kan niet worden waargemaakt door gebrek aan de juiste kandidaten.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, en in die tijd had je ook de geweldige kaviaar-workshop met Jacobus Toet, de sigaren-cursus, de betere kleding, enzovoort. Dat was toch allemaal veel leuker op de streams...... Kijk maar eens hoe Brian er nu weer bij zit !
Geeft niet hoor, moet kunnen nu het saaie streams zijn als het maar niet te vaak gebeurdquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:23 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Mijn excuses ...
Dacht dat het juist compleet OT was met de jongens op de bank kijkend naar de TV ... ik kijk alleen op bed
Het is sowieso wel interessant wat het doet om iemand die zo overduidelijk gepest kan worden in zo'n omgeving neer te zetten...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die mis ik ook, maargoed we moeten roeien met de riemen die we hebben en tja, dan is Jaap iig leuk voer voor psychologenDus verkies ik graag een Jaap op de PC alleen al om zijn mimiek en gezichtsuitdrukkingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |