Oehhh..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:47 schreef alex4allofyou het volgende:
Nou hopen dat AZ wint van die moffen, anders krijgen we het zeker te horen dat ze twee NLse ploegen eruit hebben geschopt.
Neuhquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:17 schreef dndiek het volgende:
Spurs - AZ in de finale zou mooi zijn en dan winnen deSpurs
Die halen de halve finale niet eens.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:17 schreef dndiek het volgende:
Idemquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:56 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik hoop dat Spurs en AZ doorgaan; verder boeit het me weinig.
Daar gaan we voorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:17 schreef dndiek het volgende:
En zowaar zijn er geen Franse clubs meer die Europees voetballenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:12 schreef Kadoc het volgende:
Het is sowieso al mooi dat er geen clubs uit het oosten meer over zijn, dat was de voorbije seizoenen toch wel anders.
Aha je gaat ze dus voor het dubbele door verkopen. Erg slim.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:47 schreef DutchGooner het volgende:
Ik ga zelf niet, boeit me verder niet, tis wel zo dat ik bijna elk jaar wel tickets heb voor 1 van de 2 finales, dit jaar uitgeloot voor de CL maar dus wel voor de UEFA Finale.
Denk dat het wel meer dan het dubbele wordt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:57 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Aha je gaat ze dus voor het dubbele door verkopen. Erg slim.
Dat is wel heel erg veelquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:08 schreef jojomen4 het volgende:
Op ebay bied iemand 2 kaarten aan voor 2445 dollar aan. Lijkt me een beetje teveel van het goede.
Ligt eraan wat de finale wordt, op dit moment het dubbele.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:04 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Heeft iemand een idee wat de prijs is van finale kaarten als je ze van iemand over wilt kopen?
quote:Op donderdag 5 april 2007 19:06 schreef VoreG het volgende:
En Osasuna staat al na 1 minuut op voorsprong tegen Leverkussen.
Door een goal van Tamudoquote:Op donderdag 5 april 2007 21:02 schreef Kadoc het volgende:
Espanyol op 1-0 tegen Benfica.

|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |