Omdat voldoende mensen het een voldoende boeiend onderwerp vinden om over te discussiëren. En voor wie dat niet vindt zijn er 59 andere fora. Veel plezier daar.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:53 schreef NNK3 het volgende:
Sorry maar waarom is er in godsnaam een heel subforum over een stupide programma zoals de Gouden Kooi?
Omdat er een half miljoen mensen naar kijken, terwijl Jack Spijkerman op dit moment 250000 kijkers trekt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:53 schreef NNK3 het volgende:
Sorry maar waarom is er in godsnaam een heel subforum over een stupide programma zoals de Gouden Kooi?
Jack Spijkerman heeft in SHO toch vast wel een eigen "Jack is niet leuk meer" topic??quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat er een half miljoen mensen naar kijken, terwijl Jack Spijkerman op dit moment 250000 kijkers trekt.![]()
En terecht. Dit niveautje treitershow is nu echt niet leuk meer!! Ik hoop dat hij binnenkort zijn 2e officiele waarschuwing krijgt en ze er een leuke nieuwe miljonair voor terug plaatsen. De redactie zal toch zeker wel nog leuke mensen kunnen vinden...... Alhoewel, wie heeft er nou zin om in zo'n huis te gaan wonen waar de laatste tijd zo'n nare sfeer hangt (tenminste als je niet voor Huub en Eric bent)? Dat ze dit doen om te winnen na een jaar oke, maar nu is nog de tijd om aan je persoonlijke doelen te werken. Dat is echter meteen het probleem bij Huub, hij heeft alleen als doel om de villa te winnen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:56 schreef havefun het volgende:
De reacties op het gedrag van Huub en Eric op de Talpa site liegen er ook niet om. Die Huub is echt veel van zijn populariteit aan het verliezen.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Goed topic tong80.
Ik ken Huub niet persoonlijk, hij komt niet uit dezelfde woonplaats als ik, we zijn ook niet uit dezelfde baarmoeder geslingerd, wat heet we staan zelfs niet op dezelfde stamboom, verder is hij geen vriend van me, en ook geen vijand, ik ken zijn ouders niet, ik heb niet vroeger met hem geknikkerd, zijn zus bats ik ook al niet, en hij niet de mijne, de poet deelt Huub vast niet me wanneer hij DGK wint en ik weet zeker ook niet de villa.
Kortom, ik heb geen ene reet met Huub te maken gehad in het verleden en hij niet met mij. Vul in plaats van Huub Jaap, Eric, Natasia, Brian, Amanda of Sylvia in en je komt tot dezelfde conclusie. Derhalve kan het me werkelijk aan me bolle reet roesten wie stout is en wie lekkers verdiend. Als er maar goede televisie wordt gemaakt. Het is de fucking verrotte Gouden Kooi. Conjo di bomama, het gaat niet om een zak m&m's. Dat de beste DGK speler mag winnen. En hoe ze dat doen, dat zoeken ze zelf maar uit. Als het maar spectaculaire televisie beelden oplevert.![]()
WEinigquote:Op zondag 18 maart 2007 02:40 schreef fladdie het volgende:
is er iets van terug te zien
Ik ben geen meneer en ik weet niet wie Danny is. "quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Meneer is net geregistreerd en heeft meteen praatjes. Over een week eis je de plek van Danny op?![]()
Freaks.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:00 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Omdat voldoende mensen het een voldoende boeiend onderwerp vinden om over te discussiëren.
Ga lekker leuteren over Motel Mozaique of over je favoriete hip hop nummer, dát is nuttig.quote:
Dat is het doel van iedereen. De rest komt er echter niet voor uit. Rijles? Afvallen? Cursusje nailstyling?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:47 schreef _-inge-_ het volgende:
hij heeft alleen als doel om de villa te winnen.
Dat zal inderdaad minder zijn aangezien FOK de Huubfanclub is.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:42 schreef marky het volgende:
Vandaag is dan een mooie test. Huub is niet in de villa eens zien hoeveel COSSEN er geopend gaan worden vandaag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |