Brian doet alles achter de rug van een anderquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:49 schreef Polonium-120 het volgende:
Uitspraak van brian net: "houdt je kop dicht domme flikker ... houdt je smoel...". Hij hoorde de stemmen van Huub en Eric.
Ja dat zei hij wel en toen zei Huub zoiets als interesseert mij nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:53 schreef Peter6000 het volgende:
Dat "rellen" is gewoon pesten.
Al meende ik heel ff bij Eric te horen, dat hij beseft dat het oneerlijk is steeds Jaap te pakken.
Niet dat ik haar mis, hoor. Ze is saai genoeg om haar niet te missen ja. Maar het klopt gewoon niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:52 schreef Spyderman het volgende:
[..]
Het is allemaal gescript inmiddels, ook de uitspraken die de bewoners doen zijn toch wel duidelijk zoals Jaap vanmorgen tegen Palma vertelde dat hij moet reageren en niet meer mag weglopen voor dat gebler van Jut enJul want anders heb je geen leuke tv meer. En wie zou dat allemaal voorschrijven de buuren dus, laat Syl maar weg blijven voegt toch geen leuke tv toe, en dat ga ik niet meer uitleggen bedenk nou maar eens wat ze dan wel allemaal spectaculair heet gedaan in een half jaar.![]()
Niks oneerlijks aan. Hij heeft al VEEL kansen gekregen, maar hij is zelf gewoon uberasociaal. En op die manier jaag je nu eenmaal mensen tegen je in het harnas.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:53 schreef Peter6000 het volgende:
Dat "rellen" is gewoon pesten.
Al meende ik heel ff bij Eric te horen, dat hij beseft dat het oneerlijk is steeds Jaap te pakken.
Ik vind haar een mooie meid en als ik die leeftijd nog had zou ik haar rustig mee willen nemen naar m'n moeder. Alleen die intelligentie van haar... daardoor zou het nooit gaan werken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:45 schreef carpediem23 het volgende:
Wie van jullie vind Amanda aantrekkelijk? Oftewel een mooie dame die je bv mee naar je moeder kan nemem of een relatie mee wilt beginnen.
Ja ze is voor het gemak vergeten dat ze het ook niet kon zonder de steun van Nathanaël en Brianquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:54 schreef Peter6000 het volgende:
Het 2 tegen 1 van Huub en Eric, tegen Jaap, wordt door Natasia kritisch onder de loep genomen.
Natasia blijft bij haar punt dat het clashen met zijn alle vals is.
Scanman01quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:45 schreef carpediem23 het volgende:
Wie van jullie vind Amanda aantrekkelijk? Oftewel een mooie dame die je bv mee naar je moeder kan nemem of een relatie mee wilt beginnen.
En nu is ze het weer met Eric en Huub eens, als je nu even w8 met je ongexzouten mening cq observatie te geven, scheelt een hoop frustraties.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:54 schreef Peter6000 het volgende:
Het 2 tegen 1 van Huub en Eric, tegen Jaap, wordt door Natasia kritisch onder de loep genomen.
Natasia blijft bij haar punt dat het clashen met zijn alle vals is.
Stuur hem er een brief over namens iedereen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
Gek he Eric, dat Jaap nog nooit naar je toegekomen is voor een gesprek.
Met jou walgelijke gedrag, zal dat dan ook nooit gebeuren.
En dat gepraat in de we-vorm, van Eric.![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Stuur hem er een brief over namens iedereen...
Nee ik zit op de Eric en Huub streamquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:57 schreef beequeen het volgende:
Volgt iemand het gesprek tussen Braaajen Amanda, ik trek dat niet.
Mijn dank is groot.
Nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:57 schreef beequeen het volgende:
Mijn dank is groot.
Als ze het met iets anders eens is, wil dat nog niet zeggen dat dat andere punt niet genoemd mag worden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
En nu is ze het weer met Eric en Huub eens, als je nu even w8 met je ongexzouten mening cq observatie te geven, scheelt een hoop frustraties.
nouja.,. ik hoor ze praten.. maar om nou te zeggen dat ik ze snapquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:57 schreef beequeen het volgende:
Mijn dank is groot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |