ja ach...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Hallooooo .... Jemig Ben sprakeloos nu![]()
[DGK FB # 2] Vragen mbt dit DGK-forumquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:55 schreef Borga het volgende:
verder
En dan nu graag zo'n zelfde pleidooi waarom dat 'n probleem is?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:04 schreef Spyderman het volgende:
Go wat een slap lul verhaal is ze weer aan het uitbraken, en de hele club zit maar mee te lullen, ja je kan niet anders want de buuren kijken mee, want om 11 uur weggaan en om 21.30 uur terug komen is 4 uur ??? en dan hebben ze het er nu over dat ze nog 7 uur had ??? allemaal door de buuren bepaald, en voor diegene die er nog in gelooft, SINTEKLAAS bestaad ook, keep on dreaming folks.
En ze hebben het maar over de uuren die Syl nog zou hebben omdat het allemaal niet klopt en door een beetje rekenwerk te achterhalen is dat Syl Veeeeeel langer dan 12 uur heeft gehad.![]()
![]()
Ja, ik vind hem steeds leuker worden. Maar er zijn toch nog veel momentel dat ie zich heel asociaal opsteld en aandacht opeist op een kinderlijke manier.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Eric is de enige die Sylvia ook echt ruimte geeft.
Geen mening maar een feitquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:05 schreef My_ het volgende:
Stomme TT zeg... Waarom je eigen mening daarin leggen?
Weet jij hoeveel reistijd er was? En dat tellen ze dus niet mee.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:04 schreef Spyderman het volgende:
En ze hebben het maar over de uuren die Syl nog zou hebben omdat het allemaal niet klopt en door een beetje rekenwerk te achterhalen is dat Syl Veeeeeel langer dan 12 uur heeft gehad.![]()
![]()
Ze had nog zeven uur! De eerste en de tweede waren veel en veel korter.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:04 schreef Spyderman het volgende:
Go wat een slap lul verhaal is ze weer aan het uitbraken, en de hele club zit maar mee te lullen, ja je kan niet anders want de buuren kijken mee, want om 11 uur weggaan en om 21.30 uur terug komen is 4 uur ??? en dan hebben ze het er nu over dat ze nog 7 uur had ??? allemaal door de buuren bepaald, en voor diegene die er nog in gelooft, SINTEKLAAS bestaad ook, keep on dreaming folks.
![]()
Je haat haar echt zeker?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:57 schreef Gigageil het volgende:
sniff sniff.....nu moet ik ineens ook een beetje huilen......sniff sniff.......![]()
Hoeveel erft ze eigenlijk ?
Als er iets van Brainless of Rat ofzo instaat word dat ook geaccepteerd...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:05 schreef My_ het volgende:
Stomme TT zeg... Waarom je eigen mening daarin leggen?
Ben ik wel met je eens.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
ja ach...
Beetje zwarte humor moet kunnen hoor vind ik...
Als dat al niet mag over iemand die niemand hier kent....
Bij ernstige fabricagefouten gooi je het product gewoon weg!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:04 schreef Lieve het volgende:
[..]
Bij een fabricagefout kan het product toch gewoon terug naar de fabriek?![]()
![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als er iets van Brainless of Rat ofzo instaat word dat ook geaccepteerd...![]()
enne, even voor de duidelijkheid:
Ian_NickSylvia
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als er iets van Brainless of Rat ofzo instaat word dat ook geaccepteerd...![]()
enne, even voor de duidelijkheid:
Ian_NickSylvia
Je mag altijd een mening hebben over een feitquote:
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:05 schreef Taurus het volgende:
[..]
En dan nu graag zo'n zelfde pleidooi waarom dat 'n probleem is?Al bleef ze 2 dagen weg. Kan mij 't schelen, bij een sterfgeval mogen er best uitzonderingen gemaakt want dat gebeurd toch niet wekelijks
Dus voor 't programma en de kwelling van opgesloten zijn maakt dat niet uit (de kwelling van bij 'n begrafenis aanwezig zijn is minstens net zo vervelend niet waar?)
![]()
ja netty stop dat ding terug waar het vandaan kwam.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:04 schreef Lieve het volgende:
[..]
Bij een fabricagefout kan het product toch gewoon terug naar de fabriek?![]()
![]()
![]()
Dat doet ie inderdaad ... op de een of andere manier kan ik dat van hem goed hebben.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:05 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ja, ik vind hem steeds leuker worden. Maar er zijn toch nog veel momentel dat ie zich heel asociaal opsteld en aandacht opeist op een kinderlijke manier.
gek genoeg denk ik dat dit product heel graag terug de fabriek in wil. Hij is erg erg erg dol op de fabriek!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:07 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Bij ernstige fabricagefouten gooi je het product gewoon weg!![]()
Waarom denk je dat die gouden kliko is gebracht vandaag.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:07 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Bij ernstige fabricagefouten gooi je het product gewoon weg!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |