abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47689934
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:49 schreef pberends het volgende:

[..]

Ze hebben daar zoveel bureaucratie dat een gewone doos niet genoeg meer is... meteen een hele kliko .
Nee, dat zie je niet goed. Bos maakt een bliksemstart in de strijd tegen de bureaucratie
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  maandag 26 maart 2007 @ 21:53:05 #227
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47689974
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:27 schreef pberends het volgende:
Die blonde griet wil gewoon met Wouter Bos ofzo .
Wat een domme doos is dat.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_47690009
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:52 schreef ijsbrekertje het volgende:
Nee, dat zie je niet goed. Bos maakt een bliksemstart in de strijd tegen de bureaucratie
Het boek "innovatieve overheid" gaat mee de kliko in .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_47690149
Er is al veel over gezegd, maar dat Tichelaar in de fractie Verhagen een rat noemde is echt geweldig. Ook die blik in de camera daarna....
pi_47690212
Mooi gemaakt hoor - een bijzonder tweeluik!
pi_47690293
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:45 schreef ijsbrekertje het volgende:
De hamvraag van vanavond: Met wie belde Bos om af te zeggen?
ik gok op Paul Depla
Nee. Het is een fractielid die in de running was voor een staatssecretariaat. Dat lijd ik in ieder geval af uit het lijstje wat Wouter voor zicht heeft (met de namen Nebahat, Sharon etc.). Maar ook uit het feit dat hij zegt: "dat merkte je al tijdens de verdeling van de portefeuilles". Ik gok op Dijsselbloem, alhoewel Van Hulten ook in het formatieteam zat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Toad op 26-03-2007 22:22:16 ]
pi_47690523
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:56 schreef Toad het volgende:
Er is al veel over gezegd, maar dat Tichelaar in de fractie Verhagen een rat noemde is echt geweldig. Ook die blik in de camera daarna....
Prachtig inderdaad. Ik denk dat Verhagen het stiekem wel leuk vind dat hij zoveel indruk heeft gemaakt op de PvdA.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_47690623
Shit helemaal gemist
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_47690688
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:53 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Wat een domme doos is dat.
Ze heeft geen woord gezegd. Waar baseer je dat op.
pi_47690757
Mijn conclusie is dat ik erg blij ben dat Bos de moed heeft gehad om dit toe te staan: anders hadden we niet zo'n mooi inkijkje gekregen. Zou het leuk vinden als de volgende keer een andere politicus het aandurft.
pi_47690849
Maar het blijft een politiek lichtgewicht.
pi_47691422
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:10 schreef Fastmatti het volgende:
Maar het blijft een politiek lichtgewicht.
Hoezo?
pi_47691568
Ik vind het een erg leuke documentaire. Het is grappig om nu de binnenkant te zien van een campagne, waar je de buitenkant en de uitslag al van gezien hebt. Door gebruik te maken van gesproken dagboeken krijg je het perspectief en de dilemma's van Bos zelf heel goed mee. Als de documentairemaker hadden gekozen voor interviews en filmen alleen, dan zou dit waarschijnlijk nooit gelukt zijn.

Bos schetste het dilemma op de avond van de uitslag heel mooi. Dat hijzelf een minuut na het verlies al moet denken aan zijn speech, de formatie en hoe het verder moet. Tegelijkertijd zou hij eigenlijk ook aandacht willen geven aan kandidaatkamerleden, die net buiten de boot vallen en anderen die aandacht kunnen gebruiken. En dat hijzelf eigenlijk niet aan verdrietig zijn/balen toekwam.
Een mooi voorbeeld van wat je met zo'n gesproken dagboek kunt doen. Als je Bos een paar weken later zou interviewen, vraag je hier waarschijnlijk niet eens naar als verslaggever. En waarschijnlijk is hij het zelf dan ook al weer half vergeten.
  maandag 26 maart 2007 @ 22:28:04 #239
121310 venomsnake
El Saltador
pi_47691738
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:58 schreef SCH het volgende:
Mooi gemaakt hoor - een bijzonder tweeluik!
Idd, was zeer interessant om naar te kijken.
Bos is hier sterk uit gekomen imo.

Mooie docu, hulde.!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_47691743
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:08 schreef SCH het volgende:
Mijn conclusie is dat ik erg blij ben dat Bos de moed heeft gehad om dit toe te staan: anders hadden we niet zo'n mooi inkijkje gekregen. Zou het leuk vinden als de volgende keer een andere politicus het aandurft.
nu is Balkenende aan de beurt.
Hier zet ik niets neer!
pi_47691980
Valt wel op dat er een stoel wordt vrijgehouden voor iedere keer een andere wethouder. Vorige week hebben we de Amsterdamse Asscher gezien. Deze week twee keer de Nijmeegse wethouder Depla en een keertje de Utrechtse den Besten.
pi_47692627
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:21 schreef Toad het volgende:

[..]

Hoezo?
1. Het onderschatten van de kracht van de media. Steeds kleine slippertjes maken die vervolgens als kop in de Telegraaf staan. Dat moet hij gewoon weten.

2. Het onderschatten van de grootste troef van het CDA. Jarenlang heeft hij geageerd tegen het kabinetsbeleid. Niets was goed en het zou nooit meer goed komen met Nederland. Als het kabinetsbeleiddan zijn vruchten begint af te werpen dan heb je gewoon geen campagne meer over.
pi_47692776
De Telegraaf kwam er wel weer erg triest uit naar voren trouwens.

Ik vond de manier waarop die mannen elkaar begroeten erg mooi om te zien, kruising tussen onhandigheid, respect en het besef in het zelfde schuitje te zitten.
pi_47692826
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:47 schreef SCH het volgende:
Ik vond de manier waarop die mannen elkaar begroeten erg mooi om te zien, kruising tussen onhandigheid, respect en het besef in het zelfde schuitje te zitten.
En één vrouw.
pi_47692864
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:48 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

En één vrouw.
Femke was niet echt in beeld.
pi_47692895
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Femke was niet echt in beeld.
Hm, dat zou kunnen.
pi_47692985
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:47 schreef SCH het volgende:
Tussen Bos en Balkenende inderdaad, ja.
Het fragmentje waarin Rouvoet aan Bos vraagt naar welke muziek hij luistert is ook prachtig. Die twee gaan een stuk meer ontspannen met elkaar om.
pi_47693076
Rouvoet was toen al bezig om zich in de picture te spelen.
pi_47693301
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:53 schreef Fastmatti het volgende:
Rouvoet was toen al bezig om zich in de picture te spelen.
Onzin, Bos & Rouvoet zijn goede kennissen. Ze zeilen ook wel eens met elkaar.
  maandag 26 maart 2007 @ 23:02:43 #250
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_47693505
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:51 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Tussen Bos en Balkenende inderdaad, ja.
Het fragmentje waarin Rouvoet aan Bos vraagt naar welke muziek hij luistert is ook prachtig. Die twee gaan een stuk meer ontspannen met elkaar om.
- Wat luister je?
- The Verve!
- Wat?
- The Verve!
- Oh... (loopt weg...)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')