Idd. Ik had de dag erna een examen biologie (2e middelbaar). Was toen zo boos dat ik niet meer kon leren. Indirect is die match er verantwoordelijk voor geweest dat ik dat jaar ben blijven zitten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:46 schreef BramKVO het volgende:
Wat een diefstal was die afgekeurde goal van Wilmots eigenlijk. Belgie speelde echt een wereldpot toen.
Na dat WK walgde ik voor het eerst van internationaal voetbal (zie ook matchen van Zuid-Korea)
quote:De Olympische gouden medaille van Fred Deburghgraeve in 1996 is bij uitstek een verhaal van toewijding en durf. Er zijn geen drie atleten in de Belgische geschiedenis die op het moment suprême zo’n zware favorietenrol torsten als deze West-Vlaming op de Spelen van Atlanta. Deburghgraeve, de vleesgeworden koelbloedigheid, beantwoordde evenwel aan alle verwachtingen. Nochtans heeft de Olympische kampioen een ambigue verhouding met zijn finale. Belga Sport reisde met Deburghgraeve naar Amerika om de minuut van Atlanta te ontrafelen.
Ja ik moest slikken.Vreselijk voor zijn vrouw om hem en hun kind te verliezen op dezelfde manier.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:27 schreef aswesleep het volgende:
Had hem al gezien maar blijft een pakkend verhaal met een intriest einde.
Klopt ... En uiteraard was Goethals de coachquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:11 schreef tong80 het volgende:
Gerets zou naar AC Milan gaan moest naar MVV en daarna toch nog naar PSV. De schijnheilige Arie Haan ontsprong de dans dacht ik. En was Goethals de coach ?
Ja, hij werd ook geschorst toen hé ...quote:
Met Tapie erbij zou het zeker kunnen samen met Raymond.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat er in '93 bij Marseille ook geruchten waren m.b.t. omkoping zal wel puur toeval zijn..
Goethals.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met Tapie erbij zou het zeker kunnen samen met Raymond.
Goethals zij trouwns altijd Marco van Batsen.
De Wolf vond ik inderdaad héél slecht uit deze reportage komen ...quote:Op maandag 6 februari 2012 21:37 schreef TheArt het volgende:
Inmiddels weer een nieuw seizoen begonnen met het WK wielrennen 1990 met Dhaenens en De Wolf op 1 en 2.
Ik moest net wel lachen om het liegen van De Wolf over die valpartij. Hij zegt dat hij niet omkeek en boos was omdat Dhaenens eraan kwam, met als reden dat ze te ver achter reden en de klim ommuurd was. Zie je in de herhaling daarna dat Dhaenens en Gayant amper 3 sec. na de valpartij passeren. Nee die zag je dan idd niet aankomen
http://www.facebook.com/belgasportquote:Canvas heeft vanochtend nieuwe onderwerpen seizoen zeven bekendgemaakt: Werder Bremen-Anderlecht (december 1993), de eerste lichting Ivorianen van Beveren en de onverteerbare afloop van het WK wielrennen in Yvoir (1975). Tot in 2013!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |