Leuke omschrijving!! Maar je hebt wel gelijk, daarom loop ik ook meestal aan die zijkant die (waarschijnlijk) is bedoelt voor kinderwagens enzo.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:47 schreef Alicia-sama het volgende:
Je loopt voor lul als je twee treden tegelijk neemt, maar als je maar 1 tree tegelijk neemt lijkt het alsof je de WC niet hebt gehaald.
Schiet die architect neer!
Ja oke, maar als ze de treden ook maar iets langer gemaakt hadden was het al goed geweestquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:54 schreef renz0r het volgende:
Trap is gemaakt zodat ambulance en brandweer erop en eraf kan rijden in noodgevallen. Puur uit veiligheid gedaan.
Dat mensen het vervelend snap ik, maarja, veiligheid gaat voor
Jij snapt het tenminstequote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:54 schreef renz0r het volgende:
Trap is gemaakt zodat ambulance en brandweer erop en eraf kan rijden in noodgevallen. Puur uit veiligheid gedaan.
Wat begrijp je niet aan: Er moet een brandweerwagen overheen kunnen rijden?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:56 schreef Alicia-sama het volgende:
[..]
Ja oke, maar als ze de treden ook maar iets langer gemaakt hadden was het al goed geweest
nou dat kan dan toch? de treden niet hoger maken maar langerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:58 schreef Document1 het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan: Er moet een brandweerwagen overheen kunnen rijden?![]()
ja dat is een alternatief, maar dat is ook niet goed voor je volgens mij als je dat te vaak doet...quote:
ik wel, het ziet er altijd lollig uitquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:05 schreef PeRi het volgende:
Echt geen hond die erop let hoe jij de trap af/oploopt hoor.
lijkt me eigenlijk wel een tof ding om vanaf te fietsenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:08 schreef _Arual_ het volgende:
Zo te zien is er een rolstoelhellinkje naast. Dan zou ik daar maar gaan lopen.
ik moet er wel eens omhoog fietsen, dat is dan weer net iets minder. Er af heb ik wel eens geprobeerd toen ik van Blaak naar Stadhuis fietste, was wel ff geinigquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:09 schreef zquing het volgende:
[..]
lijkt me eigenlijk wel een tof ding om vanaf te fietsen
Ja, en dan loop ik daar net.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:09 schreef zquing het volgende:
[..]
lijkt me eigenlijk wel een tof ding om vanaf te fietsen
Nu zijn invalde vaak erg sterk in de armen, maar die helling gaan ze toch niet opkomenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:08 schreef _Arual_ het volgende:
Zo te zien is er een rolstoelhellinkje naast. Dan zou ik daar maar gaan lopen.
Wat is het dan voor zinloos iets?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nu zijn invalde vaak erg sterk in de armen, maar die helling gaan ze toch niet opkomen.
Ik snap dan alleen niet waarom ze die helling niet wat breder hebben gemaakt, dat zou toch ook kunnen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:54 schreef renz0r het volgende:
Inderdaad, die vent is óf sadist óf mongool.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:47 schreef Alicia-sama het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met die twee trappen in Rotterdam! Als je er geweest bent, weet je precies waar ik het over heb, aan beide uiteinden van de koopgoot zitten die idiote trappen. Je loopt voor lul als je twee treden tegelijk neemt, maar als je maar 1 tree tegelijk neemt lijkt het alsof je de WC niet hebt gehaald.
hij ziet er wel redelijk uit van een afstand, maar er op lopen gaat amper.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:41 schreef zquing het volgende:
hij ziet er toch best wel okee uit, die trap?
Inderdaadquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:47 schreef Alicia-sama het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met die twee trappen in Rotterdam! Als je er geweest bent, weet je precies waar ik het over heb, aan beide uiteinden van de koopgoot zitten die idiote trappen. Je loopt voor lul als je twee treden tegelijk neemt, maar als je maar 1 tree tegelijk neemt lijkt het alsof je de WC niet hebt gehaald.
Er kan altijd wel iemand duwen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nu zijn invalde vaak erg sterk in de armen, maar die helling gaan ze toch niet opkomen.
voor zover ik ooit gelezen heb is dat heel bewust gedaan...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Inderdaad, die vent is óf sadist óf mongool.
Denk dat die architect zich rotlacht om het gestuntel van de mensen die min of meer normaal de trap op/af proberen te lopenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:40 schreef Agiath het volgende:
Erg irritante kuttrap ja, die architect moeten ze meteen ontslaan
Leuk verhaal maar het is gewoon voor de veiligheid..... Ambulance en brandweerwagen kan er nu op en af rijden....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:54 schreef KroJo het volgende:
[..]
voor zover ik ooit gelezen heb is dat heel bewust gedaan...
de trap is gemaakt op 'flaneertempo' en vooral voor mensen die rustig en op hun gemak erover lopen....
het is dus welbewust ongeschikt gemaakt voor mensen die 'eventjes snel' erlangs willen of met een paar handige stapjes meerdere treeen tegelijkertijd meepakken om wat sneller te zijn ..
Ik moet eggen dat het ze gelukt is, want het is idd een trap die je zeker niet op je eigen tempo kunt op- danwel afgaan.
Overigens vind ik dat geen 'sadisme'.. volgens mij moeten mensen die zich daarover al tezeer opwinden ook een beetje bij zichzelf te rade gaan, als je al zo opgewonden over een trap kunt reageren, hoe moet het dan met zaken die wél belangrijk zijn?
Hier heb je totaal gelijk in moet ik toegeven. De enige manier om over de trap te lopen is in een heel rustig tempo. Helaas heeft niemand daar tijd meer voor tegenwoordig, ik ook niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:54 schreef KroJo het volgende:
[..]
de trap is gemaakt op 'flaneertempo' en vooral voor mensen die rustig en op hun gemak erover lopen....
het is dus welbewust ongeschikt gemaakt voor mensen die 'eventjes snel' erlangs willen of met een paar handige stapjes meerdere treeen tegelijkertijd meepakken om wat sneller te zijn ..
Ik moet eggen dat het ze gelukt is, want het is idd een trap die je zeker niet op je eigen tempo kunt op- danwel afgaan.
Overigens vind ik dat geen 'sadisme'.. volgens mij moeten mensen die zich daarover al tezeer opwinden ook een beetje bij zichzelf te rade gaan, als je al zo opgewonden over een trap kunt reageren, hoe moet het dan met zaken die wél belangrijk zijn?
Onthaasten zal je!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:28 schreef Alicia-sama het volgende:
[..]
Hier heb je totaal gelijk in moet ik toegeven. De enige manier om over de trap te lopen is in een heel rustig tempo. Helaas heeft niemand daar tijd meer voor tegenwoordig, ik ook niet.
Flikker toch op met je moraliserende gelul bosmongool. Alsof ik nachten wakker lig van de trap. Maar het is gewoon een slecht ontworpen tering trap.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:54 schreef KroJo het volgende:
[..]
Ze gaan ook zeker met ambulances het kokend hete water in rijden, en daar mensen te hulp staanquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Flikker toch op met je moraliserende gelul bosmongool. Alsof ik nachten wakker lig van de trap. Maar het is gewoon een slecht ontworpen tering trap.
En dat hulpdiensten verhaal is ook slap gelul, want toen er 5000 kuub kokend water in die goot stond reden ze ook niet met loeiende sirenes naar binnen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:40 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ze gaan ook zeker met ambulances het kokend hete water in rijden, en daar mensen te hulp staan
Dat helpt inderdaad.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Die stond een keertje in de Quest, als meest kloterige trap ooit ofzo.
Ze gaven wel een tip: schuin de trap aflopen, dan is het al een stuk minder erg.
Halverwege de trap stoppenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ze kunnen ook halverwege die handig trap stoppen he. Scheelt in ieder geval die tering trap oplopen met verbrande poten.
Daarnaast stond het water nou ook weer niet tot je lippen
Als de vellen aan je voeten hangen is dat best een stuk ja.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:54 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Halverwege de trap stoppenEn wat heeft dat voor voordeel, dat ze een halve trap minder moeten lopen?
Je zou toch verwachten dat er gewoon een achteruit op zo'n dure ambulanze zitquote:De ambulance zal dan alsnog eerst naar beneden moeten rijden, voor die er weer op wilt rijden![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Daarnaast stond het water nou ook weer niet tot je lippen
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat hulpdienstenverhaal klinkt plausibel hoewel ik me afvraag hoe vaak een ambulance die goot in zal gaan rijden.
Als je op je muil valt kan de ambulance gelukkig lekker makkelijk bij je komenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:05 schreef Isdatzo het volgende:
gewoon "rennen" en 3 treden tegelijk pakken.. gaat goed![]()
doodverwensingquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je op je muil valt kan de ambulance gelukkig lekker makkelijk bij je komen.
Zeker als die 5000 kuub kokend water nog in de goot staat....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:17 schreef Isegrim het volgende:
Je hoeft daar niet per se dood aan te gaan. Je kunt er ook gewoon een afschuwelijk verminkt gezicht aan overhouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |