Dat was de Mapei-dominatie in de Vlaamse klassiekers ja. Die kwam na de Gewiss-dominatie van de Ardense klassiekers. Blijft grappig om te zien iddquote:
Inderdaadquote:Op maandag 9 maart 2009 21:30 schreef wimderon het volgende:
Gaat hier ook een beetje anderen van dope beschuldigen ten faveure van Museeuw
Het moet inderdaad niet gekker wordenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:30 schreef wimderon het volgende:
Gaat hier ook een beetje anderen van dope beschuldigen ten faveure van Museeuw
http://en.wikipedia.org/wiki/Andrea_Ferrigatoquote:Op maandag 9 maart 2009 21:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
FerrigatoNog zo'n knaap die toen idd uit het niets opeens een jaartje opdook ...
Zat trouwens bij die ploeg van Ugrumov , volgens de insiders de enige die nog dikker rondreed dan Riis ...quote:Op maandag 9 maart 2009 21:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Andrea_Ferrigato
Check die erelijst en dan opeens het jaar 1996
Viel mij trouwens op hoe oud die er uit ziet. Die is nog maar 44 uiteindelijk ...quote:Op maandag 9 maart 2009 21:56 schreef TheArt het volgende:
Nee Mauro, het was niet de koers waardoor je niet meer kon nadenken, maar wel omdat je compleet volstond van de dope.
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Mauro Gianetti ... de man die zich volgens Jef D'Hont ooit letterlijk in coma spoot ...
Ken je dat verhaal niet ?quote:
Inderdaad. Vergeleken bij de Gianetti's en de Ugrumov's van deze wereld.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:12 schreef Ereinion het volgende:
Mooi om Tafi nog eens te zien, hij zag er nog goed uit. Leuke docu weer.
Van Gianetti? Nee, dat niet.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ken je dat verhaal niet ?
Tafi reed bij Mapei. Iedereen die bij Mapei reed toentertijd durf ik als laatsten pas mijn hand voor in het vuur te steken.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:15 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Inderdaad. Vergeleken bij de Gianetti's en de Ugrumov's van deze wereld.
Ik durf voor Tafi trouwens niet mijn hand voor in het vuur te steken. Maar hij heeft volgens mij gedurende zijn loopbaan wel een vrij normale prestatiecurve gekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |