abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 maart 2007 @ 04:55:04 #151
147976 RottePeer
Tantoe Spang
pi_47423678
boehoe boehoe
gouden kooi is dik nep mang
krijg een leven boelers
ik poep op de gouden kooi
...sabi tog bitchez!
  maandag 19 maart 2007 @ 05:06:20 #152
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_47423744
quote:
Op maandag 19 maart 2007 04:23 schreef PC eend het volgende:

[..]

En je wakker houdt bedoel je
Doet me dan eerder aan huub denken
Dat bedoelde ik ook. Gelukkig leef ik in een Huub DGK vriendelijke tijdzone
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
  maandag 19 maart 2007 @ 05:20:57 #153
2018 PC eend
relativist
pi_47423798
Ik dacht even dat je een enge huubgroupie was

Duizendmaal sorry
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 19 maart 2007 @ 07:50:38 #154
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47424201
quote:
Op maandag 19 maart 2007 04:55 schreef RottePeer het volgende:
boehoe boehoe
gouden kooi is dik nep mang
krijg een leven boelers
ik poep op de gouden kooi
Tappie Moffo Mang.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  maandag 19 maart 2007 @ 13:16:58 #155
49811 MrJones
Hopeloos.
pi_47431974
Huub z'n uitlokgedrag richting Brian wordt een beetje oud. Mateloos irritant.
pi_47433801
Eens. Ik ben de gouden kooi gaan kijken vanwege de clashes tussen Natanael en Huub. Zij hadden een mooie psychologische oorlogsvoering met elkaar. Ik was toen voor Huub, maar de laatste weken wordt zijn gedrag steeds platter en triester. Met z'n f*kking dit en f*kking dat. Waar slaat dat op? Hij lijkt ook helemaal niet meer met het spel bezig, maar alleen maar met het kleineren en beledigen van anderen (opgezweept door een giebelende eric). Jammer.
  Admin maandag 19 maart 2007 @ 14:29:37 #157
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_47434580
ik vind het vooral leuk om te zien hoe de anti-huub beweging zich hier opeens aan komt melden in de hoop de massa te overtuigen van hun gelijk
Maar goed, ieder zijn mening. Persoonlijk vind ik Huub de sterkste persoonlijkheid en hoewel ik lang niet al zijn acties waardeer zorgt hij wel voor een programma dat het bekijken waard is. Na DGK hoeft Big Brother wmb niet terug te komen met hun saaie gewauwel.

Overigens blijf ik erbij dat Brian zichzelf gek maakt en dat Huub's aandeel daarin relatief klein is.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  maandag 19 maart 2007 @ 14:32:45 #158
49811 MrJones
Hopeloos.
pi_47434712
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:29 schreef Danny het volgende:
ik vind het vooral leuk om te zien hoe de anti-huub beweging zich hier opeens aan komt melden in de hoop de massa te overtuigen van hun gelijk
De anti-Huub beweging? Ik ben eerder pro-Huub, maar hij is gewoon bloedirritant bezig.

Moet jij niet in TRU zijn?
  maandag 19 maart 2007 @ 15:41:31 #159
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_47437460
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:29 schreef Danny het volgende:
Maar goed, ieder zijn mening. Persoonlijk vind ik Huub de sterkste persoonlijkheid en hoewel ik lang niet al zijn acties waardeer zorgt hij wel voor een programma dat het bekijken waard is. Na DGK hoeft Big Brother wmb niet terug te komen met hun saaie gewauwel.

Overigens blijf ik erbij dat Brian zichzelf gek maakt en dat Huub's aandeel daarin relatief klein is.
Nou zoveel anti huubers zijn er niet bij gekomen, eerder een groot gros Huub fans die de overstap van tien forum naar fok maakte, en lekker de cossen onder kladderen.. "Huub is geweeeeeldig, beeldig, en eeeeenig"..

Ik ben geen Huub hater maar ook geen Huub fan. Huub is soms irri en flauw, en soms uniek in TV maken, en in zijn humor.
Trouwens wel frapant dat je gelijk in een hoekje wordt gedrukt one way or the other
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
  maandag 19 maart 2007 @ 15:52:45 #160
173789 Nathje
Paardenmeisje
pi_47437962
Ik blijf hem super vinden. Hij gaat soms wat ver maar stiekem moet ik er ontzettend om lachen. Hij kan zo snel reageren dat ik even met mijn ogen moet knipperen.
  maandag 19 maart 2007 @ 15:56:27 #161
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_47438117
Hij moet niet zo dom doen. Hij gaat veel te vaak over de rand ipv tot aan de rand.
Nu doe je het weer!
  maandag 19 maart 2007 @ 16:52:37 #162
94120 sjerren
Koetsjie koetsjie koe
pi_47440473
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:52 schreef Nathje het volgende:
Ik blijf hem super vinden. Hij gaat soms wat ver maar stiekem moet ik er ontzettend om lachen. Hij kan zo snel reageren dat ik even met mijn ogen moet knipperen.
Mjah vink ook! Hijs zo heerlijk adrem
(__/)
(='.'=)
(")_(") http://www.whoopsiedaisy.nl
~ My room is not messy; It's an obstacle course designed to keep me fit!
  maandag 19 maart 2007 @ 17:36:22 #163
149616 Frau.Pfeffertopf
heeft een eigen cheer smiley!
pi_47442111
quote:
17:08 - Huub betert zijn leven Bron: Tien

Dat Huub vannacht weer eens over de schreef is gegaan, zit de Oldenzaler redelijk dwars. Nadat de 25-jarige ook nog een tweede officiele waarschuwing ontvangt, gaat hij bij zichzelf te rade. In gesprek met Amanda en Natasia geeft hij zijn gedachten bloot. Ik ga stoppen met mensen zo uit te dagen, begint Huub.Ik had de afgelopen tijd zoiets van what the fock doe ik hier eigenlijk nog. Niet dat ik naar huis wil of zo hoor! Maar als ik me ga vervelen en ik dan gedronken heb dan ga je de regels tarten.
Natasia en Amanda lijken blij met het nieuws. Ik ga het niet meer doen omdat het negatieve energie geeft en dat is slecht voor jezelf, gaat de 25-jarige verder. En daarbij komt dat ik het slimmer kan winnen!
Hoelang zal dit goede voornemen duren?
pi_47451352
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:07 schreef Para_Brodda het volgende:
Eens. Ik ben de gouden kooi gaan kijken vanwege de clashes tussen Natanael en Huub. Zij hadden een mooie psychologische oorlogsvoering met elkaar. Ik was toen voor Huub, maar de laatste weken wordt zijn gedrag steeds platter en triester. Met z'n f*kking dit en f*kking dat. Waar slaat dat op? Hij lijkt ook helemaal niet meer met het spel bezig, maar alleen maar met het kleineren en beledigen van anderen (opgezweept door een giebelende eric). Jammer.
Mee eens ik was een fan van Huub maar heeft acties gedaan die niet goed zijn SYLVIA IS THE BEST zij is eerlijk, verstandig en rechtvaardig
  Moderator / Miss SHO maandag 19 maart 2007 @ 22:51:35 #165
22592 crew  Ole
pi_47455693
fredfik post overal hetzelfde
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_47456245
quote:
Op maandag 19 maart 2007 22:26 schreef fredfik het volgende:
Er moeten sancties voor BRIAN komen voor|: 1. meerdere xx fluisteren met Natasia 2. met lopende kraan praten met Natasia 3. expres glaslijstjes kapotgooien 4. glas niet opruimen, expres laten liggen 5. Sylvia in haar slaap aanraken/wakkermaken 6. onwaarheden voor de camera verkondigen 7. spullen van anderen wegnemen en kapotmaken 8. expres uitdagen en aanraken van Huub 9. opstoken van Jaap, die Huub wegverspert 10. openlijk vloeken en woord **** uitroepen 11. seksistische "****"opmerkingen naar Eric
Tuurlijk en de rest zit in de hoek, beweegt niet, praat niet, haalt alleen adem, ja en Sinterklaas bestaat ook.

[ Bericht 1% gewijzigd door Spyderman op 20-03-2007 00:13:33 ]
Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden.!!!
pi_47457552
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:03 schreef Spyderman het volgende:

[..]

Tuurlijk en de rest zit in de hoek, beweegd niet, praat niet, haalt alleen adem, ja en Sinterklaas bestaad ook.
Mijn God, denk eens terug aan je Nederlandse les. Hoe zat het ook weer met d's en t's?
  dinsdag 20 maart 2007 @ 00:37:27 #168
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_47459021
Ik vind Huub steeds leuker!
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_47459804
Zit wel wat in, in wat TS beweert. Moest wel lachen om Japio daarnet. 'Kaboutertje Huub', en dat trekt Huubje niet. .
I´m back.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 01:51:21 #170
6941 APK
Factual, I think.
pi_47459848
quote:
Op maandag 19 maart 2007 22:26 schreef fredfik het volgende:
Er moeten sancties voor BRIAN komen voor|: 1. meerdere xx fluisteren met Natasia 2. met lopende kraan praten met Natasia 3. expres glaslijstjes kapotgooien 4. glas niet opruimen, expres laten liggen 5. Sylvia in haar slaap aanraken/wakkermaken 6. onwaarheden voor de camera verkondigen 7. spullen van anderen wegnemen en kapotmaken 8. expres uitdagen en aanraken van Huub 9. opstoken van Jaap, die Huub wegverspert 10. openlijk vloeken en woord **** uitroepen 11. seksistische "****"opmerkingen naar Eric
[DGK FB # 3] Vragen mbt dit DGK-forum
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 15 mei 2008 @ 15:31:30 #171
188345 Py
op zich
pi_58685698
Ook een Huub-discussietopic-kickje dan

Huub is ongewtijfeld één van de grootste smaakmakers geweest van DGK. Of die smaak je nou beviel of niet.
Maar ik vind ook dat hij te ver is gegaan onder het mom van het spel. Het is geen prestatie als je jezef zo banaal laat gaan tegen alles en iedereen. Je oerdriften loslaten is het goedkoopste en makkelijkste wat je kan doen. En het is nog sneuer als je dan niet eens de verantwoordelijkheid voor je eigen gedrag durft te nemen, en te zeggen dat je dat moet doen van de febo. Ja, mn aars! Dan ben je of dom, of de grootste mediahoer van Nederland.
pi_58773921
Huub plakt heerlijk op het scherm, het boeit als hij bezig is, de rest is nauwelijks interessant. Maar er zullen een hoop huilies zijn die liever vriendelijke spelers zien. Ten opzichte van Huub is iedereen braaf en kan iedereen low profile blijven want Huub laat zich zo zien dat anderen bijna net meer hoeven te spelen. Hij gaat er zonder reserves voor en daar heb ik respect voor. Als Brian Amanda en Jaap er nog met Dennis hadden ingezeten had ik NOOIT gekeken. Brian is te voorzichtig om leuk te zijn en is daarachter volgens mij ook niet boeiend, Amanda te eendimensionaal omdat ze te gericht is op Brian, Jaap kan leuk zijn in zijn redenaties en hardleersheid maar verder...

Nee, Huub is echt wel leuk en zou dit gewoon moeten winnen en ik denk dat iedereen met meer dan 1 hersencel er zo over denkt.

Jammer van de TT Tong
Jusqu'ici tout va bien...
  Forum Admin dinsdag 20 mei 2008 @ 06:23:36 #173
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_58774177
Goede TT Tong

Je laat zien dat je een heldere, doortastende, vooruitziende kijk op het gebeuren hebt, jouw zicht niet belemmerd wordt door onwrikbaar vastgeroeste oogkleppen, en je nog een uitstekend stel werkende hersens hebt
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_58774442
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 02:46 schreef Manono het volgende:
Huub plakt heerlijk op het scherm, het boeit als hij bezig is, de rest is nauwelijks interessant. Maar er zullen een hoop huilies zijn die liever vriendelijke spelers zien. Ten opzichte van Huub is iedereen braaf en kan iedereen low profile blijven want Huub laat zich zo zien dat anderen bijna net meer hoeven te spelen. Hij gaat er zonder reserves voor en daar heb ik respect voor. Als Brian Amanda en Jaap er nog met Dennis hadden ingezeten had ik NOOIT gekeken. Brian is te voorzichtig om leuk te zijn en is daarachter volgens mij ook niet boeiend, Amanda te eendimensionaal omdat ze te gericht is op Brian, Jaap kan leuk zijn in zijn redenaties en hardleersheid maar verder...

Nee, Huub is echt wel leuk en zou dit gewoon moeten winnen en ik denk dat iedereen met meer dan 1 hersencel er zo over denkt.

Jammer van de TT Tong
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_58778272
Ik vind Amanda toch wel de grootste hoer die er ooit heeft rond gewaggeld ( op te korte O pootjes) en Brian is zou een hoerenloper genoemd kunnen worden als hij zich niet als de loverboy pimp had gedragen.
Nu is anaalridder Brian niet vies van een hoer, zeker niet als hij dat als enige masturbatiewerktuig kan krijgen (kan me herinneren dat Huub zich niet aan Amanda wou bevuilen en haar lachend afwees onder de douche), maar ook hij haalt zijn opwinding elders (bij paardenerecties). Het hoeren lopen van Huub is een onwaarheid. Kan me niet herinneren dat hij daarvoor namelijk heeft moeten lopen, hij liet ze alleen niet lopen? Ze kwamen naar hem toe. De eerste besteld door Nena en Natasia als spelelement waarin Huub zich niet heeft laten kennen. Inclusief de laatste vrijwillige hoer die ( op uitnodiging van BR en A) zo boos was dat hij haar niet wilde dat ze zich onvriendelijk over Huub uitliet tegenover Brian en Amanda. Toch een kwestie van soort zoekt soort? Dat alleen haar tasje nat ging bij Huub was haar eigen risico.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')