Nog even wat in de tuin doen...en dan naar Amsterdam. Eten bij de Garlic Queen en naar een leuk biertentjequote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:13 schreef Soempie het volgende:
En, wat gaan jullie allemaal uitspoken vandaag?
Vakantie boeken straks om 11 uur.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:13 schreef Soempie het volgende:
Niet naar bodies? [/zeur]quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nog even wat in de tuin doen...en dan naar Amsterdam. Eten bij de Garlic Queen en naar een leuk biertentje
En dat vervolgens vieren?quote:
ik ga nu zo'n lekker puddingbroodje etenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:13 schreef Soempie het volgende:
Neequote:
Ik ben de hele week al in een goed ritmequote:
Vooral niet te ver vooruit plannen op zaterdag.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:17 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik ga nu zo'n lekker puddingbroodje eten![]()
nee ik wacht af wat er op mijn pad komtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vooral niet te ver vooruit plannen op zaterdag.![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:18 schreef Homdeck het volgende:
oja neleos ik las dat je naar mexico gaat
*jaloers is![]()
Nee, hij zat nog in m'n tas en stond op stilquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:27 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens Soemp..zet jij je telefoon uit 's nachts??
bah net zo klef als watquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:17 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik ga nu zo'n lekker puddingbroodje eten![]()
quote:
Dat wordt uitslapen morgen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:38 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij ben ik m'n oplader vergetenBatterij staat nog maar op 1 streepje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |