Die stomme Hans gedaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:11 schreef Dogga het volgende:
hoe heeft huub last van ze rib gekregen? dat is mij ontgaan :s
Een klap gehad van de kickboks leraar van Brian geloof ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:11 schreef Dogga het volgende:
Zoals ik het heb gelezen is dat door de thaiboks leraar gedaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:11 schreef Dogga het volgende:
Dankzij de kickboks leraar, die in het begin al had gezegd huub zijn ribben te kneuzen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:11 schreef Dogga het volgende:
Pazzop met het woord 'saai 'quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:11 schreef Disana het volgende:
Met alle respect, ik begin het gekleef van Eric en Huub rond Sylvia wat saai te vinden. Ja, saai
Boven en onder is net andersom.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:12 schreef BuffyJan het volgende:
Wat een enorm verschil tussen de bovenste 2 streams en de andere.
Boven: Huub bla, Brain die Japio opfokt om hem op H&E hun plee te laten schijten
Beneden: zingen en plezier
uitverkocht zekerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:12 schreef My_ het volgende:
Wat is er zo moeilijk aan de [ -haken?!
Yep!!! Lekker legaal zo, i.o.d. van Brianquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Dankzij de kickboks leraar, die in het begin al had gezegd huub zijn ribben te kneuzen.
Vergeet Japio niet die vannacht lekker gaat schijten bij H&Equote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:13 schreef Marrije het volgende:
Geen bank, wat nu? Niks denk ik, Huub, Erik en Syl zullen wel brieven blijven lezen en de anderen gaan naar bed.
opdracht van bra mischien?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:13 schreef Clank het volgende:
[..]
Een klap gehad van de kickboks leraar van Brian geloof ik.
Heeft die rotzak dat tóch gedaan? .... lekker professioneel van hemquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Dankzij de kickboks leraar, die in het begin al had gezegd huub zijn ribben te kneuzen.
ja de enige die dat elke x doet is Borga...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:12 schreef My_ het volgende:
Wat is er zo moeilijk aan de [ -haken?!
Nouja, het geklef tussen Brian en Natasia is ook een oneindig verhaal.quote:
Oh, nou ik hoop dat ik dan al lig te slapen. Dat hoef ik niet te zienquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:14 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Vergeet Japio niet die vannacht lekker gaat schijten bij H&E![]()
Ja dat dan weer welquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:14 schreef Gigageil het volgende:
Nu Sylvia's bed zeiknat maken in de kelder......of is dat weer zielug![]()
Brian verzint het en laat het Jaap uitvoeren, lekker veilig zoals altijdquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:14 schreef Heathen het volgende:
Het word vanavond rellen. Beide partijen (nou ja.. jaap is dan een partij aangezien brian er wat los bijhangt) hebben er zin aan.
2 lompe rasmongolenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:17 schreef Marrije het volgende:
Het ziet er ook niet uit, Japie die Brian optilt en ermee rondloopt.
Je bedoeld nat zeiken en is niet zielig zij lacht ook om andermans probleem (jaap met zijn dik zijn) wie kaatst kan de bal verwachten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:14 schreef Gigageil het volgende:
Nu Sylvia's bed zeiknat maken in de kelder......of is dat weer zielug![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |