Je kan beter een stille tocht voor bereidenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:41 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...ja, die van die mooie bos bloemen
Weet iemand het adres trouwens om bloemen te laten bezorgen ... ze moet bijna afrijden
Misschien de cossen terug lezen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:44 schreef Gert het volgende:
Ik heb niet constant ztten streamen, maar: is al duidelijk wát er om 2300 staat te gebeuren?
[bequeen mode] LEES EVEN TERUG ZOU IK ZEGGEN[/bequeen mode]quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:44 schreef Gert het volgende:
Ik heb niet constant ztten streamen, maar: is al duidelijk wát er om 2300 staat te gebeuren?
Ik denk een exra verduidelijking van de regels nav dingen die afgelopen dagen zijn voorgevallen tussen met name Eric/Huub <-> Jaap.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:44 schreef Gert het volgende:
geen idee...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:44 schreef Gert het volgende:
Ik weet het niet. Ik weet alleen dat Natasia boos was omdat ze geen film konden kijken vanavond. Of er nog wat gebeurt heb ik nergens uit kunnen halen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:44 schreef Gert het volgende:
die brief bedoel je?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:46 schreef Sonique het volgende:
ik trek dit niet...
Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:47 schreef Heathen het volgende:
Jaap exit :p
hij bedoelt een 1 pack ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:48 schreef the_undertaker het volgende:
Grapje van Brian
"Bij jou is het geen 6-pack, maar een 24 pack"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een dumbass, een 24-pack betsaat niet, dat heet een traytje...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:48 schreef the_undertaker het volgende:
Grapje van Brian tegen Jaap
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja....daar verschilt onze opvatting dan.....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:44 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik ha juist heel erg het gevoel dat het wel echt was...
De altijd zo behouden Sylvia die de controle over zichzelf kwijt raakt...
Humor is zeker een sterke kant van hem................quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:48 schreef the_undertaker het volgende:
Grapje van Brian tegen Jaap
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien wel van Wilgo, hij wil die 2 uur nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Misschien een lousy videoboodschap?
idd, een tonnetje.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:49 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wat een dumbass, een 24-pack betsaat niet, dat heet een traytje...
Zeg dan gewoon een fust...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |