Die is hier niet.quote:
Nu niet meer nee, maar beetje ons SC topic volmaken...quote:
quote:Intel Core 2 Duo Processor T5500 1.66 GHz
2048MB (2x1024MB)
120 GB 5400rpm
Double Layer DVD+/-RW
X-Black LCD 15.4" TFT 1280x800 WXGA
256MB NVIDIA GeForce Go 7400 with TurboCache (vast: 128MB + gedeeld: tot 128MB),
Hoeveel kost die?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:23 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
Binnenkort mijn nieuwe laptop
[..]
Tis goed overwogen hoor, mijn baas betaaltquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:31 schreef mordradead het volgende:
Dat is veel bier, ik raad je aan je keuze nog eens goed te overwegen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:31 schreef mordradead het volgende:
OK, goed overwogen.. maar... betaalt je baas je bier ook??quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:32 schreef Tain het volgende:
Tis goed overwogen hoor, mijn baas betaalt
Waarom dan zo'n goedkope laptop.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb een goede baasquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
Iedere goede baas betaald bier van een werknemer.
Ja, hij geeft mij toch geld?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:34 schreef Poit het volgende:
[..]
OK, goed overwogen.. maar... betaalt je baas je bier ook??
Maar goed dat ik de laptops voor de andere personeelsleden ook uitzoek en dit is de duurste laptop van de afgelopen tijdquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
Als Tain vrouw was en grotere tieten had kreeg ie een joekel van een laptop.
Nodig om mensen iets aan te smeren op straat ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Sinds hij geen wijf meer heeft houd ie centjes over for realquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:31 schreef mordradead het volgende:
Klopt ja, snap er geen reet van eigenlijkquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Sinds hij geen wijf meer heeft houd ie centjes over for real
Goedkoop bier en feestelijkheden (who the fuck cares) in de lokale Ierse pub. Wat de feestdag precies inhoudt... geen idee. Leuke is ook het publiek. Engelse wijfjes in foute zuster en lieve heers pakjes . Maar goed vandaag zal alles wel in het groen zijn.quote:
Is ook groen.quote:
Volgende week pas weer..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:27 schreef Poit het volgende:
Oeh, d'r zitten ook patatjes bij.. Was Wasabi en het is ook groen
bier
Donder hier op sanderquote:Op zondag 18 maart 2007 12:34 schreef no1uknow het volgende:
hihi
Het grote "ik zoek een spel" topic deeltje 9
Feliquote:Op maandag 19 maart 2007 07:29 schreef Tain het volgende:
mogguh, jarig
quote:
Goeie traktatie!!!quote:
Nog geen fuck eigenlijkquote:Op maandag 19 maart 2007 13:49 schreef Poit het volgende:
Tain, wat heb je allemaal gekregen???
quote:Een klein groepje kinderen uit het Gelderse Ederveen heeft zaterdagmiddag gespeeld met een granaat. Ze gooiden de niet-ontplofte granaat naar elkaar over. Dat heeft een woordvoerder van de politie maandag gemeld.
De granaat stamt uit de Tweede Wereldoorlog. De kinderen dachten dat het slechts een oud stuk ijzer was. Ze zagen daarom lange tijd geen gevaar. Uiteindelijk kreeg een van de kinderen toch bedenkingen en werd de politie ingeschakeld.
De politie stuurde het Explosieven Opruimings Commando (EOC) erop af. Die durfde de granaat niet te vervoeren naar een andere plek, omdat ermee gegooid was. Het Commando besloot de bom ter plekke tot ontploffing te brengen.
quote:Op maandag 19 maart 2007 @ 14:15 schreef bigfoot1987 het volgende:
Howeensch! ik woon 10 km verderop in Scherpenzeel... scheelde maar een haartje of mn huis was weggevaagd!!![]()
Gefeliciteerd!quote:
Gefeliciteerd met je moederquote:Op maandag 19 maart 2007 16:07 schreef Chanty87 het volgende:
Dankje![]()
Wat is dat eigenlijk toch, als je visite krijgt en je moet iedereen gaan feliciteren met iemand anders. En dan nog dat gezoen erbij![]()
Ik probeer even een "interessant" discussieonderwerp aan te snijden
Dat ligt een beetje aan de familie denk ik. Bij mij gaat het m'n vaders kant wel zo, maar bij m'n moeders kant niet. Altijd blijven eten en schranzen/bier zuipen tot je vol zit. Zal wel aan brabanders liggenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:44 schreef Sharkdoggie het volgende:
Eigenlijk zijn er wel meer typische gebruiken. Bijvoorbeeld op visite zuinig van de kaas/worst/koekjes pakken alsof je wacht totdat je weer aan de beurt ben. Natuurlijk geen mensen over de vloer tijdens het avondeten als het ff kan. Mensen komen erna of worden weggekeken als ze daarvoor nog aanwezig zijn
Weet ik veel, retro denk ik.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
Waarom ook een bon dat geldig is tot 31 december 2006
Bij de familie van m'n vaders kant altijd veel bier en wat smerige hollandse hapjes, van m'n moeders kant eigenlijk geen bier maar lekker eten en tussendoortjesquote:Op maandag 19 maart 2007 16:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje aan de familie denk ik. Bij mij gaat het m'n vaders kant wel zo, maar bij m'n moeders kant niet. Altijd blijven eten en schranzen/bier zuipen tot je vol zit. Zal wel aan brabanders liggen
Gelukkig is mijn hele familie niet van dat kleffe gezoen. Selecteer het liever ook zelf![]()
Geldquote:Op maandag 19 maart 2007 22:09 schreef Poit het volgende:
Ennuh, Tain! Wat heb je nu gekregen?!?!?! Hopelijk toch wel iets?? Feest ze nog even.
Kneiterhard werken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
Iemand nog strakke plannen voor vandaag?
WTF heb je die nog niet gehaald? Dat noemt zich fan...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:03 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ga vandaag niks doen. Geen zin. Punt.
Naja, ik hoop dat de ABN snel mijn Chipknipgeld terug om e rekening stort, want ik wil Raving Rabbids DS halen![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:03 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ga vandaag niks doen. Geen zin. Punt.
Naja, ik hoop dat de ABN snel mijn Chipknipgeld terug om e rekening stort, want ik wil Raving Rabbids DS halen![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:02 schreef Poit het volgende:
Zo, ik ga een boksbal opzoeken.. Auto niet door de keuring. Kan ik nog blijven fietsen. Ach, is goed voor het buikje, zal ik maar zeggen..
Probleem is eigenlijk dat juist de overige jaars lekker zijn en de vierde verre van.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:01 schreef mordradead het volgende:
Je moet het ook niet te exclusief maken, voor lekkere wijven moet er de mogelijkheid zijn te komen dunkt mij.
IK BEN HELEGOAR GEEN NEPFAN! IK HEB HET SPEL MUWHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:31 schreef Roi het volgende:
BERNIE NEPFAN! BERIE NEPFAN! JALALALLALALA
Blasfemie! Raymanfanboys zijn zo gekker dan die konijnen en lusten je rauw als ze dit lezen.quote:
Met een goeie bierbril op zijn vele vrouwen aantrekkelijk heurquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Probleem is eigenlijk dat juist de overige jaars lekker zijn en de vierde verre van.![]()
Dan nog houdt mijn oer-instinct van ze af.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Met een goeie bierbril op zijn vele vrouwen aantrekkelijk heur![]()
Alsjeblieft!! Doe mij wat van dat oer instinct van jou! De mijne blijkt dan stuk te zijn ofzo, reageert trouwens ook zeer sterk op tequillaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dan nog houdt mijn oer-instinct van ze af.![]()
Over bier gesproken, m'n pa heeft een Hertog Jan shirt + 10 bierglazen besteldquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Met een goeie bierbril op zijn vele vrouwen aantrekkelijk heur![]()
Wanneer kom jij eens bier brengen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:01 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Over bier gesproken, m'n pa heeft een Hertog Jan shirt + 10 bierglazen besteldHij heeft al jaren een polo van Grolsch, die mag weleens vervangen worden
![]()
Vakantie en dan om 8:09 al hier posten...quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:09 schreef Morthill het volgende:
GoedemorgenVakantie is lekker, zeker als het 20 graden is en in NL koud en nat
Snap er ook niets van inderdaad.. "vakantie" Zit potverdrie te zwoegen hier *ahum*.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Vakantie en dan om 8:09 al hier posten...
Hij mist ons.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Vakantie en dan om 8:09 al hier posten...
Da's niet zo gek.. ik mis mezelf al na een lange nachtrustquote:
nee, maar daar heb je toch ook geen feestje voor nodig?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:52 schreef Poit het volgende:
Best zin om flink naar de klote te gaan vanavond.. iemand een feestje toevallig?
Das toch met die alto"chick"?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:03 schreef Poit het volgende:
Hamer.. mwah, wil wel weer heel worden.
Feestje is niet nodig maar wel handig. Kan trouwens ook wel laf op de bank NCIS gaan kijken met een pot bier ernaast.
Als het ff kan niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:25 schreef mordradead het volgende:
foto's
Also also, zo erg ziet ze d'r toch niet uit? Het is geen Daphne Bunskoek maarja, dat geluk heeft niet iedereenquote:
Geen gebak is geen felicitatie.quote:
Hoeveel bier heb je al op?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Also also, zo erg ziet ze d'r toch niet uit? Het is geen Daphne Bunskoek maarja, dat geluk heeft niet iedereen
Nog te weinig eigenlijk. Zit nog op dem arbeit. Mag straks nog 15 kilomter door dat pleurisweer fietsen. Damn you weergoden!! Gromquote:
Ik ben terug van vakantie bedoel ik en het was 20 graden waar ik toen zatquote:
Welkom terug.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben terug van vakantie bedoel ik en het was 20 graden waar ik toen zat
Hier schijnt het zonnetje ook en ik zit lekker binnen op kantoor...quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:33 schreef Poit het volgende:
Weet niet hoe het bij jullie allemaal is maar hier schijnt het zonnetje al de hele ochtend. Mag van mij wel blijven zo de hele dag![]()
Same here, maar volgens mij woeit het behoorlijk. En nu ga ik een lekker bammetje eten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Hier schijnt het zonnetje ook en ik zit lekker binnen op kantoor...
Maar wel paar uur extra slaapquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:53 schreef peristilius het volgende:
Whahahahaha, nerd!
quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:42 schreef Ipho het volgende:
Anders vergeet ik even dat ik naar me stage moest om 9 uur.
En alle hoeveelheden suiker en melk goed doen anders zijn ze genoodzaakt de lineaal erbij te pakken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
Voor straf moet ie elk uur op zijn stage koffie halen, dat zal die schavuit discipline bijbrengen.
En jij ook!quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:55 schreef Poit het volgende:
Zonnetje is hier ook weg
En Ipho... De thumb up ben je niet meer waardig
Omdat je het zo lief vraagt. Neen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:25 schreef mordradead het volgende:
'WIE WIL VERDOMME MIJN PS2 KOPEN
10 euro geboden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:25 schreef mordradead het volgende:
Ik heb al een PS2 die nu ongeveer een jaar niet aan is geweestquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:25 schreef mordradead het volgende:
quote:MS sends CVG the difference between 360 and PS3... in beer! Thursday 22-Mar-2007 4:50 PM "What would you purchase for £146?" asks Microsoft
Don't let anyone else fool you; this is the reason we do what we do - free beer, and lots of it.
Wheeled into our office this afternoon by a special ops team of beer couriers was this £146 pile of Fosters on behalf of one Microsoft Corporation. Was it because of our gushing GDC coverage? No, apparently MS has a more specific reason for its generous gift.
"What would you purchase for £146...? (The price difference between an Xbox 360 and a PlayStaion 3)", asks the included Xbox 360-headed notice. "Well, for a start we thought you might like £146 worth of beer to kick start your weekend early."
Signed, "Jump in. Xbox 360. The Leader in the next generation of gaming and entertainment."
Sony - we need £146 worth of pork scratchings and kebabs. PRONTO!
Serieus.. zit hier met m'n half lamme hoofd te gieren van et lachenquote:
Alleen jammer dat de telling niet echt is bijgehouden...quote:
Maakt vrij weinig uit, jullie zijn nu bijna bij het ultieme cijfer ter aarde.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de telling niet echt is bijgehouden...
We zijn er al tig keer geweest, dat topic nummer is hartstikke willekeurigquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maakt vrij weinig uit, jullie zijn nu bijna bij het ultieme cijfer ter aarde.
Stil is..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wij zijn sowieso ultiem, dat cijfer boeit nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
OK, bij deze verdient Tain alweer een dikke thumb up!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Wij zijn sowieso ultiem, dat cijfer boeit niet![]()
Arm schaap.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:02 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen beste GAM SC'ertjes. Ik ben op school gedumpt door mijn vader, een halfuur te vroeg.
Advies: Stop eens met zoveel bier te drinken. Iedere avond kan ik wel weer lezen dat je B1EERR?!!!111!! gaat drinken en iedere ochtend daarna zanik je weer over een kater...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Arm schaap.
Ik heb mezelf op m'n werk gedumpt, inclusief kater![]()
Maar!! Ben niet de enige, lopen hier nog 3 zombies rond![]()
Haha, ja, je hebt half gelijk. Maar als je nou eens wat vaker komt gluren hier in de buurt kan je zien dat dat de laatste tijd best meevaltquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Advies: Stop eens met zoveel bier te drinken. Iedere avond kan ik wel weer lezen dat je B1EERR?!!!111!! gaat drinken en iedere ochtend daarna zanik je weer over een kater...
![]()
*mompelt iets in de trant van alcoholist*quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Advies: Stop eens met zoveel bier te drinken. Iedere avond kan ik wel weer lezen dat je B1EERR?!!!111!! gaat drinken en iedere ochtend daarna zanik je weer over een kater...
![]()
Een echte alcoholist heeft geen katerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
*mompelt iets in de trant van alcoholist*
Aan de wat?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:47 schreef Ipho het volgende:
=D iedereen al aan de Ps3?
Een echte alcoholist leeft in een staat van een constante katerquote:
Heb geen geld te veel of zo.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:47 schreef Ipho het volgende:
=D iedereen al aan de Ps3?
Ik heb geld voor een PS3, maar wat moet ik ermee...quote:
Wil trouwens denk eerst een HD(ready) TV kopen voordat ik aan de PS3 ga. Moet wel een beetje kwaliteit voor m'n centjes krijgen natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb geld voor een PS3, maar wat moet ik ermee...
Dat dus + ik heb al een Xbox 360 vind ik wel genoeg.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb geld voor een PS3, maar wat moet ik ermee...
Zonder HD tv heb je er ook weinig aan, merkte ik met de 360 ook.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Wil trouwens denk eerst een HD(ready) TV kopen voordat ik aan de PS3 ga. Moet wel een beetje kwaliteit voor m'n centjes krijgen natuurlijk.
Inderdaad, viel mij ook al op. Poit, jij drankorgel!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:17 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Inderdaad, viel mij ook al op. Poit, jij drankorgel!
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:14 schreef Ipho het volgende:
[..]
Zonder HD tv heb je er ook weinig aan, merkte ik met de 360 ook.
Als je eenmaal HD heb gespeeld wil je niet meer terug.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
[..]Vind het er nog steeds prima uitzien op mijn gewone breedbeeld
Ik heb op HD gespeeldquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:36 schreef Ipho het volgende:
[..]
Als je eenmaal HD heb gespeeld wil je niet meer terug.
Ik moest er ook aangeloven, 3 weken full HD kunnen gamen, daarna moest de 360 de kamer weer uit
ik vind mijn huidige 28" breedbeeld al wat aan de kleine kant, dus een 24" PC scherm gaat het zeker niet worden als ik een nieuwe tv ga kopen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
TIP: Woon op je zelf en koop een HD tv
TIP 2: Koop anders een 24" pc scherm met HD tv functionaliteit
Tips waren ook bedoeld voor mensen die niet op zichzelf wonen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:01 schreef Tain het volgende:
[..]
ik vind mijn huidige 28" breedbeeld al wat aan de kleine kant, dus een 24" PC scherm gaat het zeker niet worden als ik een nieuwe tv ga kopen.
Mij boeit het ook vrij weinig eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb op HD gespeeldBoeit me dus niet zoveel en ik zit vrij ver weg van mijn TV als ik uberhaupt mijn 360 gebruik om te gamen
Je merkt het al aan sommige posters dat alcohol vrij schadelijk voor een persoon kan zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:32 schreef Poit het volgende:
Alcohol en tabak schadelijker dan wiet en xtc
Hmm...
* Poit kijkt verdwaasd om zich heen...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Je merkt het al aan sommige posters dat alcohol vrij schadelijk voor een persoon kan zijn![]()
nein, maar er komt wel een keer een PS3quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
Is er eigenlijk iemand hier die een PS3 heeft gehaald?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:19 schreef Tain het volgende:
[..]
nein, maar er komt wel een keer een PS3
It also plays games!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:19 schreef Roi het volgende:
http://img412.imageshack.us/img412/8684/1174696224827ah5fa8.jpg
Of Ipho als mod.quote:
Ik zal me aanmeldenquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:31 schreef Ipho het volgende:
waar moet ik naar toe mailen?
Anarchyquote:
Voor alle banaanvragen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:33 schreef mordradead het volgende:
sharkdog@gmail.com
Binnenkort even kijkenquote:Op zondag 25 maart 2007 11:44 schreef Gamedemon het volgende:
300 is een puike film
En ik had nog wel zoveel plannen voor vandaag.quote:
Wie ben jij nou weer?quote:
Weet niet. Laat je tieten zien!quote:
Daaraan herken ik Fokusers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |