moet je ff de search gebruiken maar een paar maanden geleden heb ik al zon topic geopend. maar ik heb er vrij weinig nog mee kunnen doen maar er staan al een aantal lijstjesquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:31 schreef Re het volgende:
Ik zal de OP nog verfraaien enzo (en TT ff veranderen naar America's), als iemand toffe linkjes heeft...
lijkt me ook leuk een contest op te zetten t/m cycle 6
Battle of the ANTMs
Het mooiste model
De mooiste foto
Het lelijkste model
De uberbitch
De onterechte verliezer
Het meest spraakmakende model
dat was best ingewikkkeldquote:
moehahaha, die tekst onder je avaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:54 schreef Toeps het volgende:
http://s90.photobucket.co(...)0Next%20Top%20Model/
De foto's van alle cycles! (Niet op 7 en 8 klikken als je nog geen spoilers wilt, natuurlijk.)
Euw.quote:
Zou het ook wel willen weten. Jammer dat het is afgelopenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:11 schreef Elvi het volgende:
Jeeej!Er is zeker nog niet bekend wanneer cycle 7 hier in Nederland word uitgezonden?
![]()
America's Model Next Top?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:32 schreef Purky het volgende:
Ik vind de Nederlandse versie zo.. dom!! Ze apen heel veel na maar zoooveel slechter.. Eerste deel keek ik 3 keer maar irriteerde me mateloos aan die Yfke en al die Nederlandse 'dames'.. Ik hou het bij AMNT
ja maar die zijn nog niet op TV geweest in Nederland, dus die staan nog ff apart...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:02 schreef emss het volgende:
cycle 7 staat gewoon op youtube hoor, cycle 8 ook
Ja, maar was een appel aan het eten en ANTM was makkelijker om te typenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:49 schreef zoeperzazke het volgende:
America's Model Next Top?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:58 schreef Jerruh het volgende:
cycle 2 had zulke mooie shoots... solstice is echt mijn meest favoriete shoot ever!!
hemels!!!quote:
Vond ik ook, vooral met deze shootquote:Op maandag 19 maart 2007 14:11 schreef sanni het volgende:
Ik vond die ene runner-up van dit seizoen, Joanie?, de mooiste.![]()
Oeps, ik bedoel iemand anders, maar ben d'r naam even kwijt. Maar Jayla mag ookquote:Op maandag 19 maart 2007 18:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Heeft iemand nog foto's van Jayla na ANTM?
zo raaaarquote:Op maandag 19 maart 2007 22:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, ik droomde vannacht nog over JadeZe zat naast me in het vliegtuig
Hopelijk wordt het iets beter dan ANTM. Oh wacht, zei je Jay? Nolé met dat hondje? Berg je voor de gay freakshow!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:24 schreef Torio het volgende:
jay manuel gaat canadas next top model presenteren, en nolé maron zit in de jury
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:24 schreef Torio het volgende:
jay manuel gaat canadas next top model presenteren, en nolé maron zit in de jury
Via de pc, gedownloadquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:15 schreef Purky het volgende:
Waar kijk je de oude series dan Turbomuis?
kon ff niet zo snel de homepages vindenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:03 schreef Puckzzz het volgende:
wat een leuk topic!
ik heb alleen zo'n grafhekel aan die wikipedia zooi
Daar vielen ze toch ook wel een beetje over?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:37 schreef Turbomuis het volgende:
Ik ben de oude series ANTM aan het kijken, en zo ook cycle 1. En ik zat me toch echt af te vragen wat ze nou moeilkijk aan het doen waren over het accent van Danielle. Hebben ze Adrianne (winnares cycle 1) nooit horen praten ofzo? Vreselijk vallen over een accent, en geen problemen hebben met iemand die z'n kaken niet van elkaar af doet tijdens het praten? Hmmm....
inderdaad, volgens mij is bij adrianna nog best vaak die opmerking gemaakt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:23 schreef Toeps het volgende:
[..]
Daar vielen ze toch ook wel een beetje over?
Yup, maar ook:quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:40 schreef emss het volgende:
die winnares van CNTM was helemaal niet zo populair bij de kijkers - was nog heel gedoe omheen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door wizarddragon op 23-03-2007 06:26:47 ]
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 06:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup, maar ook:Wel vervelend eigenlijk..Al die hype eromheen, en nauwelijk gebruikt worden voor een photoshootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkt achteraf dat zelfs Sanne van HNTM, het heeft gemaakt in vergelijking met sommige ANTM winaarsAyumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |