Ik kan het mij niet herinneren , maar het zou natuurlijk wel kunnenquote:Op maandag 9 april 2007 21:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heeft de BRT dat echt live uitgezonden?
Pot Belge van De Cauwer is al goed genoeg hoorquote:Op maandag 9 april 2007 21:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat een coureur: "vitaminen nam hij nooit. Recuperatiemiddelen daar werd zelfs niet over gesproken" en dan moest dokter Van Mol zo'n kwast aan zijn doping helpen ...![]()
Toch geweldig : De Cauwer die naar dokter Van Mol gaat met de woorden : "We zitten met een probleem, het zal snel moeten veranderen om hem klaar aan de start van de Tour te krijgen" Of in het juiste Nederlands: "Jongen, wat heb je nog in de koelkast liggen voor noodgevallen"quote:Op maandag 9 april 2007 21:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Pot Belge van De Cauwer is al goed genoeg hoor![]()
Ik denk het niet.quote:Op maandag 9 april 2007 21:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Frank Hoste, familie van Leif?
[TV-tip]Belga Sport , elke maandag sportdocu op Canvas 20h45quote:Op maandag 9 april 2007 21:35 schreef Leatherface het volgende:
Waar gaat deze docu vandaag over?
Ik zag net Lemond en Fignon.
Ja, wat een agressieve reactie.quote:Op maandag 9 april 2007 21:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat is de Fignon zoals hij altijd bekend stond.
In mijn herrinnering stond hij als arrogant en slecht in de omgang met journalisten bekend. De huidige Fignon (althans in de documentaire) komt redelijk sympatiek over.quote:Op maandag 9 april 2007 21:45 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, wat een agressieve reactie.
Hij liet zich wel enorm in de kaart kijken, achteraf gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |