Absoluut kliko waardig prutswerkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:03 schreef carpediem23 het volgende:
nauw wat sneu zijn die 2, amateurs. Valt me van je tegen amoede dat je het niet in de douche doet.
in bed en zoekt zijn piemelquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:44 schreef Heathen het volgende:
Waar de hel zit jaap als die twee zitten te neuken?
Een kind van Amanda en Brian wordt tijdens de BNN IQ test van 2025 verslagen door een Chimpansee. Gegarandeerd.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het eerste levert ze wat minder probs op dan het tweede.. ben alleen wel bang dat als Amanda en Brian een baby krijgen dat die baby dan wordt uitgeroepen tot winnaar![]()
Nee maar het lukt brian niet om te komen al weken niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:06 schreef carpediem23 het volgende:
Brian nog steeds niet gekomen, zo duidelijk te horen wat zij aan het doen is
Dan word haar haar misschien wel schoon.. en dat kan niet hehquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:03 schreef carpediem23 het volgende:
nauw wat sneu zijn die 2, amateurs. Valt me van je tegen amoede dat je het niet in de douche doet.
Nou tis ranzig ... maar het went...ben dit gekloot zat . Sterkte Amandaquote:
De anderen hebben geen idee hoe vaak Brian en Amanda al geneukt hebben. Volgens mij denken ze maar 1 of hooguit 2 keer. Daarom doet Huub ook nog steeds pogingen. Als hij weet hoe vaak Brian er al aan heeft gezeten, dan heb je zelf toch echt geen zin meer?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:07 schreef Leandra het volgende:
Hoe lang is de verkering tussen Brian en Amanda deze keer "echt uit" geweest?? 2 dagen?
Zit Amanda dus nog steeds op schema.
Weten dat alle jaapen van nederland mee zitten te kijken helpt ook niet denk ik.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee maar het lukt brian niet om te komen al weken niet.
Zou het Braaain ooit gelukt zijn?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee maar het lukt brian niet om te komen al weken niet.
Ja, we kunnen er rustig vanuit gaan dat ze deze keer een objectief en waarheidsgetrouw stukje schrijvenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:09 schreef schizolientje het volgende:
En morgen weer op viilla vandaag dat ze heel knap naast elkaar geslapen hebben en elkaar met rust gelaten hebben
dat is de alvast geïnstalleerde onboard-cam van Natasia voor de 2 uurtjes met Wilgo.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
Kan iemand dat struikgewas ff voor stream 2 weghalen??
Die ging naar de wc en trok zeer luidruchtig door. (kan ook bijna niet anders, maar toch)quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:09 schreef Flabberguest het volgende:
En waar is Natas heen gegaan? die liep een minuut of 10geleden ook dr bed uit.
Dat maakt Huub geen bal uit, die doet het wel met condoom en erger dan die 3 Haagse temeiers kan ze nooit wezen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De anderen hebben geen idee hoe vaak Brian en Amanda al geneukt hebben. Volgens mij denken ze maar 1 of hooguit 2 keer. Daarom doet Huub ook nog steeds pogingen. Als hij weet hoe vaak Brian er al aan heeft gezeten, dan heb je zelf toch echt geen zin meer?
Al die voyeurs hierquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:10 schreef Lynn-Live het volgende:
Schaamteloos dit...
Ik zal morgen even bij de hekken gaan scheeuwen dat Jaap een dik, vies en verdervelijk stuk vlees isquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:02 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
Huub en Syl horen mensen bij het hek schreeuwen, over Eric's moeder en dat soort dingen. Ik herhaal het hier niet, te triest voor woorden!
En Huub wil weten wat daar aan gedaan wordt.
Ik heb haar dr bed uit zien gaan maar waar ze nu is weet ik niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:11 schreef Prospera het volgende:
Ligt Nataas er nu tegenover?
Ik zou even weggaan en hun een privémomentje geven, na een half uur terugkomen: Ben je al klaar Brian?
Wat een rotopmerking..... je weet dat ik heel visueel ingesteld benquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
dat is de alvast geïnstalleerde onboard-cam van Natasia voor de 2 uurtjes met Wilgo.
De beeldvervuilende slierten zijn gewoon haar 6 maanden lang gegroeide spinnewebben.
Of een script om de geloofwaardigheid van Bwian te herstellenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Was dat een afgeronde pijpbeurt?
Dat geloof je zelf? Ik heb net heel wat anders gezien en dat valt niet te faken (voor een man).quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een rotopmerking..... je weet dat ik heel visueel ingesteld ben![]()
OT: Brian heeft weer een orgasme gefaked en doet nu even mee aan de afterglow??
Dat kan ik me niet voorstellen, om door te slikken zou Brian moeten klaarkomen. En dat zit er niet in.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Amanda alles doorgeslikt neem ik aan? Lekkere streams dit.
Waarom denk je dat Braaains bijnaam HDNKKK is?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:12 schreef carpediem23 het volgende:
Wow die jonge doet er wel heel lang over, best vreemd voor een jonge dit is al haar 2e poging met zuigen, heb trouwens al die andere keren nooit gezien was dat ook zo slecht dan?
Quote mezelf nog maar een keer.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:11 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Hoe kan het, dat ik niet wil geloven, dat dit een echt orgasme is?????
De besherming is ge bewerktstelligd !!!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:13 schreef FSR het volgende:
[..]
Of een script om de geloofwaardigheid van Bwian te herstellen
zo te zien nietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian is net "klaar" en nu gaat Sylvia slapen...
Nee hoor, ik volg Sylvia en Huub en lees de COS berichtenquote:
Hooguit goedkoper nog.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat maakt Huub geen bal uit, die doet het wel met condoom en erger dan die 3 Haagse temeiers kan ze nooit wezen.
Ook een manier om in de Quote 500 te komenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:15 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Quote mezelf nog maar een keer.![]()
Ligt zogenaamd nog na te schokken. Hij heeft geen toneelschool nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |