Dat is DNA, desoxribonucleinezuur.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:43 schreef SaskiaR het volgende:
adenine en thiamine (A en T)?
Het is vrij frequent in het nieuws hoor.quote:
Ik hoop dat je het niet over mij hebt? Ik heb zo´n erge keelontsteking dat ik al 5 dagen nauwelijks kan eten en slapen. Van een ´griepje´ kun je dus niet echt sprekenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:43 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe een griepje tot een vraag kan leiden
Bah, wat ellendigquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:47 schreef MaJo het volgende:
Ik hoop dat je het niet over mij hebt? Ik heb zo´n erge keelontsteking dat ik al 5 dagen nauwelijks kan eten en slapen. Van een ´griepje´ kun je dus niet echt spreken![]()
Keelontsteking dus, heb antibiotica gekregen. Als het morgen nog niet aanslaat moet ik weer langskomen. Het lijkt wel steeds erger te wordenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bah, wat ellendigWat zegt de dokter?
Duurt altijd even voordat de antibiotica aanslaan, komt vast goedquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:49 schreef MaJo het volgende:
Keelontsteking dus, heb antibiotica gekregen. Als het morgen nog niet aanslaat moet ik weer langskomen. Het lijkt wel steeds erger te worden
Door een virus of door een bacterie? Ik heb een tijd terug de bacterie variant gehad, mijn hele keel was groen uitgeslagen aan de binnenkant.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:47 schreef MaJo het volgende:
Ik hoop dat je het niet over mij hebt? Ik heb zo´n erge keelontsteking dat ik al 5 dagen nauwelijks kan eten en slapen.
Bacterie ook... Ik had wel mooie witte stipjes, gelukkig niet groenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Door een virus of door een bacterie? Ik heb een tijd terug de bacterie variant gehad, mijn hele keel was groen uitgeslagen aan de binnenkant.
Ja, die bulten had ik ook zij het in mindere mate dan 'dikke bulten'. Dat zijn je lymfeklieren, opzich geen slecht teken dat ze opzwellen want het geeft aan dat het lichaam de ziekte in ieder geval herkent en druk bezig is de boel op te ruimen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:52 schreef MaJo het volgende:
Bacterie ook... Ik had wel mooie witte stipjes, gelukkig niet groenDe dokter schrok wel hoe dik mijn keel is. Ik heb aan beide kanten twee dikke bulten zitten...
moRtis dan nog altijdquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:57 schreef broer het volgende:
Imagomoztis?
Ik ben niet zo goed in spelling.quote:
Ze dansen op iemands graf.quote:Het zijn doden en wat doen ze?
quote:is a late-medieval allegory on the universality of death: no matter one's station in life, the dance of death united all.
Hoe lang duurt het voordat dit weer over is ongeveer? Mijn temperatuur is vandaag wel weer flink omhoog gegaan, daar maak ik me dan wel zorgen om...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, die bulten had ik ook zij het in mindere mate dan 'dikke bulten'. Dat zijn je lymfeklieren, opzich geen slecht teken dat ze opzwellen want het geeft aan dat het lichaam de ziekte in ieder geval herkent en druk bezig is de boel op te ruimen.![]()
Idd. Ook wel Danse macabre genoemd.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:02 schreef Consigliere het volgende:
dodendans..
Bij mij duurde het een week. Dat je temperatuur omhoor is gegaan is niet erg, je lichaam verhoogt de temperatuur zodat het beter de bacterieen op kan ruimen. Zolang het niet boven de 40 komt is koorts wel vervelend, maar niet echt verontrustend.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:01 schreef MaJo het volgende:
Hoe lang duurt het voordat dit weer over is ongeveer? Mijn temperatuur is vandaag wel weer flink omhoog gegaan, daar maak ik me dan wel zorgen om...
Bij mij begonnen de klieren vorige week donderdag op te zetten. In het weekend voelde ik me al ´niet lekker´ en vanaf maandag echt ziek (pijn met slikken, verhoging, onrustig slapen). Ik hoop echt dat het na het weekend over is...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Bij mij duurde het een week. Dat je temperatuur omhoor is gegaan is niet erg, je lichaam verhoogt de temperatuur zodat het beter de bacterieen op kan ruimen. Zolang het niet boven de 40 komt is koorts wel vervelend, maar niet echt verontrustend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |