Hij is opgegroeid in hoenderloo en heeft op de balletacademie gezetenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:12 schreef fathank het volgende:
Hij's wel een rauwe nigga straight out of the bijlmer, dus pas maar op. dalijk staat ie voor je deur
Ai, de geheime dienst gebruikt soms onmenselijke marteltuigen om bepaalde informatie te achterhalen. Volgende keer gewoon direct praten wanneer je opgepakt wordtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:59 schreef Noodly het volgende:
Echt fout ja. k heb es een cabaretvoorstelling van m gezien.. nou..![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:07 schreef dwerg het volgende:
Ik denk dat ze bij de Postbank heel erg blij zijn met Howard. Noem de naam Howard Komproe en iedereen denkt aan die blauwe leeuw. En sinds kort ook aan z'n blauwe vriendin.
Oog blauw, past bij jou.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:07 schreef dwerg het volgende:
Ik denk dat ze bij de Postbank heel erg blij zijn met Howard. Noem de naam Howard Komproe en iedereen denkt aan die blauwe leeuw. En sinds kort ook aan z'n blauwe vriendin.
dat meen je nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij is opgegroeid in hoenderloo en heeft op de balletacademie gezeten
Yep.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:16 schreef SunChaser het volgende:
Ik ken een FOK!ster die hij probeerde te versieren
De teksten van Routvoet zijn nog beter.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:22 schreef Bonobo11 het volgende:
Seth Gaaikema is beter
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:40 schreef Camplo het volgende:
Oh dat is de enige blauwe neger ter wereld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |