Nee, dat zie je niet goed. Bos maakt een bliksemstart in de strijd tegen de bureaucratiequote:Op maandag 26 maart 2007 21:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze hebben daar zoveel bureaucratie dat een gewone doos niet genoeg meer is... meteen een hele kliko.
Wat een domme doos is dat.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:27 schreef pberends het volgende:
Die blonde griet wil gewoon met Wouter Bos ofzo.
Het boek "innovatieve overheid" gaat mee de kliko inquote:Op maandag 26 maart 2007 21:52 schreef ijsbrekertje het volgende:
Nee, dat zie je niet goed. Bos maakt een bliksemstart in de strijd tegen de bureaucratie![]()
Nee. Het is een fractielid die in de running was voor een staatssecretariaat. Dat lijd ik in ieder geval af uit het lijstje wat Wouter voor zicht heeft (met de namen Nebahat, Sharon etc.). Maar ook uit het feit dat hij zegt: "dat merkte je al tijdens de verdeling van de portefeuilles". Ik gok op Dijsselbloem, alhoewel Van Hulten ook in het formatieteam zat.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:45 schreef ijsbrekertje het volgende:
De hamvraag van vanavond: Met wie belde Bos om af te zeggen?
ik gok op Paul Depla
Prachtig inderdaad. Ik denk dat Verhagen het stiekem wel leuk vind dat hij zoveel indruk heeft gemaakt op de PvdA.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:56 schreef Toad het volgende:
Er is al veel over gezegd, maar dat Tichelaar in de fractie Verhagen een rat noemde is echt geweldig. Ook die blik in de camera daarna....
Hoezo?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:10 schreef Fastmatti het volgende:
Maar het blijft een politiek lichtgewicht.
Idd, was zeer interessant om naar te kijken.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:58 schreef SCH het volgende:
Mooi gemaakt hoor - een bijzonder tweeluik!
nu is Balkenende aan de beurt.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:08 schreef SCH het volgende:
Mijn conclusie is dat ik erg blij ben dat Bos de moed heeft gehad om dit toe te staan: anders hadden we niet zo'n mooi inkijkje gekregen. Zou het leuk vinden als de volgende keer een andere politicus het aandurft.
1. Het onderschatten van de kracht van de media. Steeds kleine slippertjes maken die vervolgens als kop in de Telegraaf staan. Dat moet hij gewoon weten.quote:
En één vrouw.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:47 schreef SCH het volgende:
Ik vond de manier waarop die mannen elkaar begroeten erg mooi om te zien, kruising tussen onhandigheid, respect en het besef in het zelfde schuitje te zitten.
Tussen Bos en Balkenende inderdaad, ja.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:47 schreef SCH het volgende:
Ik vond de manier waarop die mannen elkaar begroeten erg mooi om te zien, kruising tussen onhandigheid, respect en het besef in het zelfde schuitje te zitten.
Onzin, Bos & Rouvoet zijn goede kennissen. Ze zeilen ook wel eens met elkaar.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:53 schreef Fastmatti het volgende:
Rouvoet was toen al bezig om zich in de picture te spelen.
- Wat luister je?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:51 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Tussen Bos en Balkenende inderdaad, ja.
Het fragmentje waarin Rouvoet aan Bos vraagt naar welke muziek hij luistert is ook prachtig. Die twee gaan een stuk meer ontspannen met elkaar om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |