Whaha true!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:06 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Echt jongen, als ik jou leven had zou ik me van kant maken![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:08 schreef pussydeluxe het volgende:
Hier werkt het. Live messenger.
Shut upquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:09 schreef Dirktator het volgende:
Dit topique wordt gesloten door een incapabele mod. Een mod die zijn sporen alleen verdiend heeft in het homocircuit. Anaal is hij de sterkste, maar als het op modden aankomt, dan slaat hij de plank volledig mis!
ruilen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:06 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Niet dus.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:09 schreef el_cornholio het volgende:
Live Messenger
Werkt als een scooter op diesel.
Waar is topic 28?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:11 schreef STING het volgende:
![]()
Het grote "Er is iets down" topic #27
Het grote "Er is iets down" topic #30
Msn stuk!
![]()
Geslacht Vrouwquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:06 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ja. Fok!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:09 schreef Jelski het volgende:
Hey stelletje breezah sletjes, ga een leven zoeken.. er is MEER dan msn!
jah, ICQ en yahoo doen het nogquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:09 schreef Jelski het volgende:
laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:13 schreef Jelski het volgende:
Serieus.. er is MEER dan msn! echt.. ehmn.. Wat weet ik nietmaar daar zou wel een leuke topic over zijn.. wat er nog meer te doen is op vrijdag avond
nou laterz
Je zou wel in één klap 10 jaar jonger wordenquote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je zou wel in één klap 10 jaar jonger worden
Sebas! Up to date blijven jongenquote:
Hm, wat?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Sebas! Up to date blijven jongen
Maar dank jullie voor de complimenten
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:23 schreef De_Ananas het volgende:
Ik word nog steeds gepwnd door de msn.
Je verwart me met iemand anders denk ik. Ik heb nooit beweerd van wel. Al zou ik af en toe willen van wel. Klinkt dat raar?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, wat?
Nu weer niet?
Ik raak elke keer verward, de ene weer wel, dan die weer niet
amsterdam zal volgenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:23 schreef De_Ananas het volgende:
Ik pwn nog steeds op MSN !
Ik gfhwsjckgrn ook nog steeds op MSN!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:23 schreef De_Ananas het volgende:
Ik pwn nog steeds op MSN !
Je kan je mail ook gewoon lezen via www.hotmail.com.. dat werkt nog welquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:46 schreef Weggeslet het volgende:
Hier doet 'ie het ook niet. Net nu ik een 'belangrijk' mailtje verwacht![]()
Je bent niet online bij mijquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:43 schreef Allure_ het volgende:
Sorry Dirkske, ik heb je account per ongeluk gehackt.
Ik zie daar geen gein inquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:26 schreef DR34M3R het volgende:
Moet je hem eens sluiten dan
Oh?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:09 schreef Jelski het volgende:
niet dusquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:09 schreef el_cornholio het volgende:
Live Messenger
Werkt als een scooter op diesel.
010'erquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:36 schreef dlebrok het volgende:kankerzooi
hele dag aan het werk, kom je thuis en wil je nog ff wat mensen spreken, ligt ie eruitWaarom laat MS de servers er niet overdag uitknallen?
Dan maar per telefoon
Ik gun jou de kapotte msn ziekte hoor.quote:
Wat zeur je trouwens jullie zeggen zelf altijd dat je joden zijn dusquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:46 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik gun jou de kapotte msn ziekte hoor.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:49 schreef blistah het volgende:
mYn MSn LiGht err oWk al uitt,,
jeSus meAn;;![]()
Wat zeg jequote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:49 schreef blistah het volgende:
mYn MSn LiGht err oWk al uitt,,
jeSus meAn;;![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Tuurlijk utregters en feyenoorders helpen elkaar![]()
En jij vat dat serieus opquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat zeur je trouwens jullie zeggen zelf altijd dat je joden zijn dus
JA ! jullie ook anders ga je niet dagen lang jodensterren schilderen op stukken doekquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
JA ! jullie ook anders ga je niet dagen lang jodensterren schilderen op stukken doek
LOLLERPWNED OWNAGE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blijven proberen, Queen_Bee! Dan kom je er vanzelf door.quote:
't Is dat ik zo nodig moest rebooten, anders zat ik er nog opquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Blijven proberen, Queen_Bee! Dan kom je er vanzelf door.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
HIJ DOET HET WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER !!!!!!!!!!!!!
Je club?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Hij is nog in coma hier
quote:
idd, zonder msn word ik gelijk depressiefquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:41 schreef Geerd het volgende:
Nu besef ik eigenlijk wat voor kut leven ik eigenlijk echt heb.
Je kan veel zeggen, maar als je op veel fora kijkt, loopt iedereen nu te zeiken over MSN... mensen zijn echt gekluisterd aan hun pc en hebben echt geen leven buiten het internet en dus ook msnquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:41 schreef Geerd het volgende:
Nu besef ik eigenlijk wat voor kut leven ik eigenlijk echt heb.
quote:
Dat zal jij beter wetenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:56 schreef zarGon het volgende:
[..]![]()
school in het turks.. blijkt dat ik ooooit een groep gemaakt heb
en waarom staat er bij school eenachter
quote:
Hahah jij volgt Lost op tvquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
waaaaarom is het zo dood op fok
gelukkkig is lost nu op tv...stomme msn
![]()
ik heb de typtyfus op me telefoon
whehhe... ik heb lost niet gevolgd sinds 213...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hahah jij volgt Lost op tvZal ik de rest verklappen?
Ik weet allen wat nu in amerika isquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
whehhe... ik heb lost niet gevolgd sinds 213...
ga deze weekend inhalen, maar dat moet ook gebeuren met veronica mars, greys anatomy, the office, prison break en ugly betty moet ik nog mee beginnen
maar vertel..
(welke deel speelt er nu eigenlijk)
net gecheckt.. blijkt 303 te zijn.. ik kijk al meer dan een jaar niet.. omgquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik weet allen wat nu in amerika is
doe es msn
quote:doe es msn
LOST WAS NIET SAAIquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
net gecheckt.. blijkt 303 te zijn.. ik kijk al meer dan een jaar niet.. omgkan je je voorstellen hoe saai seizoen twee was geworden?
[..]
en oeh.. ik kan weer inloggen
you gotta be kidding me.. seizoen 1 was super. seizoen 2 begon minder te worden, the others bla bla, steeds meer dingene erbij en dan kwamen ze opeens aanlopen met geloofquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
LOST WAS NIET SAAI3 is wel beter
msn geven aan mij
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:41 schreef brood_korst het volgende:
k werd kk parra ouwe, ik zweer het wollah, als ik niet langer zonder msn zat weetje gooide ik de pc in de slootje weetje.
Kk parraa ouwe, noh boh soh sos, wolla woollaa
Ik belde al me mattie1s bradda`s al op van aah kk spang tozzsjj mijn msn heeft my dissie gegeven, toen zei bradda stick hem met je niffie bradda.
Plugaska !
Je scooter?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:59 schreef junkiesietze het volgende:
hij doet het weer
Doe je piepeltje het weerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:59 schreef junkiesietze het volgende:
hij doet het weer
Jouw post is lang niet zo grappig als mijn postquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:54 schreef Metalfrost het volgende:
slotJJ MSn werkT allanG.
nu kan ik weer TSJETTE met m'n matties.
NTB HHVVJ WJNMK KUzj!!11
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |