Ik woon een paar maanden in A'dam en gelijk ben ik al een ''Brabantse Amsterdammer''quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Een Brabantse Amsterdammer en ook nog eens voor Ajax.
Het is wachten totdat op de FP een bericht staat met: Brabander opgeknoopt door dorpsgenoten
Iedereen mag mijquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:40 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Ik mag jou wel. Puike muziek smaak [afbeelding]
Ik heb er bewust voor gekozen niet in Amsterdam te studeren. Alleen vanwege Ajaxquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik woon een paar maanden in A'dam en gelijk ben ik al een ''Brabantse Amsterdammer''
En er zijn er hier wel meer voor Ajax hoor appie![]()
Ik met Rotterdamquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik heb er bewust voor gekozen niet in Amsterdam te studeren. Alleen vanwege Ajax![]()
![]()
Heel lelijkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:41 schreef Victor_Eremita het volgende:
Jongens, Jongens, we gaan wel heel erg offtopic.
Het ging erover hoe lelijk het Hollands dialect is.
Gestopt met lezenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:50 schreef Timmiejj het volgende:
Laat ik er eens een ervaring tussen gooien. Ben nu pas 16 jaar.
De volgende keer als ik een ananas zie dan sla ik hem op zijn bekquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:52 schreef De_Ananas het volgende:
De laatste keren dat ik in Tilburg kom valt het mij op dat er zoveel Limburgs gepraat wordt. Gisteren ook weer, hoor ik in de kroeg steeds mensen Limburgs praten en tijdens het inzuipen ook al
Er waren echter wel een paar lekkere wijven die het spraken en dan is het wel mênnus geil zo'n accentje maar er waren er ook een hoop die gewoon lelijk waren en het is extra kut voor ze is dat ze Limburgs praten
Heeft het misschien met Feliciteer hier Maikuuul te maken?
Klacht: Teveel Limburgs in Tilburg [afbeelding]
Zodanig aangepast dat Mr Ananas het ook leest.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
Je bent 56 jaar en je doet middelbare school ? Achtergestelde mensen die Utrechtenaren dan.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
Je bent 56 jaar en je doet middelbare school ? Achtergestelde mensen die Utrechtenaren dan.
Waarom dat?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
De volgende keer als ik een ananas zie dan sla ik hem op zijn bek![]()
Onder het mom van zinvol geweldquote:
Omdat ik Limburgs bij lelijke wijven kut vind? Goede reden, jij komt er welquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Onder het mom van zinvol geweldIk kan ook jouw hoofd op de stoeprand leggen vanwege het beledigen van mijn identiteit. Maar dat vindt mijn moeder niet goed.
![]()
Doe eens lief tegen Ananas jaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Onder het mom van zinvol geweldIk kan ook jouw hoofd op de stoeprand leggen vanwege het beledigen van mijn identiteit. Maar dat vindt mijn moeder niet goed.
![]()
Nee, stom stuk fruit. Je klaagt over mijn taal in het algemeen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat ik Limburgs bij lelijke wijven kut vind? Goede reden, jij komt er wel
Heb jij ooit leren lezen of niet? Ik betwijfel het in ieder gevalquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee, stom stuk fruit. Je klaagt over mijn taal in het algemeen.![]()
Man je bent een mof. Moet ik jou gaan verdedigen of watquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dacht ik het niet. Die uit Roermond hebben geen eergevoel meer![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heb jij ooit leren lezen of niet? Ik betwijfel het in ieder geval
En als je het nog niet ziet of begrijpt dan moet je eens de beginselen van het schrijven door nemen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:52 schreef De_Ananas het volgende:
De laatste keren dat ik in Tilburg kom valt het mij op dat er zoveel Limburgs gepraat wordt. Gisteren ook weer, hoor ik in de kroeg steeds mensen Limburgs praten en tijdens het inzuipen ook al
Er waren echter wel een paar lekkere wijven die het spraken en dan is het wel mênnus geil zo'n accentje maar er waren er ook een hoop die gewoon lelijk waren en het is extra kut voor ze is dat ze Limburgs praten
Heeft het misschien met Feliciteer hier Maikuuul te maken?
Klacht: Teveel Limburgs in Tilburg [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |