Dat bedoelde ik ook. Gelukkig leef ik in een Huub DGK vriendelijke tijdzonequote:Op maandag 19 maart 2007 04:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
En je wakker houdt bedoel je
Doet me dan eerder aan huub denken
Tappie Moffo Mang.quote:Op maandag 19 maart 2007 04:55 schreef RottePeer het volgende:
boehoe boehoe
gouden kooi is dik nep mang
krijg een leven boelers
ik poep op de gouden kooi
De anti-Huub beweging? Ik ben eerder pro-Huub, maar hij is gewoon bloedirritant bezig.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:29 schreef Danny het volgende:
ik vind het vooral leuk om te zien hoe de anti-huub beweging zich hier opeens aan komt melden in de hoop de massa te overtuigen van hun gelijk
Nou zoveel anti huubers zijn er niet bij gekomen, eerder een groot gros Huub fans die de overstap van tien forum naar fok maakte, en lekker de cossen onder kladderen.. "Huub is geweeeeeldig, beeldig, en eeeeenig"..quote:Op maandag 19 maart 2007 14:29 schreef Danny het volgende:
ik vind het vooral leuk om te zien hoe de anti-huub beweging zich hier opeens aan komt melden in de hoop de massa te overtuigen van hun gelijk
Maar goed, ieder zijn mening. Persoonlijk vind ik Huub de sterkste persoonlijkheid en hoewel ik lang niet al zijn acties waardeer zorgt hij wel voor een programma dat het bekijken waard is. Na DGK hoeft Big Brother wmb niet terug te komen met hun saaie gewauwel.
Overigens blijf ik erbij dat Brian zichzelf gek maakt en dat Huub's aandeel daarin relatief klein is.
Mjah vink ook! Hijs zo heerlijk adremquote:Op maandag 19 maart 2007 15:52 schreef Nathje het volgende:
Ik blijf hem super vinden. Hij gaat soms wat ver maar stiekem moet ik er ontzettend om lachen. Hij kan zo snel reageren dat ik even met mijn ogen moet knipperen.
Hoelang zal dit goede voornemen duren?quote:17:08 - Huub betert zijn leven Bron: Tien
Dat Huub vannacht weer eens over de schreef is gegaan, zit de Oldenzaler redelijk dwars. Nadat de 25-jarige ook nog een tweede officiele waarschuwing ontvangt, gaat hij bij zichzelf te rade. In gesprek met Amanda en Natasia geeft hij zijn gedachten bloot. Ik ga stoppen met mensen zo uit te dagen, begint Huub.Ik had de afgelopen tijd zoiets van what the fock doe ik hier eigenlijk nog. Niet dat ik naar huis wil of zo hoor! Maar als ik me ga vervelen en ik dan gedronken heb dan ga je de regels tarten.
Natasia en Amanda lijken blij met het nieuws. Ik ga het niet meer doen omdat het negatieve energie geeft en dat is slecht voor jezelf, gaat de 25-jarige verder. En daarbij komt dat ik het slimmer kan winnen!
Mee eens ik was een fan van Huub maar heeft acties gedaan die niet goedquote:Op maandag 19 maart 2007 14:07 schreef Para_Brodda het volgende:
Eens. Ik ben de gouden kooi gaan kijken vanwege de clashes tussen Natanael en Huub. Zij hadden een mooie psychologische oorlogsvoering met elkaar. Ik was toen voor Huub, maar de laatste weken wordt zijn gedrag steeds platter en triester. Met z'n f*kking dit en f*kking dat. Waar slaat dat op? Hij lijkt ook helemaal niet meer met het spel bezig, maar alleen maar met het kleineren en beledigen van anderen (opgezweept door een giebelende eric). Jammer.
Tuurlijk en de rest zit in de hoek, beweegt niet, praat niet, haalt alleen adem, ja en Sinterklaas bestaat ook.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:26 schreef fredfik het volgende:
Er moeten sancties voor BRIAN komen voor|: 1. meerdere xx fluisteren met Natasia 2. met lopende kraan praten met Natasia 3. expres glaslijstjes kapotgooien 4. glas niet opruimen, expres laten liggen 5. Sylvia in haar slaap aanraken/wakkermaken 6. onwaarheden voor de camera verkondigen 7. spullen van anderen wegnemen en kapotmaken 8. expres uitdagen en aanraken van Huub 9. opstoken van Jaap, die Huub wegverspert 10. openlijk vloeken en woord **** uitroepen 11. seksistische "****"opmerkingen naar Eric
Mijn God, denk eens terug aan je Nederlandse les. Hoe zat het ook weer met d's en t's?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:03 schreef Spyderman het volgende:
[..]
Tuurlijk en de rest zit in de hoek, beweegd niet, praat niet, haalt alleen adem, ja en Sinterklaas bestaad ook.![]()
[DGK FB # 3] Vragen mbt dit DGK-forumquote:Op maandag 19 maart 2007 22:26 schreef fredfik het volgende:
Er moeten sancties voor BRIAN komen voor|: 1. meerdere xx fluisteren met Natasia 2. met lopende kraan praten met Natasia 3. expres glaslijstjes kapotgooien 4. glas niet opruimen, expres laten liggen 5. Sylvia in haar slaap aanraken/wakkermaken 6. onwaarheden voor de camera verkondigen 7. spullen van anderen wegnemen en kapotmaken 8. expres uitdagen en aanraken van Huub 9. opstoken van Jaap, die Huub wegverspert 10. openlijk vloeken en woord **** uitroepen 11. seksistische "****"opmerkingen naar Eric
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 02:46 schreef Manono het volgende:
Huub plakt heerlijk op het scherm, het boeit als hij bezig is, de rest is nauwelijks interessant. Maar er zullen een hoop huilies zijn die liever vriendelijke spelers zien. Ten opzichte van Huub is iedereen braaf en kan iedereen low profile blijven want Huub laat zich zo zien dat anderen bijna net meer hoeven te spelen. Hij gaat er zonder reserves voor en daar heb ik respect voor. Als Brian Amanda en Jaap er nog met Dennis hadden ingezeten had ik NOOIT gekeken. Brian is te voorzichtig om leuk te zijn en is daarachter volgens mij ook niet boeiend, Amanda te eendimensionaal omdat ze te gericht is op Brian, Jaap kan leuk zijn in zijn redenaties en hardleersheid maar verder...
Nee, Huub is echt wel leuk en zou dit gewoon moeten winnen en ik denk dat iedereen met meer dan 1 hersencel er zo over denkt.
Jammer van de TT Tong
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |